Wiadomości
Klienci Tesco proszeni o sprawdzenie wyciągów bankowych
Klienci Tesco proszeni są o sprawdzenie wyciągów ze swoich kont bankowych w związku z problemami z systemem obsługującym płatności kartami.
Osoby robiące zakupy w sklepach tej sieci donoszą, że pieniądze są pobierane z ich kont kilka tygodni po odwiedzinach w Tesco. Gigantowi z branży spożywczej trzy miesiące zajęło przeprocesowanie tysięcy transakcji zawartych w trzystu sklepach Tesco Extra.
Przedstawiciele firmy tłumaczą, że od listopada mają problemy z systemem obsługującym płatności kartami debetowymi i kredytowymi. Rezultatem są opóźnienia w pobieraniu pieniędzy z kont klientów. Niektórzy skarżą się, że jednocześnie odliczono im pieniądze za kilkukrotne zakupy, co oznacza, że z rachunków bankowych mogło zniknąć setki funtów.
Tesco zapewnia, że poinformowało o tej sprawie tak wielu klientów, jak było to możliwe.
Eksperci finansowi zalecają natychmiastowe sprawdzenie wyciągów z banku każdemu, kto robił zakupy w Tesco Express w ciągu ostatnich trzech miesięcy.
środa, 14 lutego 2018 10:31
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Anglia wprowadza zakaz używania węży ogrodowych dla milionów osób – kary…
HMRC wprowadza ogromną zmianę w podatkach w Wielkiej Brytanii: nowe obow…
Najgorsza autostrada w Anglii — kierowcy tracą cierpliwość przez niekońc…
Lotniska w Wielkiej Brytanii wprowadzają ogromne zmiany dotyczące przewo…
Duży bank obsługujący 28 milionów klientów w Wielkiej Brytanii zamyka ko…
Wielka Brytania zmaga się z trzecią falą upałów w tym roku — czy to już …
Fala upałów w Anglii osiągnie dziś kulminację – temperatury przekroczą 3…