Mam problem z ebayem

Dla wszysktich którzy mieszkają lub zamierzają przyjechac do Birmingham i potrzebują informacji na różne tematy

KobietaPostNapisane przez GOSIUNIA513 » 2 gru 2011, 11:53 Mam problem z ebayem

Witam! Mam problem zamowilam krzeselko do karmienia dla dziecka na ebay.co.uk ale firma u ktorej zamowilam to polska firma ORSOLINEA. Zamowienie zlozylam 28/10/2011.
2 listopada zaplacilam za przesylke przez paypal i w ciagu 6-9 dni mialam otrzymac ta wlasnie przesylke (po tym czasie nic nie przyszlo). Pisalam maile (bez odpowiedzi) i dzwonilam po kilku telefonach okazalo sie ze maja problem z paypalem i nie maga odebrac pieniedzy, ale powiedzieli ze do dnia nastepnego ma sie to wyjasnic no i sie wyjasnilo pieniadze pobrali przesylke tez podobno wyslali po kilku dniach (21/11) otrzymalam maila ze nie maja tego krzeselka w magazynie i ze wysla mi inne lub jesli wole zwroca mi kwote ktora zaplacilam w trybie natychmiastowym, odpisalam ze wole zwrot pieniadzy.
Niestety zwrotu nie otrzymalam, znowu dzwonilam dowiedzialam sie ze najpozniej do 24/11 otrzymam pieniadze.
Oczywiscie mina 24, 25 i pieniedzy nie nie bylo 26 dzwonilam znowu to byla sobota powiedzieli ze dzisiaj nie pracuja i w poniedzialek otrzymam odpowiedz co sie stalo, w poniedzialek nikt sie nie odezwal. We wtorek zadzwonilam ja odebrala kobieta i powiedziala ze ona zostala w domu z dziecmi i zadzwoni do kolegi do firmy i kolega do mnie oddzwoni (oczywiscie nikt nie oddzwonil)
Od tamtej pory nikt nie odbiera telefonu firmowego(mialam jeden do firmy i 3 na komorki) a komorki sa wylaczone. Czy jest jakis sposob zeby rozwiazac ta sprawe z gory dziekuje za odpowiedz.

GOSIUNIA513
Przyczajony
 
 
Posty: 3
Dołączyła: 27 kwi 2011, 19:07
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez oliwka_26 » 2 gru 2011, 12:23 Re: Mam problem z ebayem

nie martw sie, zglos to do ebaya. Dobrze jak masz cala korespondencje z nimi, tzn ''meile'', ebay Ci zwroci cala kaske. Napisz tylko jaka jest sytuacja, ze zaplacilas, a nie dostalas produktu ani zwrotu pieniedzy. Ebay jest dosc solidny jesli chodzi o takie sytuacje.

oliwka_26
Rozeznany
 
 
Posty: 196
Dołączyła: 20 gru 2006, 22:09
Reputacja: 8
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez krisbrumm » 2 gru 2011, 13:17 Re: Mam problem z ebayem

Dokladnie tak jak pisze przedmówca.Wogole po pierwszym, nieudanym kontakcie z firmá powinnas zaraz na poczátku zglosic to do ebaya i otworzyc takie cos jak "resolution case".
Mialep PARE razy do czynienia z nieuczciwymi sprzedawcami na Ebayu i zawsze zglaszalem to do ebaya.Raz refund dostalem podwójnie, tzn. od ebaya i od sprzedawcy (przelewem na moje konto paypalowskie).Wstrzymaj sie do ostatniej chwili ze zlozeniem feedback'a, na koniec, po tym jak dostaniesz refund, wywalisz im negatywa na jakiego zaslugujá.Musisz tylko pamietac (lub dysponowac ) datami poszczegolnych krokow, czyli: kiedy placone, kiedy wyslano email, itd.
Avatar użytkownika
krisbrumm
Stały Bywalec
 
 
Posty: 362
Dołączył: 27 wrz 2010, 22:34
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 75
Poczciwy

KobietaPostNapisane przez ewela119 » 2 gru 2011, 13:25 Re: Mam problem z ebayem

A ja chcialam u nich kupic wozek, teraz widze ze chyba dobrze ze tego nie zrobilam :roll:
Avatar użytkownika
ewela119
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2129
Dołączyła: 12 mar 2009, 17:58
Lokalizacja: Coventry
Reputacja: 109
SzanowanySzanowany

KobietaPostNapisane przez GOSIUNIA513 » 2 gru 2011, 17:32 Re: Mam problem z ebayem

Dziekuje za odpowiedzi! Ja wlasnie zglosilam to do ebaya 3 dni temu dostalam emaila ze do 9 grudnia mam czekac na odpowiedz od sprzedawcy a 14 stycznia sprawa bedzie automatycznie zamknieta ale nie wiem co to oznacza..?

Dodano: -- 2 gru 2011, o 17:49 --

ewela119 napisał(a):A ja chcialam u nich kupic wozek, teraz widze ze chyba dobrze ze tego nie zrobilam :roll:

No nie warto!! :( chociaz z drugiej strony ciekawe czy mialaby pani z nimi jakikolwiek kontakt bo ja nie mam absolutnie zadnego. Ale firmia wygladala naprawde na solidna to link do ich strony http://www.orsolinea.pl/

GOSIUNIA513
Przyczajony
 
 
Posty: 3
Dołączyła: 27 kwi 2011, 19:07
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez malenkagdz » 2 gru 2011, 18:02 Re: Mam problem z ebayem

przysla ci meila czy sprzedawca sie odezwal jezeli nie rozwiazal sie konflikt oddadza ci pieniadze

malenkagdz
Zaangażowany
 
 
Posty: 1178
Dołączyła: 8 lis 2008, 15:32
Lokalizacja: Perry Barr
Reputacja: 47
Pokojowy

MężczyznaPostNapisane przez moloqu » 3 gru 2011, 02:20 Re: Mam problem z ebayem

ja mam podobny problem, kupilem jakis mikrofon, przyszedl ale nie dzialal. wiec napisalem do goscia i podobno wyslal drugi ale do dzisiaj nie dostalem nic. do tego mysle sobie ze zaloze mu sprawe ale.... dupa, nie moge bo minelo 45 dni od daty zakupu, tak dlugo mnie zwodzil ze niby zly adres czy cos.... w sumie duzo nie zaplacilem za ta rzecz ale powinien wywiazac sie z umowy jaka zawarlismy poprzez ebay. a no i nie zabardzo wiem jak to teraz ugrysc, jako ze te 45 dni minely - ebay odcina sie jakby od tej sprawy

pozdro

moloqu
Raczkujący
 
 
Posty: 53
Dołączył: 12 paź 2010, 08:14
Reputacja: 1
Neutralny

KobietaPostNapisane przez oliwka_26 » 3 gru 2011, 11:49 Re: Mam problem z ebayem

moloqu,

a to prawda. tez tak mialam raz. Dlatego trzeba szybko dzialac. Bo tak jak mowisz, czasem sprzedawca zwodzi i tak sie czeka tydzien dwa i nagle sie okazuje ze juz za pozno zeby ta sprawe zglosic.

oliwka_26
Rozeznany
 
 
Posty: 196
Dołączyła: 20 gru 2006, 22:09
Reputacja: 8
Neutralny

KobietaPostNapisane przez papuzkaara » 3 gru 2011, 16:40 Re: Mam problem z ebayem

Zeby ebay zwrocil ci pieniadze nie wystarczy czekac do 9 grudnia tylko musisz zglosic sie do ebaya o zwrot pieniedzy, nie jest to ta sama sprawa co przez resolution centre.

papuzkaara
Raczkujący
 
 
Posty: 90
Dołączyła: 21 sty 2009, 09:37
Reputacja: 4
Neutralny

KobietaPostNapisane przez malenkagdz » 3 gru 2011, 22:39 Re: Mam problem z ebayem

ja robilam przez resolution centre i wtedy open case

malenkagdz
Zaangażowany
 
 
Posty: 1178
Dołączyła: 8 lis 2008, 15:32
Lokalizacja: Perry Barr
Reputacja: 47
Pokojowy

KobietaPostNapisane przez bellaip6 » 4 gru 2011, 16:22 Re: Mam problem z ebayem

oliwka_26 napisał(a):moloqu,

a to prawda. tez tak mialam raz. Dlatego trzeba szybko dzialac. Bo tak jak mowisz, czasem sprzedawca zwodzi i tak sie czeka tydzien dwa i nagle sie okazuje ze juz za pozno zeby ta sprawe zglosic.

Możesz otworzyć sprawę przez Paypal,masz na to 60 dni

bellaip6
Początkujący
 
 
Posty: 30
Dołączyła: 16 wrz 2011, 15:25
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez GOSIUNIA513 » 5 gru 2011, 13:31 Re: Mam problem z ebayem

papuzkaara napisał(a):Zeby ebay zwrocil ci pieniadze nie wystarczy czekac do 9 grudnia tylko musisz zglosic sie do ebaya o zwrot pieniedzy, nie jest to ta sama sprawa co przez resolution centre.


to co teraz musze zrobic, czekac do 9 czy zglaszac do ebaya o zwrot??? i jak to zrobic??

GOSIUNIA513
Przyczajony
 
 
Posty: 3
Dołączyła: 27 kwi 2011, 19:07
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez bellaip6 » 5 gru 2011, 14:27 Re: Mam problem z ebayem

Otwórz przez resolution centre sprawę,naciśnij na resolve a problem i postępuj dalej zgodnie z instrukcją.Nie martw się o pieniądze,zwrócą Ci.

bellaip6
Początkujący
 
 
Posty: 30
Dołączyła: 16 wrz 2011, 15:25
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez moloqu » 6 gru 2011, 21:07 Re: Mam problem z ebayem

bellaip6 napisał(a):
oliwka_26 napisał(a):moloqu,

a to prawda. tez tak mialam raz. Dlatego trzeba szybko dzialac. Bo tak jak mowisz, czasem sprzedawca zwodzi i tak sie czeka tydzien dwa i nagle sie okazuje ze juz za pozno zeby ta sprawe zglosic.

Możesz otworzyć sprawę przez Paypal,masz na to 60 dni



hej dzieki zaraz oblukam gdzie tam sie to robi w paypal...

pozdro


edit.

jednak dupa.....

This transaction cannot be disputed. Please go to the eBay Resolution Centre to review the program details for information on what to do next.

Have a problem with a transaction? We encourage you to contact the seller directly by opening a dispute in the Resolution Centre within 45 calendar days of payment.

Reasons for opening a dispute:
You paid for your item, but you haven't received it.
You received an item that is significantly different from the seller's description.

Most disputes can be resolved through direct communication. If you're unable to resolve the problem, we can help. You can ask us to investigate the transaction by escalating the dispute to a PayPal claim.

tez 45 dni a sprzedawca milczy

moloqu
Raczkujący
 
 
Posty: 53
Dołączył: 12 paź 2010, 08:14
Reputacja: 1
Neutralny


Powrót do SZUKAM INFORMACJI