Problem z ScottishPower

Rozmowy na temat mieszkań o tym jak mieszkacie, jakie dzielnice polecacie itd...

PostNapisane przez Guest » 7 paź 2011, 20:40 Problem z ScottishPower

mam maly problem z wyzej wymieniona firma, w kwietniu tego roku moj landlord wybral dla mnie tego uslugodawce, na ich stronie zlozyl aplikacje na dostawe pradu i gazu. platnosc przez direct debit miesiecznie, oczywiscie wszystko na moje nazwisko i dane i wszystko mialo byc git git. do chwili obecnej jednaj nie jest git, firma ta od kwietnia ma jakis problem z dodaniem licznika gazu, w ich systemie brak licznika gazu (mimo, ze ja juz dzwonilem, moi znajomi, ktorzy lepiej potrafia sie klucic jak i moj landlord kilka razy dzwonil). Nie pomagaja prozby, grozby zmiany dostawcy itp. Licznik energii oplacany jest normalnie ale od gazu co miesiac przy wysylaniu stanu licznika odpisuja tylko abym wyslal jeszcze numer licznika bo go nie posiadaja, po wyslaniu numeru a nawet zdjec cisza do kolejnego miesiaca i problem na nowo. Mam nadplate 350 funtow, dzwonilem aby mi zwrocili to nie chca bo licznik z gazu nie jest rozliczony. W dodatku adres domu sobie jakos dziwnie zmodyfikowali chyba z kosmosu, tez dzonilem, podawalem prawidlowy, mieli zmienic i nadal jest dopisana druga nazwa ulicy. Co z tym robic? Chce zmienic uslugodawce, mysle nad tym, ale nie moge znalezc informacji do kiedy mam umowe, mam swoja strone, gdzie sie loguje ale tam nie moge znalezc umowy, na maila tez nigdy jej nie dostalem. Czy ktos ma u nich konto i wie, gdzie to znalezc?

Guest
 
 

MężczyznaPostNapisane przez baranek28 » 7 paź 2011, 23:44 Re: Problem z ScottishPower

siema! nie patrz na moja reputacje bo to od naszych madrych rodakow dostalem :D ale cipowiem rezygnuj z tego dostawcy poki mozesz bo ci mowie oni cie dopiero wyruchaja! moje nazwisko przez cala umowe bylo przekrecone he he. jedyna ich placowka jest chyba w glasgow i niewiem czy w liverpoolu? ale ci powiem ze listownie czy tel, raczej nic z nimi nie zalatwisz! sam to przeszlem! dobrze ze masz nie zbyt duza nadplate a nie jakas pie..r..a niedoplate na pare tysiakow :) zycze powodzenia!

baranek28
Początkujący
 
 
Posty: 27
Dołączył: 25 paź 2010, 17:20
Lokalizacja: b-ham-slask
Reputacja: -17
Nieprzyjazny

MężczyznaPostNapisane przez -marcin-24- » 8 paź 2011, 04:10 Re: Problem z ScottishPower

Cześć,
no to zaczynamy. po pierwsze wszystkie listy jakie wysyłasz do tych firm wysyłamy recorded signed for (koszt to jakies 1.04-1.14 £) . po drugie podczas rozmowy możesz zawsze zapytać o imię i nazwisko osoby z którą rozmawiasz. każda firma powinna mięć komórkę complaint department
w twoim wypadku jest to
0845 2700 700 lub
customer.services@scottishpower.co.uk

Customer Service
ScottishPower
Cathcart Business Park
Spean Street
Glasgow
G44 4BE

Musisz pamiętać że oni maja czas, dożo czasu(8 tygodni wiec najlepiej wysyłać wszystko recorded ). ale jak we wszystkim trzeba mieć umiar jeżeli nie będziesz miał odpowiedzi od nich pozostaje złożyć skargę na nich.
na tej stronie jest wszystko gdzie rozwiązywać problemy takie jak twoje:

http://www.thisismoney.co.uk/money/bill ... anies.html

Ja osobiście zrobiłbym tak, wyślij list recorded to Customer Service-ScottishPower.
opisz całą sytuacje powiedz że telefony i listy nie skutkują. napisz że zastanawiasz się też nad złożeniem skargi na tą firmę. myślę że po liście powinni się skontaktować i próbować to jakoś załatwić.

