Ubezpieczenie laptopa czy warto ?

Dla wszysktich którzy mieszkają lub zamierzają przyjechac do Birmingham i potrzebują informacji na różne tematy

MężczyznaPostNapisane przez Globox » 12 sie 2010, 23:44 Ubezpieczenie laptopa czy warto ?

Witam ! ostatnio zakupilem Macbooka pro i chcialbym go ubezpieczyc.Od razu zaznaczam ze mieszkam w niezamilej dzielnicy nacodzien studiuje i mysle nad ubezpieczeniem swojego laptopa czy ubezpieczenie obejmuje wlamanie,kradziez ? Gdzie najlepiej ubezpieczyc ? i jak to jest z tym ubezpieczeniem czy warto ? czy wrazie kradziezy dostaje ten sam sprzet ? czy moze zwrot gotowki ? Pozdrawiam i czekam na wasza pomoc :)

Globox
Początkujący
 
 
Posty: 12
Dołączył: 1 lip 2008, 13:16
Lokalizacja: West Bromwich
Reputacja: 0
Neutralny

PostNapisane przez KA i PE » 13 sie 2010, 05:38 Re: Ubezpieczenie laptopa czy warto ?

my ubezpieczamy wszystkie laptopy w pc performance. dwa razy juz nam dawali vouchery na nowy sprzet wiec chyba warto.

pozdr
pe

KA i PE
 
 

MężczyznaPostNapisane przez Globox » 13 sie 2010, 07:59 Re: Ubezpieczenie laptopa czy warto ?

Moglbys podac link do tej strony pc performance ? pozdrawiam.

Globox
Początkujący
 
 
Posty: 12
Dołączył: 1 lip 2008, 13:16
Lokalizacja: West Bromwich
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez ewela119 » 13 sie 2010, 09:57 Re: Ubezpieczenie laptopa czy warto ?

Ubezpieczenie obejmuje rozniez kradziez tylko dobra rada, paragon lub inny dowod zakupu schowaj dobrze i tak zebys o nim pamietal. Moja znajoma miala tak ze jej sie wlamali do domu, ukradli laptopa i pudelko ktore sobie stalo w pokoju na szafie a w nim byly wszystkie "papiery" ktore jej dali przy zakupie, pieniazkow z ubezpieczenia nie dostala
Uważasz, że to co mówię jest chamskie? Ciesz się, że nie wiesz co myślę... :D
Avatar użytkownika
ewela119
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2135
Wiek: 31
Dołączyła: 12 mar 2009, 17:58
Lokalizacja: Coventry
Reputacja: 109
SzanowanySzanowany

MężczyznaPostNapisane przez Globox » 13 sie 2010, 11:42 Re: Ubezpieczenie laptopa czy warto ?

A co sadzicie o Banku LLoyds ? czy moze lepiej jakas firme przez internet znalezc ?

Globox
Początkujący
 
 
Posty: 12
Dołączył: 1 lip 2008, 13:16
Lokalizacja: West Bromwich
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez clinic » 13 sie 2010, 18:46 Re: Ubezpieczenie laptopa czy warto ?

a pytales czy jest jakies ubezpiecznie w apple ? skoro to mac to mozliwe ze oni maja jakas opcje u siebie , np jesli serwisujesz u nich sprzet nie potrzeba paragonow , kazde urzadzenie ma swoj nr seryjny ktory jest u nich w bazie wiec paragony nie sa potrzebne z tego co wiem, a takie firmy ubezpieczeniowe to nie wiem w sumie jak dzialaja , dowiedz sie gdzies czy mial ktos problem z odzyskaniem kasy u nich za maca (bo apple to troche "inna" firma)

clinic
Raczkujący
 
 
Posty: 53
Dołączył: 1 sty 2010, 13:25
Reputacja: 1
Neutralny


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do SZUKAM INFORMACJI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników