szukam w bham rock&rollowej dziewczyny :)

Miłość, przyjaźń, nienawiść. Tutaj możesz wyrazić swoje emocje, napisać co czujesz....

MężczyznaPostNapisane przez Richard Ashcrof » 3 paź 2008, 13:13 szukam w bham rock&rollowej dziewczyny :)

Ja oczywiście jestem super hheh. Jak coś proszę pisać. Cel - przyjazn , o ile tu jest możliwa

Richard Ashcrof
Początkujący
 
 
Posty: 30
Wiek: 36
Dołączył: 22 wrz 2008, 12:15
Lokalizacja: Kolno
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez marcin.p » 3 paź 2008, 19:34 Re: szukam w bham rock&rollowej dziewczyny :)

Z wyrazami ... Spadaj ziomek do ogloszen z tym postem.... To jest naruszenie regulaminu
Pogromca dziewiczego wiatru .....

marcin.p
Zadomowiony
 
 
Posty: 866
Wiek: 40
Dołączył: 15 maja 2006, 23:15
Reputacja: 3
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez DjXeed » 3 paź 2008, 20:15 Re: szukam w bham rock&rollowej dziewczyny :)

Albo niech sie chociaz umyje... Rockerzy i metale nie maja w zwyczaju sie myc ;)

DjXeed
Rozeznany
 
 
Posty: 270
Wiek: 36
Dołączył: 11 sty 2008, 15:56
Lokalizacja: Londyn
Reputacja: 3
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Richard Ashcrof » 4 paź 2008, 14:17 Re: szukam w bham rock&rollowej dziewczyny :)

aaaa sorry ze tu napisalem , oczywiscie myję się , pzdr

Richard Ashcrof
Początkujący
 
 
Posty: 30
Wiek: 36
Dołączył: 22 wrz 2008, 12:15
Lokalizacja: Kolno
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez Luiza » 8 paź 2008, 21:15 Re: szukam w bham rock&rollowej dziewczyny :)

DjXeed napisał(a):Albo niech sie chociaz umyje... Rockerzy i metale nie maja w zwyczaju sie myc ;)
Ja znam tylko takich ktorzy sie myja, a znam ich niemalo. :evil:
Być szczerym to wypowiadać się zgodnie z tym, co się myśli. A nie wszystko, co się myśli wypowiadać na głos.
Avatar użytkownika
Luiza
Wtajemniczony
 
 
Posty: 1912
Wiek: 39
Dołączyła: 14 mar 2008, 23:27
Reputacja: 71
Poczciwy

KobietaPostNapisane przez yoki » 8 paź 2008, 22:00 Re: szukam w bham rock&rollowej dziewczyny :)

DjXeed napisał(a):Albo niech sie chociaz umyje... Rockerzy i metale nie maja w zwyczaju sie myc ;)

nie ma jak generalizowanie DjXeed :-|
idac tym samym tropem hindusi/indusi tez mydla uzywaja od swieta,prawda?
zastanawiam sie kogo jeszcze mozna wrzucic do jednej szuflady...hmm...moze jakas podpowiedz? zapewne masz takich przykladow na peczki :evil:
czytajac takie teksty rece mi doslownie opadaja....

yoki
Stały Bywalec
 
 
Posty: 325
Dołączyła: 28 cze 2008, 09:39
Reputacja: 3
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Richard Ashcrof » 9 paź 2008, 09:15 Re: szukam w bham rock&rollowej dziewczyny :)

święta racja Yoki , ja akurat slucham rocka i metalu i myję sie codziennie :) A ludzie należacy do tej subkultury to przeważnie inteligentni ludzie, na poziomie.

Richard Ashcrof
Początkujący
 
 
Posty: 30
Wiek: 36
Dołączył: 22 wrz 2008, 12:15
Lokalizacja: Kolno
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez DD » 9 paź 2008, 12:15 wow

DjXeed napisał(a):Albo niech sie chociaz umyje... Rockerzy i metale nie maja w zwyczaju sie myc ;)
a skad to wiesz? jest jakis poradnik rocera i metala gdzie mozna to wyczytac? psia kostka, musze powiedziec znajomym bo rokeruja i metaluja od lat ale sie myja, tyle lat straconych.. nop ale powiem im i moze jeszcze nawet dzis zaczna sie nie_myc ;-)

DD
Stały Bywalec
 
 
Posty: 362
Wiek: 46
Dołączył: 29 maja 2006, 08:30
Lokalizacja: Dickens Heath
Reputacja: 4
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez DjXeed » 10 paź 2008, 18:09 Re: szukam w bham rock&rollowej dziewczyny :)

http://bash.org.pl/261111/

;))

Niestety, metale i mydlo nie pasuja do siebie ;)
Tak jak dresy i brak dragow ;) Tez cos nie pasuje ;)

DjXeed
Rozeznany
 
 
Posty: 270
Wiek: 36
Dołączył: 11 sty 2008, 15:56
Lokalizacja: Londyn
Reputacja: 3
Neutralny

KobietaPostNapisane przez Luiza » 10 paź 2008, 20:09 Re: szukam w bham rock&rollowej dziewczyny :)

Rzucasz jakimis stereotypami mohera...
Jak ktos sie nie myje to jest brudas i nie ma to zwiazku z ideologia.
Denerwuje mnie to bo caly okres liceum musielismy znosic obelgi od jakichs kołkow, wiesniakow i burakow w mokasynkach tylko dlatego ze nosilismy koraliki. A ich mokasynki byly upaprane gnojem, a nasze glany lśniły :evil:
Ostatnio edytowano 11 paź 2008, 08:17 przez Luiza, łącznie edytowano 1 raz
Być szczerym to wypowiadać się zgodnie z tym, co się myśli. A nie wszystko, co się myśli wypowiadać na głos.
Avatar użytkownika
Luiza
Wtajemniczony
 
 
Posty: 1912
Wiek: 39
Dołączyła: 14 mar 2008, 23:27
Reputacja: 71
Poczciwy

KobietaPostNapisane przez yoki » 10 paź 2008, 20:46 Re: szukam w bham rock&rollowej dziewczyny :)

Luiza,szkoda naszej energii :wink:
jak ktos jest narrow-minded - to jak grochem o sciane ;)

yoki
Stały Bywalec
 
 
Posty: 325
Dołączyła: 28 cze 2008, 09:39
Reputacja: 3
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez K.J. » 10 paź 2008, 20:48 Re: szukam w bham rock&rollowej dziewczyny :)

A tutaj widze kwitnie polemika nad sensem uzywania wody i mydla. Czuje sie jak na straganie, gdzie dojrzewaja rozmowy o niczym...
Bhamvegas
Avatar użytkownika
K.J.
Stały Bywalec
 
 
Posty: 516
Wiek: 36
Dołączył: 6 lut 2008, 20:55
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 5
Neutralny


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do STREFA UCZUĆ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników