Internet i BT - zaczynam tesknic za telekomunikacja polska

Dyskusje na temat komputerów(hardware, software, internet..), telefonów, oraz innego sprzętu elektronicznego. Problemy z działaniem, opinie, porady itp
Witam!
Od dluzszego czasu probuje zalozyc internet w mieszkaniu. Jedyna opcja jaka moge wziasc jest DSL badz ADSL przez linie telefoniczna. Tylko ze probuje juz od 1,5 miesiaca ja aktywowac i jak narazie bez zadnego skutku. Oczywiscie cala instalacja jest (gniazdka itd..) po poprzednich lokatorach tak wiec wystarczy tylko aktywacja lini (nie trzeba ciagnac kabli). Nie moge skorzystac z formularza na stronie internetowej poniewaz nie mam numeru telefonu i klienta tak wiec strona odesla mnie na infolinie. Gdy juz uda mi sie uda dodzwonic zostaje przekierowany do innego dzialu ktory rzekomo odpowiada za ta aktywacje. Tylko ze nie moge sie tam dodzwonic, po przelaczeniu przez konsultanta czekalem nawet ponad godzine na polaczenie i nic. (probowalem wiele raz sie tam dodzwonic: Czyzby kilka milionow anglikow probowalo aktywowac linie w momencie gdy dzwonilem?). Wiec postanowilem sprobowac przez maila. Odpowiedz na kazdego ich maila to minimum tydzien oczekiwania, historia w tym przypadku wygladala tak: w pierwszym mailu napisalem ze nie mam nr tel i nr klienta i chce aktywowac linie, jestem nowym klientem itd... Odpowiedz: prosze podac numer klienta i numer telefonu.( myslalem ze mnie krew zaleje!) po czym wyslalem nastepnego maila i po tygodniu zadzwonil do mnie ktos z pytaniem o numer klienta i nr telefonu. (gdyby ta osoba stala by przede mna moglo by sie to zle skonczyc). Opowiedzialem moja historie i powiedziano mi ze w ciagu 30 minut sie ktos ze mna skontaktuje. Do dzis bez odpowiedzi. Oczywiscie wszystko bylo poprawnie po angielsku. Po drodze mialem jeszcze przeboje z VIRGIN , skladalem zamowienie dwukrotnie i musialem czekac 2 tygodnie zeby sie dowiedziec ze nie mam mozliwosci technicznych (chociaz umowe podpisalem z nimi).To wszystko trwa juz 1,5 miesiaca. Nie moge tego zrobic w placowce BT poniewaz jedyna byla w centrum handlowym, i nie mam jej juz ( dzis szukalem i w informacji mi powiedziano ze nie bedzie) Przyznam ze naprawde zaczynam tesknic za telekomunikacja polska. Mial ktos podobne przeboje? Nie sadzilem ze 100 razy latwiej jest znalesc w angli prace niz zalozyc internet:( Pozdrawiam

Michuy
Przyczajony
 
 
Posty: 5
Dołączył: 30 lip 2007, 20:58
Lokalizacja: Solihull
Reputacja: 0
Neutralny

Ja mialem , i to byl problem, w zasadzie jest dalej problem, opisany na tym forum, predkosc ok 5 mega mam tylko miedzy 12 w nocy a 12 w poludnie pozniej ok 200-300 kb/s, na internet po przeprowadzce tez czekalem ok miesiac, w miedzyczasie zalapalem sie na darmowy okres przez radiowke, zamowienie w virgin rowniez zlozylem i w zasadzie wszystko bylo ok bo jak sprawdzalem na stronie virgin to bylem w zasiegu kabla, pozniej sie okazalo , ze jednak nie jestem , a ogolnie czas lecial, nie wspomne juz o dodatkowych kosztach 12,4 za telefon stacjonarny i 30 za aparat telefoniczny z ktorego praktycznie ni ekorzystam, tylko syn dzwoni z jednej sluchawki na dol jak trzeba mu du... wytrzec jak sie zalatwi w wc. Szkoda slow mozna miec w virginb neta za 10, a ja musze placic za to dziadostwo tylko po to ze mam, w sumie 30 na miesiac
Avatar użytkownika
wsiaz
Zadomowiony
 
