Wiadomości
Wzrosła krajowa płaca minimalna
Minimalna stawka płacowa dla osób w wieku 18-21 lat wzrośnie z 4,83 funta za godzinę do 4,92 funta, a dla 16-17-latków z 3,57 funta do 3,64 funta (poniżej 18 roku życia, ale powyżej wieku szkolnego).
Data utworzenia: niedziela, 03 października 2010 18:44
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
| Czytaj poprzedni artykuł: Poszukiwany Rafał Roszak | Czytaj następny artykuł: Człowiek na moście paraliżuje centrum miasta |
Gorące Tematy

Argos ruszył z dużą wyprzedażą w Wielkiej Brytanii. Setki produktów, cen…

Ambasada w Wielkiej Brytanii wydała pilny komunikat dotyczący polskich p…

Sainsbury’s i Argos szukają tysięcy pracowników w Wielkiej Brytanii. Sta…

Tragedia w Wielkiej Brytanii. Zaginiona 11-latka znaleziona martwa w par…

Kredyty hipoteczne w Wielkiej Brytanii coraz droższe. Takich stawek nie …

Temperatury w Wielkiej Brytanii spadną. Nadciągają deszcz, silny wiatr i…

Halifax wyłączy aplikację w Wielkiej Brytanii. Miliony klientów muszą pr…