Wiadomości
Osoby ubiegające się o azyl w Wielkiej Brytanii otrzymują „niejadalne” jedzenie i żyją w strasznych warunkach
Osoby ubiegające się o azyl zostały zakwaterowane w pokojach z przeciekającymi oknami, zepsutymi grzejnikami, w miejscu zakwaterowania w Liverpoolu otrzymywali jedzenie, które nie nadawało się do spożycia, twierdzi jeden z mieszkańców.
Osoby ubiegające się o azyl zostały zakwaterowane w pokojach z przeciekającymi oknami, zepsutymi grzejnikami, w miejscu zakwaterowania w Liverpoolu otrzymywali jedzenie, które nie nadawało się do spożycia, twierdzi jeden z mieszkańców.
Anonimowy mężczyzna, który uciekł z rozdartego wojną Jemenu, udostępnił nagranie deszczu tryskającego przez zamknięte okno w recepcji przerobionego hotelu.
Zdjęcie jednego z jego posiłków przedstawia stare, poobijane i zaczynające gnić jabłko i małą porcję makaronu zapiekaną z dziwnym sosem i blado wyglądającym tajemniczym mięsem.
Jemeńczyk powiedział Liverpool Echo, że warunki są „katastrofalne”, dodając: „W pokojach jest zimno, naprawdę zimno – i nie można włączyć grzejników, bo wysadzają korki”.
Mężczyzna powiedział, że powszechny brak znajomości języka angielskiego wśród osób ubiegających się o azyl oznacza, że wiele problemów nie zostaje zgłoszonych, a ludzie muszą się przełamać i zjadać to jedzenie albo głodować.
Serco, prywatna firma zakontraktowana przez rząd do zakwaterowania osób ubiegających się o azyl, powiedziała, że przeciek został „natychmiast naprawiony” i zaprzeczyła jakimkolwiek innych problemach z obiektami.
Rzecznik Serco powiedział, że: „Mieszkanie jest w bardzo dobrym stanie. Pokoje i posesja są czyste i wszystko w nich działa jak powinno”.
„W ciągu ostatniego miesiąca nie było żadnych incydentów ani skarg dotyczących żywności itp. ani incydentów związanych z problemami z żywnością” - dodał.
Natomiast rzecznik Home Office powiedział: „Dobro osób ubiegających się o azyl traktujemy niezwykle poważnie i podejmujemy wszelkie niezbędne kroki, aby chronić osoby znajdujące się pod naszą opieką. Wszystkie nasze hotele muszą dostarczyć aktualne raporty dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa przed dokonaniem rezerwacji”.
„Jeżeli osoba ubiegająca się o azyl ma problemy z zakwaterowaniem, może skontaktować się z pomocą Migrant Help, która jest dostępna 24 godziny na dobę, 365 dni w roku”.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy

Ryanair wprowadza ważną zmianę na wszystkich lotach. Dwa przedmioty pole…

Benefity zamiast pracy. W Wielkiej Brytanii 10 mln osób zgłasza niepełno…

Wielka Brytania planuje pobierać podatek, zanim jeszcze zarobisz. Ogromn…

Jakie są realne dochody w Wielkiej Brytanii? Najnowsze dane zaskakują

9-letnia dziewczynka zamordowana w Wielkiej Brytanii. Aresztowano nastol…

Funt gwałtownie traci na wartości. Nowe dane z Wielkiej Brytanii zaskocz…

Wielka Brytania: tysiące kierowców niesłusznie ukaranych. Mandaty za nad…
