Szukam kolezanki na gym w West Bromwich lub Wednesbury

Sprawy Kobiece. Rozmowy o Waszych smutkach, radościach, problemach , modzie, urodzie...
Szukam kolezanki do chodzenia razem na silownie/aerobik na West Bromwich lub okolicach.
Chcialabym zaczac chodzic regularnie ale mam slomiany zapal i samej mi sie szybko odechciewa.

Ja moge chodzic tylko do poludnia lub w weekendy wiec mam nadzieje, ze komus tez takie godziny beda odpowiadac.

Bylam raz w Innaction w West Bromwich (kolo zjazdu 1szego z M5) i nawet jest tam fajnie ale nie ma duzego wyboru zajec typu aerobic.
Myslalam takze o Fitness First w Wednesbury bo tez nie jest daleko ode mnie. Tam jest bardzo duzy wybor zajec.

I troche o sobie: Mlodziutka (32 lata) i zero kondycji :)

Pozdrawiam i czekam na chetnych (wiadomosci na forum lub na priva)

Nikita
Początkujący
 
 
Posty: 43
Dołączyła: 2 mar 2007, 09:09
Reputacja: 2
Neutralny

jesli odpowiada meskie towarzystwo to zapraszam, jezdze regularnie przez wednesbury na silownie do hotelu village w walsall.

Draco
Zaangażowany
 
 
Posty: 1052
Wiek: 39
Dołączył: 4 sie 2008, 17:00
Lokalizacja: Worcester

jesli odpowiada meskie towarzystwo to zapraszam, jezdze regularnie przez wednesbury na silownie do hotelu village w walsall.


moze jak pocwicze troche bo narazie to ladny obciach bylby :) ale dzieki :)

Nikita
Początkujący
 
 
Posty: 43
Dołączyła: 2 mar 2007, 09:09
Reputacja: 2
Neutralny

dlaczego obciach? licza sie checi :) kazdy kiedys zaczynal... mowie rowniez i o sobie :) i w sumie gdzie bys nie poszla to i tak bedziesz dopiero zaczynala wiec glowa do gory i nie patrz na innych...

Draco
Zaangażowany
 
 
Posty: 1052
Wiek: 39
Dołączył: 4 sie 2008, 17:00
Lokalizacja: Worcester

zapraszam do Walsall , ja chodze 7 dni w tyg :) Prowadze rowniez treningi dla kobiet i jezeli chodzi o zbedne kilogramy i poprawde kondycji z mila checia pomoge :) Pozdrawiam

FantaOrange
Przyczajony
 
 
Posty: 8
Dołączyła: 10 lip 2011, 15:45
Reputacja: 0
Neutralny

kolezanko, bardzo chetnie do ciebie dolacze, ale dopiero jak zaczne zarabiac, bo niedawno przybylam do West Bromwich. Sama chcialam szukac jakiejs silowni, ale samej trudno, a teraz, to i pieniedzy nie ma xD

Takze bez nerwow ;), jestesmy na biezaco ;)

czarownica1989
Początkujący
 
 
Posty: 21
Wiek: 30
Dołączyła: 1 lip 2011, 11:46
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 0
Neutralny

zapraszam do Walsall , ja chodze 7 dni w tyg


FantaOrange: A gdzie chodzisz? Jestes trenerka? Moze mi poslesz linka ze strona tego klubu?
Ja zbednych kilogramow raczej nie mam, ale gdzies mi sie talia po drodze zgubila po 2 ciazach :), no i ta kondycja....

Draco: jakbys mnie wczoraj zobaczyl na biezni to bys zrozumial moje oporu :D
Z dziewczynami inaczej... babska proznosc nie wchodzi w rachube :)
Sprawdzilam ten twoj klub, fajny. Znalazlam tez jeden blizej w Dudley. Ile kosztuje na miesiac? Nie przeszkadza ci, ze tak daleko musisz jezdzic?

Dodano: -- 5 sie 2011, o 07:20 --

Czarownica1989 jak sie zdecydujesz w przyszlosci to pisz :)
W Birmingham jak mieszkalam bylo fajnie bo mozna bylo korzystac z leisure centre za darmo i w Hall Green przy polu golfowym, bylo naprawde super, w niczym nie odstawalo od tych prywatnych (bo niektore councilowskie silownie to niezle nory)

Nikita
Początkujący
 
 
Posty: 43
Dołączyła: 2 mar 2007, 09:09
Reputacja: 2
Neutralny

tam gdzie jezdze to nie klub a siec hoteli, kupujesz membership i wchodzisz do dowolnego hotelu w anglii, do dyspozycji baseny, silownie, rozne kursy aerobiku itp, no i w zaleznosci od hotelu, stoly do pingponga lub squash, w innych pewnie i cos innego. cena to sam nie pamietam :) musze sprawdzic ile mi z konta pobieraja... :) juz wiem, full time 50,50 a off peak 36,50. odleglosc nic a nic mi nie przeszkadza, nie naleze do ludzi lubiacych siedzenie na tylku :)

Draco
Zaangażowany
 
 
Posty: 1052
Wiek: 39
Dołączył: 4 sie 2008, 17:00
Lokalizacja: Worcester

my tez sie wlasnie zapisalismy do Village Hotel, glownie ze wzgledu na basen (fajny kameralny z jakuzi, spa, sauna i pokojem parowym) super relax po pracy :grin: bylismy tam juz pare razy w tamtym roku - british gas dalo nam 3 vouchery na basen za terminowe placenie rachunkow ;) i teraz wkoncu zdecydowalismy sie zapisac :)
Gaba i czasami Rafii ;)

"Hate something? Change something... Make something better."
Avatar użytkownika
Gaba76
Stały Bywalec
 
 
Posty: 339
Wiek: 43
Dołączyła: 1 wrz 2011, 21:33
Lokalizacja: Tipton
Reputacja: 49
Pokojowy

super :) w jakich godzinach chodzicie? moze w koncu bede mial towarzystwo :) w sumie szukam tez chetnych osob na squash'a, jezdzilem kiedys do village w dudley bo tam jest, ale teraz nie bardzo jest z kim...

Draco
Zaangażowany
 
 
Posty: 1052
Wiek: 39
Dołączył: 4 sie 2008, 17:00
Lokalizacja: Worcester

Draco, chodzimy na 7. narazie tylko basen i moze jakis rowerek bo nie chcemy sie przesilic na poczatku ;) , ale moj mezczyzna musi odbudowac miesnie po kontuzji kolana, wiec pewnie z czasem dojdzie do tego i silownia, jesli chodzi o squash'a to jest na tak ;) , z tym, ze nie grywa profesjonalnie
Gaba i czasami Rafii ;)

"Hate something? Change something... Make something better."
Avatar użytkownika
Gaba76
Stały Bywalec
 
 
Posty: 339
Wiek: 43
Dołączyła: 1 wrz 2011, 21:33
Lokalizacja: Tipton
Reputacja: 49
Pokojowy

ja tez nie grywam profesjonalnie :) jedynie rekreacyjnie, wiec szanse sa wyrownane. mowiac 7 chodzi o poranek czy wieczor? ja raczej w godzinach rannych, pomiedzy 9-12, zalezy jak mi sie wstanie. tylko, ze raczej silownia, sporadycznie basen, chociaz chetnie bym podbudowal w wodzie kondycje, kiedys plywalem bez wysilku 50 basenow a teraz po 4 nie daje rady :) na priv wysle moj numer, jesli cos to mozna sie kontaktowac.

Draco
Zaangażowany
 
 
Posty: 1052
Wiek: 39
Dołączył: 4 sie 2008, 17:00
Lokalizacja: Worcester

witam. chciała bym sie zapisac na silownie ale kapletnie nie wiem gdzie sie one znajduja na west bromwich. Czy ktos mógł by mi polecić jakis kakretny i udzielic wstępnych informacji??
[color=#FF400Bo każde spojrzenie w jego oczy jest powodem by go kochac ;*

Wystarczy jeden Twój uśmiech, a wszystko nabiera sensu:***

0][/color]
Avatar użytkownika
marlenka1134
Początkujący
 
 
Posty: 49
Wiek: 30
Dołączyła: 4 kwi 2011, 18:03
Lokalizacja: west bromwich
Reputacja: 0
Neutralny

jest dosyc duza silownia na west bromie obok birmingham road/high street- jak zaczyna sie w.brom od strony centrum to po lewej stronie...jest stacja benzynowa,mala poczta i za nia silownia a na przeciwko przedszkole...nie da sie jej przeoczyc. wiem,ze koszt miesieczny to 35f.
Avatar użytkownika
LadyHekate
Rozeznany
 
 
Posty: 160
Wiek: 30
Dołączyła: 27 kwi 2011, 18:22
Reputacja: 16
Neutralny

junction 1 fitness exclusive czy ktoś udzieli mi informacji na temat tej silowni?
[color=#FF400Bo każde spojrzenie w jego oczy jest powodem by go kochac ;*

Wystarczy jeden Twój uśmiech, a wszystko nabiera sensu:***

0][/color]
Avatar użytkownika
marlenka1134
Początkujący
 
 
Posty: 49
Wiek: 30
Dołączyła: 4 kwi 2011, 18:03
Lokalizacja: west bromwich
Reputacja: 0
Neutralny


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do ŚWIAT KOBIET

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników