Zaloguj się Załóż konto

Pasażerowie Ryanair czekali 4 godziny w samolocie podczas 40-stopniowej fali upałów w UK

Pasażerowie Ryanair z trudem „łapali oddech” na lotnisku East Midlands czekając w samolocie podczas 40-stopniowej fali upałów w Wielkiej Brytanii.

Pasażerowie Ryanair z trudem „łapali oddech” na lotnisku East Midlands czekając w samolocie podczas 40-stopniowej fali upałów w Wielkiej Brytanii.

Opóźniony samolot Ryanair do Budapesztu stał na płycie lotniska przez 4 godziny, zanim w końcu wystartował.


Jeden z pasażerów powiedział, że w samolocie było tak duszno, że „ludzie z trudem łapali oddech”.

Otworzono drzwi, aby wleciało trochę świeżego powietrza, jednak niewiele to dało, bo na zewnątrz były 40-stopniowe upały.

„Spowodowało to też kłótnie między pasażerami próbującymi dostać się do drzwi. Pasażerowie kłócili się ze stewardesami i było ogólne oburzenie i zdenerwowanie ze strony wszystkich na pokładzie” – powiedział.

Will Crossley powiedział Birmingham Live: „Upewniono nas, że będzie to bardzo krótkie opóźnienie. Jednak obietnica startu za 15 minut zmieniła się na 30 minut, potem 45 minut i tak dalej”.

„Poprosiliśmy o wodę, ale pracownicy powiedzieli, że nie mają jej na pokładzie, więc wszyscy byli zmuszeni kupować inne napoje bezalkoholowe, aby po prostu się nie odwodnić” – dodał.


Ostatecznie samolot wystartował dopiero po 4 godzinach o 17:15.

Lotnisko East Midlands twierdzi, że było to spowodowane brakiem slotu na odlot samolotu, jednak według Ryanair opóźnienie było spowodowane problemami z kontrolą ruchu lotniczego i było poza kontrolą linii lotniczych.

Rzecznik Ryanaira powiedział: „Lot z East Midlands do Budapesztu (18 lipca) został opóźniony przed startem z powodu opóźnień kontroli ruchu lotniczego, które są całkowicie poza kontrolą Ryanaira”.

Zobacz też:


„Załoga otworzyła bary dla pasażerów godzinę po wejściu na pokład, serwowane były posiłki i napoje – w tym woda. Samolot ten wystartował o 17.15. Ryanair serdecznie przeprasza pasażerów za to opóźnienie”.

Rzecznik lotniska East Midlands powiedział: „Dobro pasażerów i współpracowników jest kluczowym priorytetem podczas obecnej fali upałów. Wprowadziliśmy środki mające na celu ochronę wszystkich na miejscu, zwłaszcza tych pracujących na zewnątrz i zapewnienie jak największej wygody pasażerom”.

„Naszą radą dla pasażerów korzystających z tego lotniska w nadchodzących dniach jest przygotowanie się poprzez odpowiednie nawodnienie. Butelki można napełniać wodą w fontannach lub w dowolnym punkcie gastronomicznym w terminalu. Nie doświadczyliśmy żadnych zakłóceń ze względu na warunki pogodowe”.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Brytyjczycy oszczędzają tysiące funtów dzięki stronom oferującym zwrot pieniędzy
 Czytaj następny artykuł:
Kolejnym premierem Wielkiej Brytanii zostanie Rishi Sunak lub Liz Truss