Wiadomości
Pasażerowie TUI mieli 40-godzinne opóźnienie na lotnisku w Wielkiej Brytanii
Pasażerowie TUI zgłosili 40-GODZINNE opóźnienia na lotnisku w Wielkiej Brytanii.
Pasażerowie byli sfrustrowani przerażającymi scenami które miały miejsce na lotnisku w Cardiff.
Ogromne kolejki i opóźnienia zgłaszali wczasowicze, którzy mieli nadzieję na lot z Cardiff do Grecji.
Jednak również pasażerowie lotów na Ibizę i do Turcji odczuli gigantyczne opóźnienia powyżej 24 godzin.
Wściekły pasażer opisał całą sytuację Wales Online: „Mieliśmy lecieć we wtorek po południu, ale powiedzieli nam, że zmieniło się na 16:30, a następnie około 17:00 ogłosili, że lot został przeniesiony na następny dzień”.
„Zabrali nas autokarami, w których nikt nie sprawdzał nazwisk, do hotelu Mercure na północy Cardiff, gdzie ulokowali nas na noc”.
„Wróciliśmy z hotelu o 7 rano w środę, wtedy powiedzieli nam, że lot jest opóźniony do 12:00. Ciągle opóźniali, aż w końcu weszliśmy na pokład o 17:00” opisywał sfrustrowany pasażer.
„Czekaliśmy w samolocie przez dwie godziny, po czym powiedzieli, że ktoś jest chory, więc trzeba było go zabrać z samolotu”.
„Następnie powiedzieli nam, że samolot dziś nie może polecieć na Zakynthos, ponieważ lotnisko jest zamoknięte na noc i polecimy jutro”.
„Pasażerowie naprawdę się zdenerwowali, odmawiając opuszczenia samolotu” - dodał.
Inny pasażer powiedział: „Widziałem starszych ludzi na wózkach inwalidzkich, którzy w ciągu ostatnich dwóch dni byli ładowani do autobusów i wywożeni do hoteli i z powrotem. Brak komunikacji był farsą, to całkowicie żałosne”.
Zobacz też:
Na tym samym lotnisku opóźnił się też lot na Ibizę. Wczasowicze mieli wylecieć o 6.35 w środę rano, ale dziś rano ciągle czekali na szczegóły, kiedy będą mieli swój lot.
Jeden z pasażerów, który poprosił, by nie podawać nazwiska, powiedział, że spędził noc w hotelu w Bridgend po tym, jak powiedziano mu, że jego samolot nie odlatuje w środę.
Opóźnienia zdarzają się nie tylko na lotnisku w Cardiff. Wczasowicze na lotnisku w Exeter również zgłaszali prawie 20-godzinne opóźnienia.
Rzeczniczka TUI powiedziała: „Jako największa brytyjska firma wakacyjna nigdy nie anulujemy lotów, ponieważ wiemy, jak bardzo nasi klienci nie mogą się doczekać wakacji z nami. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby ograniczyć wszelkie opóźnienia lotów, które mogą się zdarzyć z czasem do czasu z różnych przyczyn operacyjnych. W rzadkich przypadkach opóźnienia lotów zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby wesprzeć naszych klientów”.
„Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności dla naszych klientów podróżujących dzisiaj z lotniska Cardiff, których samoloty miały opóźnienie z powodu problemów technicznych”.
„Klientom zaoferowano nocleg w razie potrzeby oraz posiłki i napoje. Mają również możliwość zmiany lub odwołania urlopu, jeśli nie chcą już podróżować”.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Ryanair uruchamia nowe trasy z Wielkiej Brytanii. Wśród nich połączenie …
Pilne ostrzeżenie dla podróżnych z Wielkiej Brytanii. Nowe przepisy od p…
DWP wypłaca dodatek 811 GBP miesięcznie, niezależnie od dochodów
Miliony mieszkańców Wielkiej Brytanii otrzymają dodatek 150 GBP do rachu…
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii wezwani do przygotowania zestawów przetrwan…
Cięcia benefitów w Wielkiej Brytanii. Ucierpi ponad milion dzieci z prac…
Zmiana czasu na zimowy w Wielkiej Brytanii. Kiedy przestawiamy zegarki w…