 
Posty: 833
Dołączył: 23 sty 2007, 23:03
Reputacja: -1
Neutralny

no narazie mam darmowa radiowke, pod hotspota sie podpialem, fakt ze predkosc dochodzi do prawie 1 mb na sek przy sciaganiu (nie 1 megabit, megabajt) co w teori powinno oznaczac sciagniecie filmu w okolo 15 minut, tylko ze co chwila zrywane jest polaczenie, nawet jesli czasem sygnal wskoczy na 2 w skali 5 kresek zasiegu to i tak raz na 10 minut nastepuje reconnect co wiaze sie z zerwaniem wszystkim transferow i programy typu torrent musza sie ''rozbujac'' od nowa. Czyli sciaganie i granie przez neta odpada (chyba ze male pliki).Pozatym musze laptopem co chwile manewrowac na parapecie. Chce miec wkoncu normalne lacze ale... opisalem to juzw poprzednim poscie...

Michuy
Przyczajony
 
 
Posty: 5
Dołączył: 30 lip 2007, 20:58
Lokalizacja: Solihull
Reputacja: 0
Neutralny

Michuy napisał(a):Witam!
Od dluzszego czasu probuje zalozyc internet w mieszkaniu. Jedyna opcja jaka moge wziasc jest DSL badz ADSL przez linie telefoniczna. Tylko ze probuje juz od 1,5 miesiaca ja aktywowac i jak narazie bez zadnego skutku. Oczywiscie cala instalacja jest (gniazdka itd..) po poprzednich lokatorach tak wiec wystarczy tylko aktywacja lini (nie trzeba ciagnac kabli). Nie moge skorzystac z formularza na stronie internetowej poniewaz nie mam numeru telefonu i klienta tak wiec strona odesla mnie na infolinie. Gdy juz uda mi sie uda dodzwonic zostaje przekierowany do innego dzialu ktory rzekomo odpowiada za ta aktywacje. Tylko ze nie moge sie tam dodzwonic, po przelaczeniu przez konsultanta czekalem nawet ponad godzine na polaczenie i nic. (probowalem wiele raz sie tam dodzwonic: Czyzby kilka milionow anglikow probowalo aktywowac linie w momencie gdy dzwonilem?). Wiec postanowilem sprobowac przez maila. Odpowiedz na kazdego ich maila to minimum tydzien oczekiwania, historia w tym przypadku wygladala tak: w pierwszym mailu napisalem ze nie mam nr tel i nr klienta i chce aktywowac linie, jestem nowym klientem itd... Odpowiedz: prosze podac numer klienta i numer telefonu.( myslalem ze mnie krew zaleje!) po czym wyslalem nastepnego maila i po tygodniu zadzwonil do mnie ktos z pytaniem o numer klienta i nr telefonu. (gdyby ta osoba stala by przede mna moglo by sie to zle skonczyc). Opowiedzialem moja historie i powiedziano mi ze w ciagu 30 minut sie ktos ze mna skontaktuje. Do dzis bez odpowiedzi. Oczywiscie wszystko bylo poprawnie po angielsku. Po drodze mialem jeszcze przeboje z VIRGIN , skladalem zamowienie dwukrotnie i musialem czekac 2 tygodnie zeby sie dowiedziec ze nie mam mozliwosci technicznych (chociaz umowe podpisalem z nimi).To wszystko trwa juz 1,5 miesiaca. Nie moge tego zrobic w placowce BT poniewaz jedyna byla w centrum handlowym, i nie mam jej juz ( dzis szukalem i w informacji mi powiedziano ze nie bedzie) Przyznam ze naprawde zaczynam tesknic za telekomunikacja polska. Mial ktos podobne przeboje? Nie sadzilem ze 100 razy latwiej jest znalesc w angli prace niz zalozyc internet:( Pozdrawiam


