POMOCY! Problem z broadbandem
Dyskusje na temat komputerów(hardware, software, internet..), telefonów, oraz innego sprzętu elektronicznego. Problemy z działaniem, opinie, porady itp
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Napisane przez snail_1981 » 8 sie 2007, 12:34 POMOCY! Problem z broadbandem
Witajcie mam problem z internetem (internet mam w virgin). Niedawno wprowadzilem sie do nowego mieszkania i chcialem zalozyc broadbanda. Okazalo sie ze w tym mieszkaniu jest juz modem (ntl 250) wiec koles z virginu powiedzial, ze sprawdza czy modem dziala i puszcza sygnal. Stwierdzili ze wszystko jest ok i ze mam internet. Problem w tym, ze za zadne skarby nie moglem sie z netem polaczyc. Tzn polaczenie niby bylo ale zadne strony sie nie wczytywaly (zaznaczam ze nie mam zadnych sterownikow do modemu bo virgin stwierdzil ze takowych nie potrzebuje!). Probowalem, podlaczyc modem bezposrednio do komputera oraz przez router Linkys WRT54GS. Nic nie udalo sie zrobic. W virginie mydlili mi oczy ze powinno dzialac i ze przyjada sprawdzic. Ale do tej pory nie przyjechali. Najlepsze jest to ze po ok 3 tygodniach internet z dnia na dzien zaczal chodzic!!!! i smigal nawet bardzo ladnie do momentu az nie odlaczylem na kilkanascie minut modemu, routera i laptopa z pradu! Teraz znowu to samo tzn internet nie chodzi! Niby polaczenie jest ale nie wczytuja sie zadne strony. Jesli ktos wie w czym moze byc problem to prosze o pomoc. Pozdrawiam
-
- snail_1981
- Przyczajony
- Posty: 6
- Dołączył: 8 sie 2007, 12:17
- Reputacja: 0
Góra
0
Napisane przez wsiaz » 8 sie 2007, 18:35 Re: POMOCY! Problem z broadbandem
konfiguracja rutera wskazana, a czy jak podl;aczysz bezposrednio z modemu przez karte sieciowa to paca? pewnie nie , po podlaczeniu przez sieciowke zresetuj modem -na chwile wylacz go z sieci - i potem powinno zapacac
-
- wsiaz
- Zadomowiony
- Posty: 833
- Dołączył: 23 sty 2007, 23:03
- Reputacja: -1
Góra
0
Napisane przez snail_1981 » 8 sie 2007, 22:16 Re: POMOCY! Problem z broadbandem
Probowalem i przez router i bezposrednio przez sieciowke laptopa i nic... resetowalem tez modem kilka krotnie i ciagle nic! A do virgin ciezko mi sie dodzwonic. Macie moze ktos jakis sprawdzony numer na ktory moglbym do nich zadzwonic?? Dzieki wsiaz za posta.
-
- snail_1981
- Przyczajony
- Posty: 6
- Dołączył: 8 sie 2007, 12:17
- Reputacja: 0
Góra
0
Napisane przez plazermen » 9 sie 2007, 06:30 Re: POMOCY! Problem z broadbandem
snail_1981 napisał(a):Niby polaczenie jest ale nie wczytuja sie zadne strony.
z mojej praktyki serwisanta powiedziec mogę, że 95% takich przypadków to nieumiejętność konfiguracji firewall'i i innych antywirów przez klienta, ale jeżeli masz to powyłączane i dalej nie działa, to sprobuj takiego triku: wpisz w oknie przeglądarki: 212.77.100.101 i enter - jeśli pojawi się strona wp.pl to znaczy że masz skopane serwery dns, trzeba wywalić je z ustawień karty sieciowej i włączyć na auto, względnie podać inne, sprawdzone adresy (chociażby i polskie z telekomunikacji ;p)
pozdrawiać
-
- plazermen
- Wtajemniczony
- Posty: 2068
- Dołączył: 10 cze 2006, 20:52
- Lokalizacja: że znowu
- Reputacja: 92
Góra
0
Napisane przez snail_1981 » 9 sie 2007, 18:14 Re: POMOCY! Problem z broadbandem
hey dzieki za odpowiedz. Niestety twoj trik nie dziala:( dns mam caly czas automatyczne. Wina firewalli i antywirusow raczej napewno to nie jest bo mam rowniez net przez telefon komorkowy i tu wszystko dziala! W kazdym razie dzieki za podpowiedz i czekam na kolejne:) pozdrawiam
-
- snail_1981
- Przyczajony
- Posty: 6
- Dołączył: 8 sie 2007, 12:17
- Reputacja: 0
Góra
0
Napisane przez p.lewandowski » 9 sie 2007, 20:29 Re: POMOCY! Problem z broadbandem
Mozna by sprobowac zadzwonic pod ten nr 0906 212 1111.
Niestety platny 25/min;
Wiecej informacji:
http://www.virginmedia.com/contact/contact2.php?category=portal&app=contact
Po pierwsze upewnij sie ze nie masz wlaczonej funkcji standby w modemie.
I czy z sygnalizacji diod na modemie wynika ze modem sie polaczyl z internetem?
Jesli tak nalezy szukac przyczyny pomiedzy modemem a komputerem.
Jesli nie nalezy sprawdzic kabel pomiedzy modemem a gniazdem virgin/ntl.
Jesli jest ok pozostaje dzwonic do virgin. Jesli stwierdza ze linia jest ok mozna zasugerowac im ze modem moze byc uszkodzony.... Tak czy inaczej oni beda pytac o wszystko i krok po kroku prosic Cie o wykonanie kolejnych czynnosci sprawdzajacych.
Niestety platny 25/min;
Wiecej informacji:
http://www.virginmedia.com/contact/contact2.php?category=portal&app=contact
Po pierwsze upewnij sie ze nie masz wlaczonej funkcji standby w modemie.
I czy z sygnalizacji diod na modemie wynika ze modem sie polaczyl z internetem?
Jesli tak nalezy szukac przyczyny pomiedzy modemem a komputerem.
Jesli nie nalezy sprawdzic kabel pomiedzy modemem a gniazdem virgin/ntl.
Jesli jest ok pozostaje dzwonic do virgin. Jesli stwierdza ze linia jest ok mozna zasugerowac im ze modem moze byc uszkodzony.... Tak czy inaczej oni beda pytac o wszystko i krok po kroku prosic Cie o wykonanie kolejnych czynnosci sprawdzajacych.
-
- p.lewandowski
- Początkujący
- Posty: 36
- Dołączył: 20 paź 2006, 22:53
- Lokalizacja: Birmingham, Aston
- Reputacja: 0
Góra
0
Napisane przez Amigo_uk » 9 sie 2007, 20:33 Re: POMOCY! Problem z broadbandem
snail_1981 napisał(a):Najlepsze jest to ze po ok 3 tygodniach internet z dnia na dzien zaczal chodzic!!!! i smigal nawet bardzo ladnie do momentu az nie odlaczylem na kilkanascie minut modemu, routera i laptopa z pradu!
1. Sprawdz przewod polaczeniowy modem-router. Wszystko wskazuje na problem z polaczeniem kablowym na tym odcinku. Jesli nie masz dojscia do testera kabla UTP - kup taki przewod - to raczej niewielki wydatek.
2. Jesli nadal internet nie dziala (a wymieniles przewod) wepnij sie bezposrednio laptopem w modem, zresetuj go (modem), poczekaj az sie przetestuje nastepnie otworz menu start, uruchom i wpisz CMD, otworzy ci sie konsola. wpisz: tracert yahoo.co.uk [enter] i powiedz co ci wypisalo:)
3. Jesli nie jestes pewien na 100% swojego systemu operacyjnego skombinuj bootowalnego linuxa (live-cd) i zobacz czy bedzie ci dzialal internet.
4. Jak nic nie zadziala mozesz sie do mnie odezwac na gg ;)
-
- Amigo_uk
- Rozeznany
- Posty: 246
- Dołączył: 10 maja 2007, 18:10
- Lokalizacja: Sandwell
- Reputacja: 13
Góra
0
Napisane przez snail_1981 » 22 sie 2007, 16:55 Probo oni robapisac bo to juz przesada clem rozwiazany
Witam udalo mi sie rozwiazac moj problem. Tak jak sadzilem to nie byla wina mojego konfigu. Poprostu okazalo sie ze virgin z niewiadomych przyczyn odcielo mi sygnal. W kazdym razie juz mam sygnal z powrotem i zastanawiam sie czy im jakiegos pisma nie nie napisac bo to juz przesada co oni wyprawiaja. Pozdrawiam i dziekii wszystkim za pomoc
-
- snail_1981
- Przyczajony
- Posty: 6
- Dołączył: 8 sie 2007, 12:17
- Reputacja: 0
Góra
0
Posty: 8
• Strona 1 z 1
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Ostatni post
-
-
Extra Personel i problem z płatnoscia za urlop! Pomocy
przez Przemek84 w PRACA - 3 Odpowiedzi
10635 Wyświetleń -
przez JAGODA J
9 cze 2014, 13:28
-
Extra Personel i problem z płatnoscia za urlop! Pomocy
-
-
Problem z cisnieniem cieplej wody! Pomocy
przez edka1 w MIESZKANIE - 7 Odpowiedzi
31737 Wyświetleń -
przez chmiel
19 lut 2014, 16:01
-
Problem z cisnieniem cieplej wody! Pomocy
-
-
błagam pomocy!!!! problem z ravenue!!!
przez asiula31 w SZUKAM INFORMACJI - 13 Odpowiedzi
16270 Wyświetleń -
przez asiula31
24 lip 2008, 16:17
-
błagam pomocy!!!! problem z ravenue!!!
-
-
wielki problem-pomocy
1, 2, 3 przez maciejowy w STREFA UCZUĆ - 41 Odpowiedzi
50301 Wyświetleń -
przez kasiutra28
3 paź 2010, 08:42
-
wielki problem-pomocy
-
-
Problem z telewizją N - POMOCY!!!!
przez CzArNy w KOMPUTERY I ELEKTRONIKA - 3 Odpowiedzi
6639 Wyświetleń -
przez wsiaz
7 wrz 2008, 21:02
-
Problem z telewizją N - POMOCY!!!!