Wiadomości
Pasażerowie TUI mieli 40-godzinne opóźnienie na lotnisku w Wielkiej Brytanii
Pasażerowie TUI zgłosili 40-GODZINNE opóźnienia na lotnisku w Wielkiej Brytanii.
Pasażerowie byli sfrustrowani przerażającymi scenami które miały miejsce na lotnisku w Cardiff.
Ogromne kolejki i opóźnienia zgłaszali wczasowicze, którzy mieli nadzieję na lot z Cardiff do Grecji.
Jednak również pasażerowie lotów na Ibizę i do Turcji odczuli gigantyczne opóźnienia powyżej 24 godzin.
Wściekły pasażer opisał całą sytuację Wales Online: „Mieliśmy lecieć we wtorek po południu, ale powiedzieli nam, że zmieniło się na 16:30, a następnie około 17:00 ogłosili, że lot został przeniesiony na następny dzień”.
„Zabrali nas autokarami, w których nikt nie sprawdzał nazwisk, do hotelu Mercure na północy Cardiff, gdzie ulokowali nas na noc”.
„Wróciliśmy z hotelu o 7 rano w środę, wtedy powiedzieli nam, że lot jest opóźniony do 12:00. Ciągle opóźniali, aż w końcu weszliśmy na pokład o 17:00” opisywał sfrustrowany pasażer.
„Czekaliśmy w samolocie przez dwie godziny, po czym powiedzieli, że ktoś jest chory, więc trzeba było go zabrać z samolotu”.
„Następnie powiedzieli nam, że samolot dziś nie może polecieć na Zakynthos, ponieważ lotnisko jest zamoknięte na noc i polecimy jutro”.
„Pasażerowie naprawdę się zdenerwowali, odmawiając opuszczenia samolotu” - dodał.
Inny pasażer powiedział: „Widziałem starszych ludzi na wózkach inwalidzkich, którzy w ciągu ostatnich dwóch dni byli ładowani do autobusów i wywożeni do hoteli i z powrotem. Brak komunikacji był farsą, to całkowicie żałosne”.
Zobacz też:
Na tym samym lotnisku opóźnił się też lot na Ibizę. Wczasowicze mieli wylecieć o 6.35 w środę rano, ale dziś rano ciągle czekali na szczegóły, kiedy będą mieli swój lot.
Jeden z pasażerów, który poprosił, by nie podawać nazwiska, powiedział, że spędził noc w hotelu w Bridgend po tym, jak powiedziano mu, że jego samolot nie odlatuje w środę.
Opóźnienia zdarzają się nie tylko na lotnisku w Cardiff. Wczasowicze na lotnisku w Exeter również zgłaszali prawie 20-godzinne opóźnienia.
Rzeczniczka TUI powiedziała: „Jako największa brytyjska firma wakacyjna nigdy nie anulujemy lotów, ponieważ wiemy, jak bardzo nasi klienci nie mogą się doczekać wakacji z nami. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby ograniczyć wszelkie opóźnienia lotów, które mogą się zdarzyć z czasem do czasu z różnych przyczyn operacyjnych. W rzadkich przypadkach opóźnienia lotów zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby wesprzeć naszych klientów”.
„Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności dla naszych klientów podróżujących dzisiaj z lotniska Cardiff, których samoloty miały opóźnienie z powodu problemów technicznych”.
„Klientom zaoferowano nocleg w razie potrzeby oraz posiłki i napoje. Mają również możliwość zmiany lub odwołania urlopu, jeśli nie chcą już podróżować”.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Pilne: autostrada M42 w pobliżu lotniska w Wielkiej Brytanii całkowicie …
Anglia wprowadza zakaz używania węży ogrodowych dla milionów osób – kary…
HMRC wprowadza ogromną zmianę w podatkach w Wielkiej Brytanii: nowe obow…
Najgorsza autostrada w Anglii — kierowcy tracą cierpliwość przez niekońc…
Ambasada w Wielkiej Brytanii wydaje ważny komunikat dotyczący polskich p…
Gigant energetyczny wypłaci klientom 1,5 mln funtów odszkodowań za błędy…
Brytyjska poczta wprowadza ogromne zmiany w dostawach – co to oznacza dl…