Wiadomości
Reklamy Virgin Media wprowadzały klientów w błąd
Konkurencyjne dla Virgin Media firmy wniosły protest do Advertising Standards Autority (ASA), ponieważ uznały, że reklama o „nielimitowanych” usługach jest niejasna i może być myląca dla klientów.
Konkurencyjne dla Virgin Media firmy wniosły protest do Advertising Standards Autority (ASA), ponieważ uznały, że reklama o „nielimitowanych” usługach jest niejasna i może być myląca dla klientów. ASA zgodziła się ze Sky i BT. Sporna reklama na stronie internetowej Virgin głosiła, że firma oferuje nielimitowane ściąganie plików i przeglądanie tylu stron ile się chce bez żadnych dodatkowych opłat ("download and browse as much as you like with no caps and no hidden charges" ).
Właśnie słowa „nie limitowane” i zwrot „no caps” wywołały ostrą reakcję pozostałych firm i uczestników życia publicznego. Według nich, przesył danych nie był nielimitowany, ponieważ po przekroczeniu pewnej ilości, transfer stawał się znacznie wolniejszy, „wolniejszy od przeciętnego”. ASA zakazała Virgin Media używanie reklamy w jej obecnym kształcie.
Oczywiście, Virgin Media nie zgadza się z postanowieniem i tłumaczy, że reklama przeczytana w całości nie jest myląca, a wszystko wynika z kontekstu. To nie zmieniło jednak postawy ASA.
środa, 30 października 2013 08:35
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania: Digital ID nie będzie obowiązkowy wstecznie. Rząd potwi…
Wielka Brytania wprowadza duże zmiany w dziennych opłatach stałych za en…
Funt szterling traci na wartości. Słabsze dane z Wielkiej Brytanii pogrą…
Podatek spadkowy w Wielkiej Brytanii uderza w zwykłe rodziny. HMRC pobra…
Zmiana czasu w Wielkiej Brytanii. Kiedy cofamy zegarki w 2025 roku i dla…
Pierwszy śnieg spadł w Wielkiej Brytanii! Arktyczne powietrze przyniosło…
Strzały w Sutton Coldfield. Policja otoczyła okolice centrum handlowego …