Poszperałem trochę w necie i na mój gust nie dasz rady założyć DSLa bez zwykłej usługi telefonicznej - tak przynajmniej wynika ze stron regulatora (http://www.ofcom.org.uk/media/mofaq/telecoms/voip_faq/).
Jak rozumiem nie zostałeś jeszcze szczęśliwym abonentem BT (bo nie znasz swojego numeru ;) Czyli jak na mój gust najpierw musisz zadzwonić na ich party line i założyć sobie zwykły telefon. To powinno pójść bez problemu (z dokładnościa tego iż mają call centre w Indiach i ciężko czasami się dogadać). W efekcie dostaniesz numer telefoniczny i bedziesz mógł założyć broadband. Z tym że jeżeli chodzi o broadband raczej nie polecam BT - bo nie mają opcji bez limitu transferu danych...

me72
Początkujący
 
 
Posty: 36
Dołączył: 24 lip 2007, 21:32
Lokalizacja: Solihull/Warszawa
Reputacja: 0
Neutralny

W sumie problem glownie w tym ze nie moge aktywowac tego telefonu poniewaz dodzwonienie sie tam graniczy z cudem. Majac ten telefon moge juz wypelnic formularz w Tiscali chociazby.I kumatosc anglikow pozostawia wiele do zyczenia...

Michuy
Przyczajony
 
 
Posty: 5
Dołączył: 30 lip 2007, 20:58
Lokalizacja: Solihull
Reputacja: 0
Neutralny

znajomi przeprowadzili sie do nowego domu ponad miesiac temu, i od razu po swojemu zaczeli 'zalatwiac' sobie linie telefoniczna......... bylismy u nich na malej wodeczce w niedziele, poprosili abym zadzwionil do bt i zalatwil sprawe: 1 telefon w niedziele okolo 14tej, 10 minut czekania, koles poprosil o adres, dane osobowe, zrobil credit check, poprosil o dane bankowe do direct debit, podal od razu przydzielony numer abonenta i powiedzial ze gniazdko bedzie aktywowane we wtorek. dzwonilem do znajomego wczoraj i ........ oczywiscie dziala. rok temu tez chcialem zalozyc samemu sobie linie BT, i procedura byla dokladnie taka sama, tylko ze mieli aktywowac gniazdko po 6 dniach, a ja w miedzyczasie zrezygnowalem z tego. mamy linie telewest (virgin) w domu w ktorym mieszkamy i nie bylo tego typu problemow (byly inne :-))

nie bardzo rozumiem wiec jaki problem moze byc z zalozeniem linii. jesli dzwonicie w czsie duzego oblozenia ich call centre, zadzwoncie z budki, wtedy to jest za darmo, ile by nie trwalo.

pozdrawiam


pe

KA i PE
 
 

Michuy napisał(a): Po drodze mialem jeszcze przeboje z VIRGIN , skladalem zamowienie dwukrotnie i musialem czekac 2 tygodnie zeby sie dowiedziec ze nie mam mozliwosci technicznych (chociaz umowe podpisalem z nimi).


A zalatwiales to bezposrednio z nimi czy przez milych panow zaczepnych (takich jak sa na Pallasades albo w OneStop na Perry Barr? :wink:

Tez kiedys przez nich chcialem net i czekalem, czekalem i czekalem i.. nic :mrgreen:
Avatar użytkownika
Lukaas85
Wtajemniczony
 
 
Posty: 1618
Dołączył: 20 cze 2006, 22:26
Lokalizacja: GłowaWłasnaOsobista
Reputacja: 1
Neutralny

call centres sa zazwyczaj w indiach, i to nie sa anglicy

pe :-) :mrgreen:

