Hp czy potrzebne sterowniki ?

Dyskusje na temat komputerów(hardware, software, internet..), telefonów, oraz innego sprzętu elektronicznego. Problemy z działaniem, opinie, porady itp

KobietaPostNapisane przez pomassage » 26 paź 2011, 00:12 Hp czy potrzebne sterowniki ?

Witam zainstalowałam w kompie stacjonarnym hp a6744 Windows Vista i nie mam pojęcia co zrobić aby internet zaczął działać. Gdy instalowałam ten sam Windows na Laptopie na forum pomogli mi dając linka ze sterownikami Wifi. Dlatego pytam czy ktoś może wie czy w tym komputerze też takie sterowniki są potrzebne lub co zrobić żeby internet działał. Nie znam się na tym dlatego was proszę o pomoc. Dodam że internet to Virginmedia.

pomassage
Początkujący
 
 
Posty: 39
Wiek: 35
Dołączyła: 15 lut 2011, 23:12
Reputacja: 1
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez AdamBoltryk » 26 paź 2011, 07:20 Re: Hp czy potrzebne sterowniki ?

Droga pomassage, po kolei:
1. sterowniki są potrzebne do zmuszenia do współpracy z komputerem różnych urządzeń/podzespołów - drukarka, karta graficzna, karta dźwiękowa, modem itd.
2. jeżeli urządzenia są starsze, to sterowniki mogą być dostarczone wraz z systemem - albo specjalnie dla Tego urządzenia, albo uniwersalne. No, ale i system który zainstalowałaś nie jest najnowszy :)
Czy potrzebujesz sterowników? Nikt Ci na to nie odpowie, jeśli nie zajrzy do kompa. Ewentualnie możesz Sama sprawdzić uruchamiając Panel kontrolny/Control panel i tam System->Manager urządzeń/Device manager. Jeśli będziesz tam miała chociaż jeden wykrzyknik w żółtym trójkąciku to znak, że coś potrzebuje sterownika. Jeśli nie - wszystko jest OK.

A co do internetu, to przyczyn może być trochę. Przede wszystkim jak się łączysz z netem? Masz internet kablowy (modem/router w domu) czy radiowy (nic nie masz w domu tylko hasło i klucz do sieci)? Ale internet, nie połączenie do routera/modemu :) Zakładam, że masz kablowy, skoro Virginmedia.