Szukam fachowca który zajmuje sie telefonami prosze o pomoc

Dyskusje na temat komputerów(hardware, software, internet..), telefonów, oraz innego sprzętu elektronicznego. Problemy z działaniem, opinie, porady itp
Hej szukam jakiegos fachowca który zajmuje sie naprawami telefonów simlokami i tak dalej prosze o pomoc jakies namiary jestem z Coventry ale prosze o jakiekolwiek namiary moje gg 10540820 dzieki

MarekJanecki
Przyczajony
 
 
Posty: 3
Dołączył: 23 lut 2011, 16:25
Reputacja: 0
Neutralny

Witam.szukam serwisu telefonow w Birmingham albo gdzies dalej do 30 mil albo kogos kto potrafilby sie tym zajac.mam zalany telefon nokia 5230 i padl wyswietlacz jednak pojawiaja sie odglosy wlaczania.telefon byl w wodzie zaledwie 2 sekundy jednak mimo to sie uszkodzil.od zdarzenia minal juz miesiac wiec powinien sie juz osuszyc chociaz nie byl rozkrecany.

era13
Przyczajony
 
 
Posty: 7
Dołączyła: 13 wrz 2011, 01:30
Reputacja: 0
Neutralny

Cześć , należało natychmiast wyjąć baterie i suszyć do skutku , bez demontażu pokryw suszenie może trwac kilka miesięcy . Trzeba polożyć na kaloryferze , pod warunkiem że temperatura nie wyższa niż 65 stopni C.
pozdrawiam Wojtek

WGs
Początkujący
 
 
Posty: 21
Dołączył: 2 lis 2011, 21:44
Reputacja: 6
Neutralny

ok no dzieki za odpowiedz . jakby ktos chcial sie podjac wysuszenia tego telefonu to wciaz aktualne.

era13
Przyczajony
 
 
Posty: 7
Dołączyła: 13 wrz 2011, 01:30
Reputacja: 0
Neutralny

Połóż go kaloryfer , bez baterii na kilka dni , lub użyj suszarki w taki sposób żeby nie parzyła ręki przy nadmuchu . 8)

WGs
Początkujący
 
 
Posty: 21
Dołączył: 2 lis 2011, 21:44
Reputacja: 6
Neutralny


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do KOMPUTERY I ELEKTRONIKA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników