Zaloguj się Załóż konto

Primark wydaje ważne ogłoszenie dotyczące zakupów i oferowanych usług

Primark, znany brytyjski detalista, przekazał ważne informacje dotyczące przyszłości swojej usługi „click and collect”.

Primark wydaje ważne ogłoszenie dotyczące zakupów i oferowanych usługPrimark, znany brytyjski detalista, przekazał ważne informacje dotyczące przyszłości swojej usługi „click and collect”.

Po sukcesie wprowadzenia tej opcji w listopadzie 2022 roku w Wielkiej Brytanii sieć ogłosiła rozszerzenie usługi na tysiące artykułów damskich od 13 września.


George Weston, dyrektor generalny Associated British Foods plc (ABF), właściciela Primark, wyraził zadowolenie z rozszerzenia oferty i zasugerował, że w przyszłości mogą zostać dodane kolejne linie produktów.

Usługa „click and collect” pozwala klientom na odbiór zamówień z dedykowanego stanowiska w wybranym sklepie.

Do września opcja ta była ograniczona do produktów dziecięcych i artykułów dla niemowląt, jednak teraz obejmuje również szeroki asortyment odzieży damskiej.

Nie ma opłaty za korzystanie z usługi, ale konieczne jest złożenie zamówienia na kwotę minimum £10.


Mimo pozytywnych zmian Weston wykluczył możliwość wprowadzenia dostawy do domu, stwierdzając: „Nigdy nie będziemy realizować dostaw do domu, ani nie zaoferujemy pełnego asortymentu w ten sposób”.

Nie jest jeszcze jasne, które linie produktów mogą zostać dodane do usługi „click and collect” w przyszłości, ale na chwilę obecną odzież męska i artykuły do domu pozostają niedostępne.

W ciągu ostatniego roku Primark wprowadził „selektywne podwyżki cen” dla klientów po zauważeniu wzrostu kosztów produkcji i prowadzenia sklepów.

We wtorek grupa ujawniła, że sprzedaż Primark przekroczyła oczekiwania z zeszłego roku, pomimo wyższych cen. Sprzedaż wzrosła o 15% do £9 miliardów w ciągu roku, z 11% wzrostem w Wielkiej Brytanii.


Całkowite przychody grupy AB Foods wzrosły o 16% do £19,7 miliarda w ciągu roku, co również było wspomagane przez wyższe ceny w innych obszarach.

Aby skorzystać z usługi „click and collect” w Primark, klienci mogą przeglądać ofertę online, dodawać przedmioty do wirtualnego koszyka i wybierać dzień odbioru paczki.

Zobacz też:


Zamówienia będą dostępne do odbioru między dwoma a siedmioma dniami od złożenia zamówienia.

Wszystkie zamówienia będą dostarczane do sklepu w brązowych papierowych opakowaniach lub kartonach zabezpieczonych papierową taśmą z nowym brandingiem usługi „Click and Collect”.


Detalista zapewnia, że całe opakowanie można łatwo zrecyklingować w domu.

Usługa „click and collect” jest obecnie oferowana w 57 sklepach na terenie północno-zachodniej Anglii, Yorkshire, północnej Walii i Londynu. Primark posiada 400 sklepów na całym świecie i prawie 200 w Wielkiej Brytanii.

W ostatnich miesiącach Primark wprowadził również kasy samoobsługowe w niektórych sklepach, aby zmniejszyć czas oczekiwania w kolejkach. Kasy te zostały wprowadzone jako część testów jesienią 2022 roku.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.