Wiadomości
Kary dla firm nękających mieszkańców UK wiadomościami marketingowymi
Brytyjski rząd stworzył nowe przepisy, w myśl których firmy bombardujące obywateli niechcianymi telefonami i wiadomościami marketingowymi będą zagrożone karą w wysokości nawet 500 tys. funtów.
Brytyjski rząd stworzył nowe przepisy, w myśl których firmy bombardujące obywateli niechcianymi telefonami i wiadomościami marketingowymi będą zagrożone karą w wysokości nawet 500 tys. funtów.Nowe prawo zostanie ogłoszone jutro. Dzięki niemu łatwiej będzie nakładać kary na uciążliwe dla Brytyjczyków firmy. Organ nadzorujący telekomunikację zanim zdecyduje się na taki krok już nie będzie musiał udowadniać takiemu przedsiębiorstwu, że jego działania mają niekorzystny wpływ na osoby, do których się dzwoni - pisze Daily Mail.
Sekretarz ds. kultury poinformował, że działał na rzecz zmian, gdy dowiedział się, że ze względu na ogromną częstotliwość niechcianych wiadomości i połączeń, 6 na 10 osób nie chce nawet odbierać własnego telefonu.
W ubiegłym roku Information Commissioner’s Office otrzymało 175 tys. skarg odnośnie uciążliwych połączeń i wiadomości marketingowych. Grupa konsumencka Which? podała, że do 4 na 5 osób regularnie dzwonią różne firmy, a jedna trzecia klientów czuje się wręcz zastraszana.
środa, 25 lutego 2015 07:04
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania przygotowuje się na 192-godzinny atak śnieżycy – intensy…
Podwyższenie progu podatkowego w Wielkiej Brytanii z 12 570 GBP do 20 00…
Brutalny atak w centrum Birmingham. Kobieta w krytycznym stanie po ugodz…
Ryanair wydaje ważny komunikat dla podróżnych – od przyszłego tygodnia d…
Bank Anglii wydaje ważne oświadczenie – co to oznacza dla Twojego portfe…
Supermarkety w Wielkiej Brytanii pilnie proszą o zwrot produktów. „Nie j…
Ogromna operacja policyjna w Wielkiej Brytanii. Wprowadzono uprawnienia …






