Zaloguj się Załóż konto

Pracownicy pogotowia apelują o rozwagę przy wzywaniu 999

West Midlands Ambulance Service apeluje, by dzwonić po pomoc medyczną tylko wtedy, gdy rzeczywiście zachodzi taka konieczność.

West Midlands Ambulance Service apeluje, by dzwonić po pomoc medyczną tylko wtedy, gdy rzeczywiście zachodzi taka konieczność - pisze Birmingham Updates.

Lekarze informują, by dokładnie przemyśleć sytuację zanim wykręci się numer 999. W minioną sobotę załoga pogotowia odebrała 3.5 tys. telefonów. Ich wzrost to nakładanie presji nie tylko na pracowników, którzy odbierają wiadomości, ale także na zatrudnionych w Emergency Operations Centre. Medycy muszą sobie radzić ze wszystkimi zgłoszeniami i segregować je tak, by mieć pewność, że osoby najbardziej potrzebujące pomocy otrzymają ją jako pierwsi.

Nie tylko pogotowie ma obecnie pracowity okres. Dużo osób pojawia się także na oddziałach ratunkowych w szpitalach. W czwartek, 11 grudnia w Heartlands Hospital był taki natłok pacjentów, że lekarze doradzali ludziom, by przyjeżdżali tylko wtedy, gdy mają rzeczywiście ciężką przypadłość.
 
1 styczeń 2011 - 3,822 połączeń
1 styczeń 2013 - 3,754 połączeń
1 styczeń 2014 - 3,726 połączeń
13 grudzień 2014 - 3,550 połączeń

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Cameron: To co stało się w Sydney może wydarzyć się w UK
 Czytaj następny artykuł:
Rumunki okradały odwiedzających German Market