Wiadomości
Tesco wypowiada wojnę innym supermarketom
Cztery pinty mleka za jeden funt: to nowa strategia Tesco. Sieć brytyjskich sklepów ma zamiar w ten sposób odzyskać klientów, którzy coraz częściej kupują taniej u konkurencji.

Dyrektor wykonawczy Tesco, Philip Clarke, w swojej wypowiedzi w zeszłym tygodniu przyznał, że sklep zawiódł swoich klientów nie dostarczając im tanich produktów, gdy ceny życia rosną. Teraz czas to zmienić i obniżyć ceny na podstawowe produkty, takie jak warzywa i owoce.
Wczoraj na swojej stronie internetowej gigant chwalił się obniżką cen mleka do £1 – to o 39 p mniej niż w Sainsbury`s i Morrisons i tyle samo, co w sieci Asda. Na stronie można też znaleźć informację, że „ceny spadły i pozostaną niskie” („Prices down and staying down”). Zgodnie z zapewnieniami zarządu, jest to pierwszy krok na drodze zmiany między czasowymi promocjami a długoterminową obniżką cen.
W swojej walce o klientów Tesco wykorzystuje też benzynę. W ramach programu Fuel Save stali klienci – posiadacze karty – mogą tankować w niższych cenach.
wtorek, 04 marca 2014 07:34
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
36°C w sierpniu? Fala upałów uderzy w Anglię – prognozy wskazują dokładn…
Brytyjski supermarket zamyka 17 sklepów i zwalnia 3 600 pracowników. Peł…
Bursztynowe alerty w Wielkiej Brytanii. Sztorm Floris uderzy z niezwykłą…
HMRC wydaje pilne ostrzeżenie dla mieszkańców Wielkiej Brytanii mających…
Wielka Brytania wprowadza podatek spadkowy od prywatnych emerytur: rodzi…
Najtańszy supermarket w Wielkiej Brytanii. Aldi traci pozycję lidera po …
Miliony kierowców w Wielkiej Brytanii mogą odzyskać nawet 950 GBP za sam…