KA i PE
 
 

me72 napisał(a):
Michuy napisał(a):Witam!
Od dluzszego czasu probuje zalozyc internet w mieszkaniu. Jedyna opcja jaka moge wziasc jest DSL badz ADSL przez linie telefoniczna. Tylko ze probuje juz od 1,5 miesiaca ja aktywowac i jak narazie bez zadnego skutku. Oczywiscie cala instalacja jest (gniazdka itd..) po poprzednich lokatorach tak wiec wystarczy tylko aktywacja lini (nie trzeba ciagnac kabli). Nie moge skorzystac z formularza na stronie internetowej poniewaz nie mam numeru telefonu i klienta tak wiec strona odesla mnie na infolinie. Gdy juz uda mi sie uda dodzwonic zostaje przekierowany do innego dzialu ktory rzekomo odpowiada za ta aktywacje. Tylko ze nie moge sie tam dodzwonic, po przelaczeniu przez konsultanta czekalem nawet ponad godzine na polaczenie i nic. (probowalem wiele raz sie tam dodzwonic: Czyzby kilka milionow anglikow probowalo aktywowac linie w momencie gdy dzwonilem?). Wiec postanowilem sprobowac przez maila. Odpowiedz na kazdego ich maila to minimum tydzien oczekiwania, historia w tym przypadku wygladala tak: w pierwszym mailu napisalem ze nie mam nr tel i nr klienta i chce aktywowac linie, jestem nowym klientem itd... Odpowiedz: prosze podac numer klienta i numer telefonu.( myslalem ze mnie krew zaleje!) po czym wyslalem nastepnego maila i po tygodniu zadzwonil do mnie ktos z pytaniem o numer klienta i nr telefonu. (gdyby ta osoba stala by przede mna moglo by sie to zle skonczyc). Opowiedzialem moja historie i powiedziano mi ze w ciagu 30 minut sie ktos ze mna skontaktuje. Do dzis bez odpowiedzi. Oczywiscie wszystko bylo poprawnie po angielsku. Po drodze mialem jeszcze przeboje z VIRGIN , skladalem zamowienie dwukrotnie i musialem czekac 2 tygodnie zeby sie dowiedziec ze nie mam mozliwosci technicznych (chociaz umowe podpisalem z nimi).To wszystko trwa juz 1,5 miesiaca. Nie moge tego zrobic w placowce BT poniewaz jedyna byla w centrum handlowym, i nie mam jej juz ( dzis szukalem i w informacji mi powiedziano ze nie bedzie) Przyznam ze naprawde zaczynam tesknic za telekomunikacja polska. Mial ktos podobne przeboje? Nie sadzilem ze 100 razy latwiej jest znalesc w angli prace niz zalozyc internet:( Pozdrawiam


. Z tym że jeżeli chodzi o broadband raczej nie polecam BT - bo nie mają opcji bez limitu transferu danych...


