Wiadomości
Bank będzie musiał oddać klientom, którzy wzięli kredyty prawie 300 mln funtów
Bank Lloyds będzie musiał oddać około 600 tys. klientów prawie 300 mln funtów. Ma to związek z uchybieniami w procedurze dotyczącej długów hipotecznych.

Sprawa koncentruje się na sposobie, w jaki Lloyds wprowadzał w życie zasady odnoszące się do oszacowania trudności finansowych. Błąd sprawił, że część klientów została obciążona dodatkowymi kosztami. Do nieprawidłowości dochodziło w latach 2009-2016.
Oznacza to, że działania dyrektora generalnego banku Antonio Horty-Osorio, który pełni swoją funkcję od 2011 roku, zostaną prawdopodobnie poddane kontroli.
To kolejny skandal, który dotknął największego, brytyjskiego pożyczkodawcę. Wcześniej Lloyds musiał oddać klientom w sumie 17 mld funtów w związku z nieprawidłowościami przy sprzedaży Payment Protection Insurance (PPI).
Osoby, które nadpłaciły otrzymają średnio 350 funtów zwrotu. Nie muszą się kontaktować w tej sprawie z Lloyds, bank sam się zgłosi do pokrzywdzonych.
czwartek, 27 lipca 2017 10:42
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Brytyjski supermarket zamyka 17 sklepów i zwalnia 3 600 pracowników. Peł…
HMRC wydaje pilne ostrzeżenie dla mieszkańców Wielkiej Brytanii mających…
36°C w sierpniu? Fala upałów uderzy w Anglię – prognozy wskazują dokładn…
Ogromne utrudnienia lotnisku w Wielkiej Brytanii. Ogłoszono awarię techn…
Miliony kierowców w Wielkiej Brytanii mogą odzyskać nawet 950 GBP za sam…
Wielka Brytania wprowadza podatek spadkowy od prywatnych emerytur: rodzi…
Najtańszy supermarket w Wielkiej Brytanii. Aldi traci pozycję lidera po …