-marcin-24-
Początkujący
 
 
Posty: 15
Dołączył: 13 paź 2007, 19:52
Reputacja: 4
Neutralny

PostNapisane przez Guest » 8 paź 2011, 08:12 Re: Problem z ScottishPower

dzieki, sprobuje jeszcze raz, ale szczerze to tak jestem wkurzony na ta firme, ze najchetniej bym ja zmienil na inna.

Guest
 
 

KobietaPostNapisane przez bogini8 » 8 paź 2011, 15:17 Re: Problem z ScottishPower

Draco, tez mielismy z nimi problemy,nie pobierali oplat pozniej naliczali za dlugi okres,telefony nic nie dawaly wkoncu zmienilismy ich na npowera i mamy spokoj...

Dodano: -- 8 paź 2011, o 15:23 --

Draco napisał(a):tylko abym wyslal jeszcze numer licznika bo go nie posiadaja, po wyslaniu numeru a nawet zdjec cisza do kolejnego miesiaca i problem na nowo
mielismy to samo, juz nawet moje kolezanki angielki dzwonily...ale to jest never ending story...
szkoda nerwow zmien dostawce.. bo z brakow organizacyjnych i glupoty nikt ich nie wyleczy.
Avatar użytkownika
bogini8
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2785
Dołączyła: 21 lis 2007, 23:55
Lokalizacja: Solihull
Reputacja: 100
SzanowanySzanowany

PostNapisane przez Guest » 8 paź 2011, 15:26 Re: Problem z ScottishPower

bogini8, czy umowy z nimi sa na czas nieokresliny? wiesz cos moze o tym? gdzie znalezc date do kiedy mam umowe? czy moge zmienic uslugodawce w kazdej chwili?
ps. swietny avatar :) zupelnie nie ta osoba :)

Guest
 
 

KobietaPostNapisane przez Luiza » 8 paź 2011, 15:55 Re: Problem z ScottishPower

Możesz zmienić dostawcę w każdej chwili. Możesz to zrobić np na stronie n power (jesli chcesz zmienić na n power, który polecam). Zajmie Ci to 5 minut i wszystko załatwione. Nie musisz się kontaktować ze starym dostawcą. N power wszystko załatwi.
Avatar użytkownika
Luiza
Wtajemniczony
 
 
Posty: 1911
Dołączyła: 14 mar 2008, 23:27
Reputacja: 71
Poczciwy

PostNapisane przez Guest » 8 paź 2011, 16:02 Re: Problem z ScottishPower

ok dzieki, wiec sie tym zajmuje i bedzie spokoj, mam juz dosyc dopraszania sie aby laskawie policzyli ile mam im zaplacic, ale kwestia nadplaty, jesli zajmie sie tym n-power i wyjdzie, ze mialem tu nadplate to jak odzyskac swoje pieniadze? scottishpower sam je odesle czy bedzie proszenie i ponaglanie?

Dodano: -- 8 paź 2011, o 16:09 --

i jeszcze jedno pytanie przy okazji, lepiej wybrac tak jak mialem direct debit miesiecznie czy moze rachunki do domu i je oplacac? bo na direct debit scottishpower robil sobie cuda, sami podnosili stawke, chociaz mam nowy oszczedny dom z panelami slonecznymi to nie wiem z jakiego wyliczenia wychodzilo im, ze zuzyje wiecej niz place, gdy zuzywalem jeszcze mniej.

Guest
 
 

KobietaPostNapisane przez Luiza » 8 paź 2011, 16:21 Re: Problem z ScottishPower

Jak odzyska pieniądze to już nie wiem. jak jest niedopłata to zmiana dostawcy nie nastąpi dopóki nie zostanie spłacony dług. Nie wiem jak to działa w drugą stronę. Może skontaktuj się z n power, i zapytaj czy jest taka opcja żeby wydusili z nich tą nadpłatę.

