Czy Bordesley to dobra okolica dla rodziny z dziecmi?

Rozmowy na temat mieszkań o tym jak mieszkacie, jakie dzielnice polecacie itd...

KobietaPostNapisane przez Tashi » 25 sty 2010, 11:55 Czy Bordesley to dobra okolica dla rodziny z dziecmi?

Jak juz pisalam chcemy z mezem przeprowadzic sie do Birmingham,dostalismy propozycje zamiany domu na Bordesley.Chcialabym sie dowiedziec czy to dobra okolica,czy bezpieczna dla dzieci ?

Tashi
Przyczajony
 
 
Posty: 9
Dołączyła: 25 sty 2010, 07:43
Reputacja: 0
Neutralny

witam mieszkalem na bordesley green brud, syf, myszy,szczury, i duzo pakistancow, jedyny plus to nie daleko od centrum

artur20
Przyczajony
 
 
Posty: 1
Dołączył: 27 lis 2008, 18:58
Reputacja: 0
Neutralny

No to dostalam odpowiedz....raczej nie tego oczekiwalam ale dzieki za szczerosc....zeby uscislic dom jest na Broseley Brook Close

Tashi
Przyczajony
 
 
Posty: 9
Dołączyła: 25 sty 2010, 07:43
Reputacja: 0
Neutralny

Najlepsza wskazowka to ceny mieszkan. Tam gdzie drozej tam najlepiej np Harborne lub Solihul

popularna stronka : http://www.rightmove.co.uk/

:roll:
The main stumbling block in the way of any progress is and always has been unimpeachable tradition.

pinsleepe
Rozeznany
 
 
Posty: 204
Wiek: 38
Dołączyła: 6 lis 2007, 19:55
Lokalizacja: Manchester
Reputacja: 7
Neutralny

Witam , mieszkam z rodziną na Bordesley Green, 4 lata miną w marcu.
Tak jak napisał artur20 brudno , szczury jak prawie wszędzie. W przeciągu tych lat słyszałam tylko o 2 morderstwach niedaleko nas hahaha. Dużo Pakistańców. Ale da się żyć. Niedaleko do centrum, dojazd jednym autobus z Bordesley, szpital mamy praktycznie pod nosem. Nasz dom akurat jest w ślepej uliczce cichej i spokojnej , budownictwo dosyć nowe, kilka rodzin pakistańskich , kilka murzyńskich no i białych też.Nasza uliczka jest czysta, gdyż mieszkańcy dbają o to. I jakoś 4 lata mijają , osobiście nie narzekamy.
pozdrawiam

Dżastina
Raczkujący
 
 
Posty: 65
Dołączyła: 25 kwi 2007, 09:52
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 1
Neutralny

Dzieki bardzo...musze jeszcze sprawdzic co ewentualnie ze szkolami dla dzieci (15,14 i 9 lat)...Szczerze mowiac bardzo chcialabym sie przeprowadzic....moze kupimy kota na te szczury...hehe...byle nie byly wieksze od niego ;)

Tashi
Przyczajony
 
 
Posty: 9
Dołączyła: 25 sty 2010, 07:43
Reputacja: 0
Neutralny

artur20 napisał(a):witam mieszkalem na bordesley green brud, syf, myszy,szczury, i duzo pakistancow, jedyny plus to nie daleko od centrum


Zgadzam sie, ale akurat okolica w której znajduje sie wskazana przez Tashi ulica jest jeszcze ok.
Ale ze względu na dzieci wybrałbym inna dzielnice.
Sutton coldfield, solihull (poludniowe), Shirley, (wschodni) Elmdon.
...
Avatar użytkownika
Thomas
Zaangażowany
 
 
Posty: 1371
Wiek: 39
Dołączył: 2 wrz 2006, 19:42
Lokalizacja: Hill Top, W brom
Reputacja: 67
Poczciwy

kurcze...z tym wyborem to nielatwo bedzie bo my mamy dom z councilu i od roku jestem na homeswaper szukajac czegos na zamiane....To pierwszy sensowny dom ktory sie trafil ,prawde piszac...

Tashi
Przyczajony
 
 
Posty: 9
Dołączyła: 25 sty 2010, 07:43
Reputacja: 0
Neutralny

Hej Tashi ja mieszkam na bordesley green east.
To prawda ze czarnych i pakistancow duzo wokol(ale gdzie ich nie ma) :-D
Szczurow nie posiadam hehehehe(moze dlatego ze to nowy budynek jest)
Napewno okolice Solihull sa przyjemniejsze do mieszkania ale co za tym idzie drozsze. :-)
Avatar użytkownika
hanoka77
Stały Bywalec
 
 
Posty: 314
Wiek: 44
Dołączyła: 5 lut 2009, 15:23
Lokalizacja: Solihull
Reputacja: 20
Pokojowy

dzieki bardzo wszystkim...

Tashi
Przyczajony
 
 
Posty: 9
Dołączyła: 25 sty 2010, 07:43
Reputacja: 0
Neutralny


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do MIESZKANIE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników