Zaloguj się Załóż konto

Rozdzielony z matką sześciolatek zalany łzami, po tym, jak Ryanair sprzedał jego miejsce innej osobie

Sześcioletni chłopiec przez całą podróż płakał po tym, jak tanie linie lotnicze Ryanair sprzedały jego wcześniej zarezerwowane miejsce innej osobie.

Sześcioletni chłopiec przez całą podróż płakał po tym, jak tanie linie lotnicze Ryanair sprzedały jego wcześniej zarezerwowane miejsce innej osobie.

Matka Ryana Bandli, Adi, zadbała o to, by jej „bardzo reaktywny” syn, który boi się latać samolotem, miał zarezerwowane miejsce przy oknie, które, jak powiedziała, pomaga mu zachować spokój.


Kobieta zarezerwowała bilety na lot pod koniec sierpnia w Buzz, polskiej filii tanich linii lotniczych Ryanair.

Rodzina leciała z Budapesztu do Manchesteru po wakacjach, a następnie udała się do domu do Stoke-on-Trent.

Kiedy Adi weszła do samolotu, szybko zobaczyła kobietę siedzącą na miejscu, które zarezerwowała dla Ryana - podało The Independent.

Kiedy zapytała pasażerkę, czy się przypadkiem nie pomyliła, okazało się, że ta kobieta również zarezerwowała to samo miejsce przy oknie na pokładzie samolotu Ryanaira.

Kobieta również odmówiła przesiadki na inne miejsce.

Jak twierdzi matka, zarezerwowała miejsce przy oknie, ponieważ to trochę uspokaja je syna podczas lotu.


Ostatecznie personel pokładowy przydzielił Ryanowi miejsce przy przejściu, ale jego matka mówi, że przez prawie trzygodzinny lot był bardzo niespokojny, ciągle płakał i przeżył koszmar.

„Ryan był naprawdę zdenerwowany i niespokojny i płakał” — powiedziała.

Zobacz też:


„Nie rozumiał, jak to się mogło stać. Siedzieliśmy osobno i było to naprawdę dla niego stresujące”.

„Moje biedne dziecko płakało. Ludzie dawali mu słodycze i byli bardzo mili” – dodała.

Kobieta stwierdziła, że zapłaciła dodatkowo za wcześniej zarezerwowane miejsca, które kosztowały od 15 do 30 funtów, ponieważ wiedziała, że ​​Ryanair może rozdzielić rodziny, jeśli nie zarezerwują miejsc.

Początkowo Ryanair skontaktował się z rodziną, mówiąc, że miejsce Ryana zostało zamienione z osobą dorosłą, ponieważ znajdowało się w rzędzie wyjściowym, kobieta jednak odrzuciła to tłumaczenie.


Ostatecznie Ryanair obwinił za pomyłkę „usterkę komputerową” i powiedział, że zwrócił koszt rezerwacji miejsca.

Rzecznik Ryanair powiedział: „Ten fotel pasażera zarezerwowany przez Buzz nie został sprzedany dwa razy; to nieporozumienie wynikało z odosobnionej usterki informatycznej. Niestety, ponieważ lot był w pełni zarezerwowany, nie było innych miejsc przy oknie”.

„Buzz przeprasza za niedogodności, jakie miała pani Bandli i jej syn, a członek naszego zespołu obsługi klienta skontaktował się z nimi bezpośrednio”.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Pies odebrany kobiecie, która ciągnęła go za skuterem inwalidzkim
 Czytaj następny artykuł:
Ostatnia szansa na otrzymanie 150 GBP dodatku na ogrzanie domu