Wiadomości
Wzrost krajowej płacy minimalnej
Ustawowa płaca minimalna dla pracowników powyżej 21 roku życia wzrośnie z 6.08 GBP za godzinę do 6.19 GBP za godzinę.
Minimalna stawka płacowa dla osób w wieku 18-20 lat pozostanie 4.98 GBP,
Minimalna płaca dla 16-17-latków (poniżej 18 roku życia, ale powyżej wieku szkolnego) pozostanie 3.68 GBP.
Minimalna stawka dla osób odbywających praktyki mających mniej niż 19 lat lub dla osób powyżej 19 roku życia w pierwszym roku ich praktyk wyniesie 2.65 GBP.
Data utworzenia: piątek, 05 października 2012 00:00
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
| Czytaj następny artykuł: Budynek urzędu stanu cywilnego w Sutton Coldfield na sprzedaż |
Gorące Tematy

Tragedia w Wielkiej Brytanii. Zaginiona 11-latka znaleziona martwa w par…

Najtańszy supermarket w Wielkiej Brytanii. Za ten sam koszyk zakupów zap…

Argos ruszył z dużą wyprzedażą w Wielkiej Brytanii. Setki produktów, cen…

Ambasada w Wielkiej Brytanii wydała pilny komunikat dotyczący polskich p…

Sainsbury’s i Argos szukają tysięcy pracowników w Wielkiej Brytanii. Sta…

Dostawy paliw w Wielkiej Brytanii zagrożone. Pracownicy platform poparli…

Sześć taryf pod lupą. Gospodarstwa domowe w Wielkiej Brytanii mogą przep…