Wiadomości
Klientka uwięziona w banku przez 90 minut
Zazwyczaj banki zabezpieczają się przed niechcianymi gościami, rzadziej zamykają w swoich oddziałach klientów. Jednak właśnie tak stało się w przypadku klientki NatWest.

Kobieta odwiedziła placówkę banku w Waterloo, w Londynie, wczoraj przed 17.00. W bocznym pomieszczeniu rozmawiała telefonicznie z obsługą banku. Pracownicy NatWest, którzy skończyli pracę zapomnieli o niej i wyszli zamykając ją w środku.
Wściekła klientka opisuje całą sytuację jako „niewyobrażalną” oraz „surrealistyczną”. Kiedy zobaczyła, że jest zamknięta, zadzwoniła na policję, ale od oficera dowiedziała się, że nikt nie będzie miał czasu jej uwolnić przez najbliższe 60 minut. W końcu musiała czekać 90 minut, a jej wybawicielem okazał się dostawca.
Rzeczniczka prasowa banku powiedziała, że firma już przeprosiła kobietę, a trwające dochodzenie ma wyjaśnić, w jaki sposób mogło dojść do takiej sytuacji.
wtorek, 11 lutego 2014 13:14
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
HMRC ostrzega pracowników w Wielkiej Brytanii. Możesz odzyskać pieniądze…
Miliony mieszkańców Wielkiej Brytanii otrzymają dodatkowe pieniądze prze…
Wielka Brytania. Miliony pracowników mogą stracić na zmianach w ulgach p…
Brytyjczycy w szoku po nieudanym teście alarmu narodowego. Tysiące telef…
Ewakuacja lotniska w Wielkiej Brytanii. Kilkadziesiąt osób przebadanych …
Najlepsze i najgorzej oceniane szpitale NHS w Anglii ujawnione w nowym r…
Ryanair likwiduje limit 68 GBP – pasażerowie zapłacą więcej za bagaż