Wiadomości
Tesco wypowiada wojnę innym supermarketom
Cztery pinty mleka za jeden funt: to nowa strategia Tesco. Sieć brytyjskich sklepów ma zamiar w ten sposób odzyskać klientów, którzy coraz częściej kupują taniej u konkurencji.
Cztery pinty mleka za jeden funt: to nowa strategia Tesco. Sieć brytyjskich sklepów ma zamiar w ten sposób odzyskać klientów, którzy coraz częściej kupują taniej u konkurencji.Dyrektor wykonawczy Tesco, Philip Clarke, w swojej wypowiedzi w zeszłym tygodniu przyznał, że sklep zawiódł swoich klientów nie dostarczając im tanich produktów, gdy ceny życia rosną. Teraz czas to zmienić i obniżyć ceny na podstawowe produkty, takie jak warzywa i owoce.
Wczoraj na swojej stronie internetowej gigant chwalił się obniżką cen mleka do £1 – to o 39 p mniej niż w Sainsbury`s i Morrisons i tyle samo, co w sieci Asda. Na stronie można też znaleźć informację, że „ceny spadły i pozostaną niskie” („Prices down and staying down”). Zgodnie z zapewnieniami zarządu, jest to pierwszy krok na drodze zmiany między czasowymi promocjami a długoterminową obniżką cen.
W swojej walce o klientów Tesco wykorzystuje też benzynę. W ramach programu Fuel Save stali klienci – posiadacze karty – mogą tankować w niższych cenach.
wtorek, 04 marca 2014 07:34
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania wprowadza największą reformę świadczeń od dekad
Gdzie w Anglii spadł już śnieg – i gdzie w UK może pojawić się nawet 25 …
Nadchodzi zima: Meteorolodzy ostrzegają przed śniegiem i lodem w całej W…
„Mamo, ja umrę” – przerażenie 9-latki z Birmingham po ataku psa na osied…
Limit ochrony pieniędzy na koncie bankowym w Wielkiej Brytanii wrośnie d…
Wielka Brytania wprowadza przełomową reformę: najemcy zyskają nowe prawa
Wielka Brytania będzie musiała płacić do unijnego budżetu w zamian za śc…






