Wiadomości
Klienci Tesco proszeni o sprawdzenie wyciągów bankowych

Klienci Tesco proszeni są o sprawdzenie wyciągów ze swoich kont bankowych w związku z problemami z systemem obsługującym płatności kartami.
Klienci Tesco proszeni są o sprawdzenie wyciągów ze swoich kont bankowych w związku z problemami z systemem obsługującym płatności kartami.Osoby robiące zakupy w sklepach tej sieci donoszą, że pieniądze są pobierane z ich kont kilka tygodni po odwiedzinach w Tesco. Gigantowi z branży spożywczej trzy miesiące zajęło przeprocesowanie tysięcy transakcji zawartych w trzystu sklepach Tesco Extra.
Przedstawiciele firmy tłumaczą, że od listopada mają problemy z systemem obsługującym płatności kartami debetowymi i kredytowymi. Rezultatem są opóźnienia w pobieraniu pieniędzy z kont klientów. Niektórzy skarżą się, że jednocześnie odliczono im pieniądze za kilkukrotne zakupy, co oznacza, że z rachunków bankowych mogło zniknąć setki funtów.
Tesco zapewnia, że poinformowało o tej sprawie tak wielu klientów, jak było to możliwe.
Eksperci finansowi zalecają natychmiastowe sprawdzenie wyciągów z banku każdemu, kto robił zakupy w Tesco Express w ciągu ostatnich trzech miesięcy.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy

W Anglii odmawia się mieszkań socjalnych osobom o najniższych dochodach.…

Mieszkańcy Wielkiej Brytanii mogą otrzymać dodatkowe 1200 GBP. HMRC wzyw…

Tragedia w Wielkiej Brytanii. 15-letni chłopiec zamordowany na ulicy w ś…

Sztorm Bram uderza w Wielką Brytanię. Obowiązują bursztynowe alerty i os…

Fala grypy w Wielkiej Brytanii: szpitale pękają w szwach. Rekordzista cz…

Najtańszy dostawca energii w Wielkiej Brytanii. Oferuje dodatkowy bonus …

Wielka Brytania: migrant, który ponad 150 razy odpowiadał „nie wiem”, ot…