Wiadomości
Pasażerowie Ryanair uwięzieni na lotnisku w UK przez 17 godzin z „bonami na żywność o wartości 3 GBP”
Sfrustrowani pasażerowie Ryanaira utknęli na lotnisku w Edynburgu przez 17 godzin – tylko z kuponem na 3 funty na restaurację, która i tak była zamknięta.
Ludzie, w tym młode rodziny z dziećmi, twierdzą, że powiedziano im, że w budynku nie ma nikogo z linii lotniczych, aby im pomógł, a podróżni zmuszeni byli spać na parapetach.
Lot Ryanair FR3732 miał wystartować około godziny 9.40 w sobotę, ale pasażerowie spodziewający się startu twierdzili, że mają do czynienia z ciągłymi opóźnieniami aż do odlotu o 23:55.
Niektóre zdesperowane rodziny korzystały z Twittera i innych serwisów społecznościowych, aby podzielić się swoimi doświadczeniami.
Jedna z osób, Leila Okasha, która w sobotni wieczór udostępniła zdjęcia z lotniska, powiedziała, że podróżuje z mężem i synem i próbuje odwiedzić starszych rodziców.
W rozmowie z Edinburgh Live Leila powiedziała: „Byłam na lotnisku w Edynburgu przez wiele godzin, czekając na lot Ryanair. Tak wielu rozzłoszczonych mieszkańców Edynburga. Brak informacji, zaoferowano nam jedynie kupon na jedzenie o wartości 3 GBP do restauracji, która nie była otwarta. Powiedziano nam, że w całym budynku nie ma personelu Ryanair”.
„To, co się działo, było szokujące, bez informacji i personelu, który można o coś zapytać. Bez aktualizacji. Jedzenie i napoje dostępne tylko na nasz koszt, ponieważ ich kupony nie działały. Czuliśmy się zestresowani niepewnością, że nie wiemy, kiedy i czy możemy dostać się do naszych chorych rodziców”
Inna pasażerka, która leciała do Cork na jednodniową wycieczkę, powiedziała: „W Edynburgu Ryanair traktował nas okropnie. Mój partner i ja czekaliśmy na lot do Cork o 09:40, ale został opóźniony do 23:55.
„Na miejscu nie było pracowników, którzy mogliby poinformować nas o tym, co się dzieje, a Ryanair nie odpowiadał, a także nie zaoferowano napojów ani jedzenia”.
„Przyjechaliśmy na lotnisko dziś rano o 07:30 i miała to być nasza pierwsza przerwa od trzech lat”.
Rzecznik Ryanair powiedział: „Lot z Edynburga do Cork (17 września) został niestety opóźniony z powodu drobnego problemu technicznego z samolotem. Poszkodowani klienci zostali powiadomieni i otrzymali kupony na napoje, podczas gdy zorganizowano alternatywny samolot, który później bezpiecznie odleciał do Cork”.
„Ryanair szczerze przeprasza klientów za wszelkie niedogodności spowodowane tym opóźnieniem” – dodał rzecznik tanich linii lotniczych.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Bank Anglii wprowadza największe zmiany od 50 lat. Banknoty £5, £10, £20…
Wielka Brytania wprowadza ogromną zmianę w mundurkach szkolnych. Eksperc…
Duża sieć komórkowa w Wielkiej Brytanii przywraca darmowy roaming dla mi…
Brytyjski supermarket, który chciał pokonać Aldi, teraz najdroższy. Podw…
Miliony mieszkańców Wielkiej Brytanii tracą ponad 500 GBP na swoich kont…
Ryanair odwołuje 170 lotów. Linia lotnicza wydaje ostrzeżenie dla pasaże…
Wielka Brytania wprowadza nowe przepisy. Klienci mogą otrzymać nawet 200…