Wiadomości
Strzelanina w pobliżu szkoły w Birmingham - dzieciom zabroniono wychodzić z budynku
Uczniowie i nauczyciele z jednej ze szkół w Birmingham nie mogli opuścić budynku, ponieważ schronił się w nim rowerzysta, w kierunku którego ścigający go napastnik oddał strzały z broni palnej.
Uczniowie i nauczyciele z jednej ze szkół w Birmingham nie mogli opuścić budynku, ponieważ schronił się w nim rowerzysta, w kierunku którego ścigający go napastnik oddał strzały z broni palnej.Do zdarzenia doszło w środę, około godziny 14:45 w St Edmund's Primary School przy Rosebery Street w pobliżu Jewellery Quater.
Rzecznik prasowy West Midlands Police poinformował, że natychmiastowo wprowadzono zakaz opuszczania budynku szkoły. Napastnik uciekł po oddaniu dwóch strzałów. Nikt nie został ranny, a po jakimś czasie dzieciom i personelowi placówki pozwolono wyjść.
Przedstawiciel policji powiedział, że zniszczony został samochód należący do jednego z pracowników podstawówki. Na miejscu ustawiono policyjny kordon umożliwiając w ten sposób pracę technikom.
Trwają poszukiwania poszkodowanego rowerzysty (uważa się, że nie został ranny) oraz napastnika.
Również w środę doszło do przymusowego zamknięcia innej placówki - Uplands Manor Primary w Smethwick - w związku z prowadzonymi przez policję poszukiwaniami osoby podejrzanej o przemoc domową.
czwartek, 22 czerwca 2017 06:35
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Skandal na promie DFDS płynącym do UK: film pornograficzny wyemitowany n…
Pilne: Sztorm Claudia uderzy w Wielką Brytanię: bursztynowe alerty i zag…
Nowe dodatki 200 GBP dla mieszkańców Wielkiej Brytanii. Ruszyło przyjmow…
Urzędnicy odwiedzili zły adres przed zabójstwem Sary Sharif. Wstrząsając…
Jakie podatki wzrosną w Wielkiej Brytanii? Nadchodzi najważniejszy Budże…
Wielka Brytania: Liczba taksówek licencjonowanych przez radę potroiła si…
Tajne kody cenowe w supermarketach Wielkiej Brytanii: jak rozszyfrować e…






