Wiadomości
Klienci Tesco proszeni o sprawdzenie wyciągów bankowych
Klienci Tesco proszeni są o sprawdzenie wyciągów ze swoich kont bankowych w związku z problemami z systemem obsługującym płatności kartami.
Klienci Tesco proszeni są o sprawdzenie wyciągów ze swoich kont bankowych w związku z problemami z systemem obsługującym płatności kartami.Osoby robiące zakupy w sklepach tej sieci donoszą, że pieniądze są pobierane z ich kont kilka tygodni po odwiedzinach w Tesco. Gigantowi z branży spożywczej trzy miesiące zajęło przeprocesowanie tysięcy transakcji zawartych w trzystu sklepach Tesco Extra.
Przedstawiciele firmy tłumaczą, że od listopada mają problemy z systemem obsługującym płatności kartami debetowymi i kredytowymi. Rezultatem są opóźnienia w pobieraniu pieniędzy z kont klientów. Niektórzy skarżą się, że jednocześnie odliczono im pieniądze za kilkukrotne zakupy, co oznacza, że z rachunków bankowych mogło zniknąć setki funtów.
Tesco zapewnia, że poinformowało o tej sprawie tak wielu klientów, jak było to możliwe.
Eksperci finansowi zalecają natychmiastowe sprawdzenie wyciągów z banku każdemu, kto robił zakupy w Tesco Express w ciągu ostatnich trzech miesięcy.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Home Office zapłaci 3000 GBP za dobrowolny powrót z UK do Polski. Kwota …
„Pracować się nie opłaca”. Brytyjka od sześciu lat na Universal Credit t…
HMRC zyskało wgląd w aktywność w sieci. Kontrole mogą uderzyć w tysiące …
Dzieci urodzone w Wielkiej Brytanii mogą zostać deportowane. Rząd zapowi…
Atak zimy w Wielkiej Brytanii. Śnieg możliwy nawet w Birmingham – progno…
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii mogą otrzymać tysiące funtów z HMRC za dono…
Pracownicy w Wielkiej Brytanii mogą zostać uderzeni kolejnym „podatkowym…






