Wiadomości
Nie będzie paraliżu polskiego nieba. Kontrolerzy i PAŻP osiągnęli tymczasowe porozumienie
Kontrolerzy osiągnęli tymczasowe porozumienie z Polską Agencją Żeglugi Powietrznej, które pozwoli zachować ciągłość ruchu lotniczego nad Polską do 10 lipca.
Poinformował o tym na posiedzeniu sejmowej komisji Andrzej Fenrych, wiceprzewodniczący Związku Zawodowego Kontrolerów Ruchu Lotniczego.
Fenrych podkreślił, że kontrolerzy poszli wobec PAŻP na daleko idące ustępstwa, a porozumienie oznacza przede wszystkim, że wypowiedzenia kontrolerów nie wygasną z dniem 1 maja.
Porozumienie zostało zawarte na dwa miesiące - do 10 lipca.
W tym czasie strony mają uzdrowić atmosferę i ustalić wszystkie szczegóły.
"Mam dobrą wiadomość - nie będzie paraliżu polskiego nieba. Dziękuję wszystkim stronom zaangażowanym w zawarcie tego porozumienia. Warto rozmawiać" - napisał na Twitterze poseł Platformy Obywatelskiej Maciej Lasek, były przewodniczący Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych.
Mam dobrą wiadomość - nie będzie paraliżu polskiego nieba.
— Maciej Lasek (@LasekMaciej) April 28, 2022
Dziękuję wszystkim stronom zaangażowanym w zawarcie tego porozumienia.
Warto rozmawiać. pic.twitter.com/NtKRXG7uia
Źródło: x-news
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Czytaj poprzedni artykuł: Odzyskał portfel 7 lat po zgubieniu. Nic nie zginęło | Czytaj następny artykuł: Kobieta skazana na 20 lat więzienia za zabójstwo siedmioletniego syna |
Gorące Tematy
Ryanair ogłasza nową trasę z Wielkiej Brytanii do Polski
Pilne ostrzeżenie dla milionów posiadaczy kart kredytowych w Wielkiej Br…
Brytyjskie lotnisko wydaje pilne ostrzeżenie dla wszystkich podróżnych
Duży bank w Wielkiej Brytanii rozdaje gotówkę. Miliony klientów otrzymaj…
Tragedia na autostradzie M5. Nie żyją trzy osoby, w tym nastolatek
Karol Nawrocki nowym prezydentem Polski. PKW ogłasza oficjalne wyniki wy…
Brytyjski bank wydaje pilne ostrzeżenie dla milionów klientów – zmiany w…