Wiadomości
Dziś rozpoczyna się policyjna kampania, podczas której wyłapywani będą nietrzeźwi kierowcy
Dzisiaj rozpoczęła się coroczna akcja policji mająca na celu wychwycenie kierowców, którzy wsiadają za kółko będąc pod wpływem alkoholu lub narkotyków.
W trwającej miesiąc kampanii udział biorą West Midlands Police oraz Central Motorway Police Group (CMPG). W jej ramach na drogi wyjadą nieoznakowane patrole, oficerowie będą reagować na doniesienia o niebezpiecznych kierowcach, sprawdzani będą również zmotoryzowani biorący udział w wypadkach. Funkcjonariusze pojawią się też w miejscach, w których często przyłapywani są nietrzeźwi kierowcy. Wszystko po to, by wyeliminować tych, którzy w przed i świątecznym okresie narażają życie swoje i innych.
Podczas ubiegłorocznej akcji na kontrolę alkomatem zatrzymano w sumie 2,437 kierowców – 285 z nich nie było trzeźwych bądź nie udało się ich przebadać. W tym roku policjanci będą wyposażeni także w zestawy natychmiastowo sprawdzające to, czy dana osoba jest pod wpływem narkotyków. Stanie się to dzięki dodatkowym pieniądzom w kwocie 40 tys. funtów, które na zakup odpowiedniego sprzętu przekazał rząd.
wtorek, 01 grudnia 2015 07:45
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Skomentuj używając konta Facebook
Lub zaloguj się aby użyć konta bham.pl
Czytaj poprzedni artykuł: Na terenie West Midlands działa rekordowa liczba firm | Czytaj następny artykuł: Mieszkaniec Bromford rozświetlił swoją posesję 25 tys. świątecznych lampek |
Gorące Tematy
Ryanair, TUI, Jet2 i easyJet — Najnowsze zasady dotyczące wnoszenia jedz…
Tesco, Lidl, Iceland, Sainsbury’s i Asda pilnie proszą o zwrot produktów…
DWP wypłaca nawet 441 GBP miesięcznie niezależnie od dochodu
Lidl pilnie wycofuje popularny sprzęt kuchenny z powodu ryzyka pożaru. D…
Brytyjczyk zarobił 4000 GBP w rok, nie wychodząc z domu. Teraz ujawnia, …
Anglia wprowadza domowe badania dla kobiet. Nowy program obejmie ponad 5…