Jeśli chodzi o direct debit to chyba jedyna firma na ziemi z którą nie miałam problemu. Za direct debit dają jeszcze 100F zniżki rocznie.
Poza tym mają rożne systemy opłat, na stronie poczytać możesz. Wybierasz najkorzystniejsza opcje dla siebie i możesz chyba nawet do 140F zniżki mieć.
Możesz też sam prowadzić swoje konto. Wpisujesz np co miesiąc stan licznika on -line. Za to też jest zniżka.
Avatar użytkownika
Luiza
Wtajemniczony
 
 
Posty: 1911
Dołączyła: 14 mar 2008, 23:27
Reputacja: 71
Poczciwy

KobietaPostNapisane przez bogini8 » 8 paź 2011, 16:25 Re: Problem z ScottishPower

Draco, dzieki ;)
umowy sa na czas nieokreslony mozna zmienic w kazdej chwili dostawceenergi :)

aaa luiza juz ci odpisala :)

Dodano: -- 8 paź 2011, o 16:28 --

Draco, ja place direct debit za prad i gaz, w roku daja 100£znizki od rocznego rachunku. przysylaja rachunki i sa salidni. co 3 miesiace wysylaja mi maila z pytaniem o stan licznikow i odsylam im maila z odpowiedzia.
Avatar użytkownika
bogini8
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2785
Dołączyła: 21 lis 2007, 23:55
Lokalizacja: Solihull
Reputacja: 100
SzanowanySzanowany

PostNapisane przez Guest » 8 paź 2011, 16:34 Re: Problem z ScottishPower

bogini8, nie ma za co :) jak masz siostre to daj namiar ;) hihi


na powazniej, rachunki dostajesz papierowe czy droga elektroniczna? bo w stottishpower rachunki sa niby elektroniczne ale co z tego jesli sie zawieszaja przy probie ich otwierania :? musze sie tylko dowiedziec jak odzyskac nadplate i zabieram sie za zmiane

Guest
 
 

KobietaPostNapisane przez Gaba76 » 8 paź 2011, 18:17 Re: Problem z ScottishPower

my jestesmy w british gas i bardzo sobie chwalimy, rachunki papierowe i maly upust za dual fuel, jakies 3 lata temu przeszlismy z n power bo mielismy z nimi same problemy -dostawalismy listy ze niby nie uregulowalismy oplaty i trzeba bylo do nich wydzwaniac i wysylac kserokopie zaplaconych rachunkow, z tego co pamietam mielismy jakas nadplate i firmy rozliczyly sie miedzy soba. mysle ze najwazniejsze to opowiedziec przy zmianie dostawcy cala sytuacje z poprzednia firma i zapytac jak w twoim przypadku wygladaloby rozliczenie pomiedzy firmami.
Avatar użytkownika
Gaba76
Stały Bywalec
 
 
Posty: 339
Dołączyła: 1 wrz 2011, 21:33
Lokalizacja: Tipton
Reputacja: 49
Pokojowy

PostNapisane przez Guest » 8 paź 2011, 18:25 Re: Problem z ScottishPower

no to teraz mam dylemat, n-power czy british gas :) przemawia za mna forma papierowa rachunkow, wglad na wszystko i wszystko czytelnie rozliczone, tylko ktora firma tak ma... hmmm...

Guest
 
 

KobietaPostNapisane przez Gaba76 » 8 paź 2011, 18:36 Re: Problem z ScottishPower

obie ;) przejzyj obie oferty w internecie i porownaj oferty, zdania sa podzielone i ktora bys nie wybral to i tak nigdy nie bedziesz mial pewnosci czy dobrze wybrales :) ale rachunki gdzies musisz placic ;) powodzenia i udanego wyboru :)
Avatar użytkownika
Gaba76
Stały Bywalec
 
 
Posty: 339
Dołączyła: 1 wrz 2011, 21:33
Lokalizacja: Tipton
Reputacja: 49
Pokojowy

MężczyznaPostNapisane przez AdamBoltryk » 8 paź 2011, 19:08 Re: Problem z ScottishPower

od półtora roku jestem w e-on, rachunki do wyboru - papierowe albo elektroniczne, sam sprawdzam liczniki i podaję on-line, płacę przelewem, nie przez direct debit. Jak się zaczyna sezon grzewczy, to co miesiąc wysyłam po 100F i styka.
Nie miałem nigdy żadnego problemu z nimi.

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2523
Dołączył: 6 gru 2008, 12:19
Reputacja: 183
SzanowanySzanowany

Następna strona

Powrót do MIESZKANIE