Zaloguj się Załóż konto

Podróżni utknęli w ogromnych kolejkach w porcie w Dover. Ogłoszono „stan wyjątkowy”

W porcie w Dover ogłoszono „stan wyjątkowy”, ponieważ podróżni utknęli w ogromnych kolejkach, za które obwiniane są francuskie kontrole graniczne.

W porcie w Dover ogłoszono „stan wyjątkowy”, ponieważ podróżni utknęli w ogromnych kolejkach, za które obwiniane są francuskie kontrole graniczne.

Według wczesnych doniesień opóźnienia mogą wynieść nawet cztery godziny.


Podróżni z Wielkiej Brytanii zostali wezwani do uwzględnienia dodatkowego czasu z powodu opóźnień.

W oświadczeniu szefowie Portu w Dover powiedzieli: „Jesteśmy głęboko sfrustrowani, że liczba pracowników na granicy francuskiej w nocy i wczesnym rankiem była żałośnie niewystarczające, aby zaspokoić nasze przewidywane zapotrzebowanie, a jeszcze bardziej żałujemy konsekwencji, które będą teraz odczuwalne”.

Doug Bannister powiedział Sky News: „Przyczyną tego są francuskie kontrole imigracyjne. Dziś rano byliśmy zawiedzeni, bo stało się to pomimo planowania od ostatnich kilku miesięcy, aby przygotować się na ten dzień”.

Kierowcy od rana opisują w mediach społecznościowych, swoje frustracje z powodu zastoju w ruchu i długich korków.


Jeden kierowca napisał na Twitterze: „Całkowity postój A20. Stoję 3 godziny i nadal jestem w dzielnicy handlowej St James. Całkowicie okropne”.

Inni dodali: „Brexit to dar, który wciąż daje się we znaki”.

Zobacz też:


Jeden z klientów napisał: „Mam zarezerwowany prom o 8 rano z Dover i jest to całkowity impas. Jedziemy 50 metrów na godzinę. W tym tempie miną 34 godziny, zanim dotrę do portu! Mam krzyczącego 3-miesięcznego malucha”.

Firmy promowe obecnie starają się przenieść pasażerów na późniejsze usługi z powodu opóźnienia.


W oświadczeniu Portu dodano: „Wiemy, że zasoby są ograniczone, ale popularność Dover nie jest niespodzianką. Niestety, liczba personelu PAF była niewystarczające i daleko jej do tego, co jest wymagane do zapewnienia bezproblemowego pierwszego weekendu szczytowego okresu wakacyjnego”.

„Będziemy nadal współpracować ze wszystkimi partnerami z Kent, aby opiekować się tymi, którzy znaleźli się w obecnej sytuacji, której można było i należało uniknąć, oraz postaramy się jak najszybciej rozwiązać tę sytuację”.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Strajki na lotnisku Heathrow w UK odwołane. Pracownicy BA zaakceptowali nowe wynagrodzenie
 Czytaj następny artykuł:
Protestujący chcą zatrzymać ruch na autostradach w UK w momencie rozpoczęcia wakacji szkolnych