Wiadomości
Rozkwit dyskontów – coraz więcej osób robi zakupy w Aldim i Lidlu
Prawie dwie trzecie konsumentów robi zakupy w Lidlu i Aldim. Ponad jeden na dziesięć funtów wydawanych na artykuły spożywcze trafia do kas tych właśnie sklepów.

Dyskonty rosną w siłę kosztem innych sieci, takich jak Tesco, Asda, Sainsbury’s i Morrisons, które tracą klientów. Aldi i Lidl otwierają nowe placówki w tempie ponad jednej tygodniowo.
Przeprowadzona przez firmę Kantar analiza wykazała, że udziały Lidla w rynku wzrosły o 13,8 proc. w ciągu roku, a Aldiego o 11,5 proc. Z kolei z rezultatów badania wykonanego przez Nielsen wynika, że sprzedaż w Lidlu wzrosła o 9,2 proc., a w Aldim o 12,9 proc.
Dla kontrastu, według Kantar Tesco zanotowało spadek sprzedaży w wysokości 1,3 proc., Sainsbury’s 1,4 proc., Morissons 2,4 proc., a Asda aż 5,9 proc.
środa, 29 czerwca 2016 08:25
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania: ogromne zmiany na granicach UE – od października utrudn…
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii masowo wypłacają oszczędności emerytalne w …
Wielka Brytania szykuje rewolucję w płatnościach. Limit 100 GBP płatnośc…
Ryanair odwołuje tysiące lotów na kluczowych trasach z Wielkiej Brytanii
Duży bank w Wielkiej Brytanii oferuje konta oszczędnościowe z oprocentow…
Brytyjski supermarket obniża ceny 650 produktów, by wesprzeć klientów pr…
B&M sprzedaje zimowy gadżet za 69 pensów - grzeje nawet 10 godzin