Virginmedia - umowa

Dla wszysktich którzy mieszkają lub zamierzają przyjechac do Birmingham i potrzebują informacji na różne tematy

MężczyznaPostNapisane przez Sebool_uk » 28 mar 2011, 10:31 Virginmedia - umowa

Witam rodaków :grin: Chciałbym się was poradzić, ponieważ 4 maja kończy mi się umowa z Virginem i nie wiem co robić. Czy warto byłoby zerwać umowę z nimi i podpisać na nowo z korzystniejszą ofertą dla mnie, bo teraz mają 6 miesięcy (z linia telefoniczną) a bez 3 miesiące za połowę ceny. Czy może zostawić tak jak jest i zapytać się ich czy przy przedłużeniu umowy mają dla mnie jakaś ciekawą ofertę? Orientuje się ktoś jak to z nimi jest? Bo ja już od kilku lat mam ten sam internet tzn. z początku miałem 20mb z Telewestu a od 2 lat mam internet 10mb z Virginmedia. Przyznam szczerzę, że nie mam powodu do narzekać, net bardzo dobrze śmiga ale nie powiem, że skusiłbym się na 30mb, które jest nie wiele droższe od 10mb. Na koniec jeszcze jedno pytanie, czy ktoś ma może szablon albo wie jak napisać wypowiedzenie w sprawie zerwania umowy? Nigdy z nimi nie zrywałem umowy tylko przy przejściu z Telewest na Virgin sami mi zaproponowali nową umowę i mogłem sobie wybrać prędkość jaka byłaby dla mnie najbardziej korzystniejsza. Mam nadzieję, że mogę liczyć na waszą pomoc. Z góry wielkie dzięki! Pozdrawiam ;)
Avatar użytkownika
Sebool_uk
Rozeznany
 
 
Posty: 161
Dołączył: 3 lut 2010, 23:48
Lokalizacja: Newtown/B'ham
Reputacja: 10
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Mordorzg » 28 mar 2011, 13:18 Re: Virginmedia - umowa

Aby zerwać umowę należy miesiąc przed wygaśnięciem poinformować ich o chęci rozwiązania umowy i dowiedzieć się czy pragną to także otrzymać na pismie (jeśli tak to niech Ci podadzą dokładny adres).

Jeśli masz Virgina to zarejestruj się na stronie jako aktualny klient i tam możesz dokonać upgrade swojej usługi.

Jeśli miesiąc przed wygaśnięciem umowy nie skasujesz jej to automatycznie jest odnawiana na kolejny rok.

Mordorzg
Raczkujący
 
 
Posty: 82
Dołączył: 28 sie 2006, 10:06
Lokalizacja: Rowley Regis, Birmingham
Reputacja: 10
Neutralny

KobietaPostNapisane przez reni83 » 29 mar 2011, 10:13 Re: Virginmedia - umowa

Nie na kolejny rok, a na kolejny miesiác(tzw. rolling contract) i tak co miesiác, wiéc w kazdym momencie mozesz potem wypowiedziec umowé z zachowaniem 30 dniowego wypowiedzenia rzecz jasna(no chyba, ze wyslá Ci nowy kontrakt-na dluzej, a Ty go podpiszesz i im odeslesz). Sama mam Virgin. Ostatnio przeszlam z kablowego na linié telefoniczná z internetem. Mam 20mg i jest super, nie mam co narzekac. Pamiétaj równiez, ze zerwac umowé mozesz, ale przy podpisaniu kolejnej bédá rzádac oplaty za podláczenie internetu(z racji nowej umowy). Wiéc sprawdz, czy Ci sié oplaca. Powodzenia :)

reni83
Przyczajony
 
 
Posty: 2
Dołączyła: 3 lut 2011, 21:08
Reputacja: 1
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Sebool_uk » 29 mar 2011, 10:40 Re: Virginmedia - umowa

Dziękuję wszystkim za odpowiedź :)

reni83 w sumie masz racja, nawet nie pomyślałem nad tą opłatą za podłączenie która wynosi 40 funtów :neutral: W sumie to lepiej będzie dla mnie jak wspomniał Mordorzg zrobić upgrade z mojego konta, które oczywiście posiadam. Wiadomo, że nic za darmo nie ma i trzeba zapłacić 30 funtów za aktywacje neta z prędkością 30mb ale w sumie lepiej zapłacić te 30 funtów niż bawić się w zrywanie umowy i podpisywanie na nowo, wszystko mija się z celem. Telefonu stacjonarnego nie potrzebuję więc pakietu nie będę zmieniał tylko samą prędkość neta. Mam jeszcze jedno pytanko do was, jak lepiej jest płacić za neta, przez Direct Debit i można przyoszczędzić 5 funtów czy może płacicie logując się na stronę eBilling i tam dokonujecie płatności? Kiedyś miałem skonfigurowany Direct Debit i zawsze miałem problem z Virginem... zdarzało się, że pobrali z konta większą opłatę za neta z nie wiadomych przyczyn :neutral: a potem ciężko było się z nimi dogadać żeby wyjaśnić to nieporozumienie. Nie wiecie jak jest teraz, może ktoś z was płaci przez Direct Debit? Bo ja na chwilę obecną sam dokonuję płatności dzień albo tydzień wcześniej ;)
Avatar użytkownika
Sebool_uk
Rozeznany
 
 
Posty: 161
Dołączył: 3 lut 2010, 23:48
Lokalizacja: Newtown/B'ham
Reputacja: 10
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez VA » 30 mar 2011, 10:08 Re: Virginmedia - umowa

Wszelkiego rodzaju umowy promocyjne, jakie widziałem, miały klauzulę: tylko dla nowych klientów. Więc chyba i tak nie dostałbyś promocyjnego kontraktu.
Jeżeli natomiast jest to oferta również dla istniejących klientów, to wystarczy do nich zadzwonić i poprosić o zmianę taryfy :roll:
Avatar użytkownika
VA
Zaangażowany
 
 
Posty: 1147
Dołączył: 26 sie 2006, 12:49
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 112
SzanowanySzanowany

MężczyznaPostNapisane przez krasnaliskoo » 23 kwi 2011, 14:33 Re: Virginmedia - umowa

ja mialem i zerwalem po roku zyskujac router wart 50 funta, wzioalem nowy i mam na rok znowy tylko teraz mam wszystko w jednym i mam taniej bo przedtem mialem do 4 i placilem 30 miesiecznie a teraz w promocji wzialem do 10 i palce 20funta takze mi sie oplacilo, zobacz jakie maja oferty,, zadzwoniilem i w tej samej minucie mnie odlaczyli niec wczesniej nie zglaszelm, tylko puscilem bajke ze opuszczam wyspy na zawsze:)

krasnaliskoo
Przyczajony
 
 
Posty: 10
Dołączył: 13 gru 2010, 19:08
Reputacja: 0
Neutralny


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do SZUKAM INFORMACJI

cron