Fotoradar a polskie prawko.

Dla wszysktich którzy mieszkają lub zamierzają przyjechac do Birmingham i potrzebują informacji na różne tematy

KobietaPostNapisane przez Ivoneczka23 » 24 paź 2012, 11:01 Re: Fotoradar a polskie prawko.

Thomas jakby kolega miał 100 procent racji tobym nie musiala płacic mandatu....

http://www.direct.gov.uk/prod_consum_dg ... 030243.pdf
counterpart do pobrania
To ja..ta co Was tak wqrwia poprawiajac Wasze błędy ortograficzne...i juz zawsze będę to robiła;)

Ivoneczka23
Stały Bywalec
 
 
Posty: 583
Wiek: 40
Dołączyła: 17 lip 2009, 17:42
Reputacja: 40
Pokojowy

MężczyznaPostNapisane przez krisbrumm » 24 paź 2012, 20:22 Re: Fotoradar a polskie prawko.

Thomas napisał(a):Oprocz tego liczniki w samochodach strojone sa tak zeby pokazywaly o 5 do 7 km wiecej od rzeczywistej predkosci.

Kolego nie wprowadzaj ludzi w błąd!
Widać, że nigdy nie byłeś w fabryce samochodów na etapie quality check a ponadto nie znasz procedury produkcji samochodu- szczególnie ostatni etap produkcji.
Co do różnicy między wskazywaną na liczniku prędkością a faktyczną, to najczęściej różnica polega na tym, że producent gwarantuje poprawność wskazania licznika auta nowego, w którym są nowe opony, o właściwym rozmiarze i ciśnieniu.W trakcie zużycia opon i zmiany ciśnienia w oponie zmienia się promień dynamiczny koła, który jest podstawą do obliczeń prędkości samochodu.
Ponadto błąd odczytu wskazania prędkości może być spowodowane tym, iż prędkościomierz wskazówkowy (nie z wyświetlaną prędkością w postaci cyfry) jest sam w sobie już niedokładny, bo zwykle wyskalowany jest z dokładnością do 5 mil na godzinę (odległość między najmniejszymi kreskami prędkościomierza- czyli jego podziałka).
Akurat tak się składa, że mam Student Placement w Jaguar Land Rover i na codzień obserwuję proces produkcji samochodu począwszy od jego założeń konstrukcyjnych aż po gotowy egzemplarz i nawet dzisiaj widziałem, jak testowane są nowe samochody.
Sprawdzają nawet siłę, jaką należy użyć do kręcenia kierownicą na suchym podłożu w miejscu.Tolerancja jest w przedziale 3N.Jak jest za dużo do auto wraca do sprawdzenia układu wspomagania (elektrycznego oczywiście!)
Wszyscy patrzą, ale nie wszyscy widzą
Avatar użytkownika
krisbrumm
Stały Bywalec
 
 
Posty: 362
Wiek: 45
Dołączył: 27 wrz 2010, 22:34
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 75
Poczciwy

MężczyznaPostNapisane przez lemon » 25 paź 2012, 10:18 Re: Fotoradar a polskie prawko.

Ja zaczekałbym z wymianą prawka aby uniknąć tych punktów. Dostałem mandat i punkty za fotoradar w zeszłym roku, jeździłem wówczas koło pięciu lat na (polskim prawku). Otrzymałem kare pieniężną oraz punkty, choć nie wyrabiałem karty. Po kilku miesiącach wymieniłem prawko na brytyjskie i otrzymałem kartę z czyściutkim kontem bez punktów, gdyż jak widać na polskie prawko bez karty zwykle punktów nie nabijają

pozdro

Dodano: -- 25 paź 2012, o 10:22 --

Ja zaczekałbym z wymianą prawka aby uniknąć tych punktów. Dostałem mandat i punkty za fotoradar w zeszłym roku, jeździłem wówczas koło pięciu lat na (polskim prawku). Otrzymałem kare pieniężną oraz punkty, choć nie wyrabiałem karty. Po kilku miesiącach wymieniłem prawko na brytyjskie i otrzymałem kartę z czyściutkim kontem bez punktów, gdyż jak widać na polskie prawko bez karty zwykle punktów nie nabijają

pozdro

lemon
Raczkujący
 
 
Posty: 56
Dołączył: 27 lip 2009, 17:20
Reputacja: 10
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Thomas » 12 lis 2012, 18:38 Re: Fotoradar a polskie prawko.

Nie chce mi sie polemizowac na ten temat.

Tak czy inaczej od kwietnia przyszlego roku problemow z fotkami juz nie bedziecie mieli bo west midlands police oznajmila ze wylaczy wszystkie (stale) radary.
Juz obecnie ponad 200 sztuk zostalo wylaczonych.

Dodano: -- 13 lis 2012, o 12:30 --

krisbrumm napisał(a):
Thomas napisał(a):Oprocz tego liczniki w samochodach strojone sa tak zeby pokazywaly o 5 do 7 km wiecej od rzeczywistej predkosci.

Kolego nie wprowadzaj ludzi w błąd!
Widać, że nigdy nie byłeś w fabryce samochodów na etapie quality check a ponadto nie znasz procedury produkcji samochodu- szczególnie ostatni etap produkcji.
Co do różnicy między wskazywaną na liczniku prędkością a faktyczną, to najczęściej różnica polega na tym, że producent gwarantuje poprawność wskazania licznika auta nowego, w którym są nowe opony, o właściwym rozmiarze i ciśnieniu.W trakcie zużycia opon i zmiany ciśnienia w oponie zmienia się promień dynamiczny koła, który jest podstawą do obliczeń prędkości samochodu.
Ponadto błąd odczytu wskazaniaprędkości może być spowodowane tym, iż prędkościomierz wskazówkowy (nie z wyświetlaną prędkością w postaci cyfry) jest sam w sobie już niedokładny, bo zwykle wyskalowany jest z dokładnością do 5 mil na godzinę (odległość między najmniejszymi kreskami prędkościomierza- czyli jego podziałka).
Akurat tak się składa, że mam Student Placement w Jaguar Land Rover i na codzień obserwuję proces produkcji samochodu począwszy od jego założeń konstrukcyjnych aż po gotowy egzemplarz i nawet dzisiaj widziałem, jak testowane są nowe samochody.
Sprawdzają nawet siłę, jaką należy użyć do kręcenia kierownicą na suchym podłożu w miejscu.Tolerancja jest w przedziale 3N.Jak jest za dużo do auto wraca do sprawdzenia układu wspomagania (elektrycznego oczywiście!)


Liczniki samochodowe wskazują prędkość do 10% wiecej od rzeczywistej predkosci.
Jest to uwarunkowane czynnikiem psychologicznym kierowców zwykle utrzymując maksymalna dozwoloną prędkość w czasie jazdy.
To ze miałeś przyjemność obserwować quality check nie znaczy ze musiales być wtajemniczony akurat w ten aspekt. Niemniej jednak moze jaguar pracują z mniejsza tolerancja np 2 czy 3% tego nie wiem ale od pierwszego dnia jazdy samochodem ze względu na zużywanie sie bieżnika tolerancja ta rośnie.
Żaden producent tym sie nie chwali bo jaki miałoby to sens gdyby wszyscy o tym wiedzieli? Od czasu ery GPS jednak coraz więcej ludzi zauważa ta tolerancję jako ze GPS wskazuje z dokładnością 99,99%.
Ja również miałem przyjemność odwiedzić fabrykę opla w niemczech i to kilku krotnie od hali produkcyjnej az po dział projektów i co z tego?
Wspomniałem ze pracujesz w JLR i teraz nie wiem czy mam gratulowac czy współczuć? 
Jakis miesiąc temu odmówiłem propozycje pracy na stanowisku Product development engineer w JLR jak zobaczylem ten obóz pracy.
...
Avatar użytkownika
Thomas
Zaangażowany
 
 
Posty: 1369
Wiek: 41
Dołączył: 2 wrz 2006, 19:42
Lokalizacja: Hill Top, W brom
Reputacja: 67
Poczciwy

Poprzednia strona

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do SZUKAM INFORMACJI