Jak nie maja jak maja?
Avatar użytkownika
wsiaz
Zadomowiony
 
 
Posty: 833
Dołączył: 23 sty 2007, 23:03
Reputacja: -1
Neutralny

wsiaz napisał(a):
me72 napisał(a):
Michuy napisał(a):Witam!
Od dluzszego czasu probuje zalozyc internet w mieszkaniu. Jedyna opcja jaka moge wziasc jest DSL badz ADSL przez linie telefoniczna. Tylko ze probuje juz od 1,5 miesiaca ja aktywowac i jak narazie bez zadnego skutku. Oczywiscie cala instalacja jest (gniazdka itd..) po poprzednich lokatorach tak wiec wystarczy tylko aktywacja lini (nie trzeba ciagnac kabli). Nie moge skorzystac z formularza na stronie internetowej poniewaz nie mam numeru telefonu i klienta tak wiec strona odesla mnie na infolinie. Gdy juz uda mi sie uda dodzwonic zostaje przekierowany do innego dzialu ktory rzekomo odpowiada za ta aktywacje. Tylko ze nie moge sie tam dodzwonic, po przelaczeniu przez konsultanta czekalem nawet ponad godzine na polaczenie i nic. (probowalem wiele raz sie tam dodzwonic: Czyzby kilka milionow anglikow probowalo aktywowac linie w momencie gdy dzwonilem?). Wiec postanowilem sprobowac przez maila. Odpowiedz na kazdego ich maila to minimum tydzien oczekiwania, historia w tym przypadku wygladala tak: w pierwszym mailu napisalem ze nie mam nr tel i nr klienta i chce aktywowac linie, jestem nowym klientem itd... Odpowiedz: prosze podac numer klienta i numer telefonu.( myslalem ze mnie krew zaleje!) po czym wyslalem nastepnego maila i po tygodniu zadzwonil do mnie ktos z pytaniem o numer klienta i nr telefonu. (gdyby ta osoba stala by przede mna moglo by sie to zle skonczyc). Opowiedzialem moja historie i powiedziano mi ze w ciagu 30 minut sie ktos ze mna skontaktuje. Do dzis bez odpowiedzi. Oczywiscie wszystko bylo poprawnie po angielsku. Po drodze mialem jeszcze przeboje z VIRGIN , skladalem zamowienie dwukrotnie i musialem czekac 2 tygodnie zeby sie dowiedziec ze nie mam mozliwosci technicznych (chociaz umowe podpisalem z nimi).To wszystko trwa juz 1,5 miesiaca. Nie moge tego zrobic w placowce BT poniewaz jedyna byla w centrum handlowym, i nie mam jej juz ( dzis szukalem i w informacji mi powiedziano ze nie bedzie) Przyznam ze naprawde zaczynam tesknic za telekomunikacja polska. Mial ktos podobne przeboje? Nie sadzilem ze 100 razy latwiej jest znalesc w angli prace niz zalozyc internet:( Pozdrawiam


. Z tym że jeżeli chodzi o broadband raczej nie polecam BT - bo nie mają opcji bez limitu transferu danych...


Jak nie maja jak maja?


Oops.. Sorry - przeoczyłem że faktycznie to wprowadzili parę miesięcy temu..

me72
Początkujący
 
 
Posty: 36
Dołączył: 24 lip 2007, 21:32
Lokalizacja: Solihull/Warszawa
Reputacja: 0
Neutralny

KA i PE napisał(a):call centres sa zazwyczaj w indiach, i to nie sa anglicy

pe :-) :mrgreen:


no ja siedziałem akurat w Polsce w CC robiąc support dla niemieckich providerów 1&1 oraz Telekomu. Tyle że u mnie support był 1wsza klasa :)
Radzę dzwonić w niedzielę rano i w sobotę po południu na wszelakie CC wtedy najmniejszy ruch jest i nie ma kolejek.
Avatar użytkownika
plazermen
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2068
Dołączył: 10 cze 2006, 20:52
Lokalizacja: że znowu
Reputacja: 92
Poczciwy

no udalo sie wreszcie, dzisiaj o godzinie 14.Wisialem godzine na telefonie w budce ;/. Jaki internet polecacie na lini BT?. Zastanawiam sie nad Orange 8 mb, za 19.99 /miecha dlatego, ze dorzuciaja router wifi. W Tiscali daja tylko modem wiec drozej wyjdzie. (mam zamiar rok siedziec w angli). Czy to dobry wybor? Chyba , ze mam jeszcze jakas opcje o ktorej nie wiem?

Michuy
Przyczajony
 
 
Posty: 5
Dołączył: 30 lip 2007, 20:58
Lokalizacja: Solihull
Reputacja: 0
Neutralny

orange mozesz miec za free (2mega)jask wezmiesz telefon komorkowy z orange, na 18 miechow chyba umowa, ale biorac telefon z np dialaphone lub carphone mozesz miec go bardzo tanio , powiedzmy prawie za darmoche, posuzkaj na stronach tych firm ofert najlepszych na orange , czasami sa takie 12 miechow umowa i 12 za free
Avatar użytkownika
wsiaz
Zadomowiony
 
 
Posty: 833
Dołączył: 23 sty 2007, 23:03
Reputacja: -1
Neutralny


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do KOMPUTERY I ELEKTRONIKA

cron