Wiadomości
Polka dzwoniła na 999 i obrażała pracowników
Polka dzwoniła na numer 999 i obrażała pracowników NHS. Nazywała ich "angielskimi idiotami" i obarczała winną za śmierci swojego dziecka.
33-letnia Monika Osińska wykonała ponad 100 połączeń telefonicznych w ciągu dwóch tygodni. Obrażała operatorów nazywając ich "angielskimi idiotami", krzyczała przez telefon: "Głupia Angielko, dlaczego umarł mój syn?", do jednej z nich powiedziała "ty głupia angielska suko" – pisze Daily Mail.
Ostatecznie została zablokowana z powodu ogromnej liczby połączeń. Policja wytropiła ją i ostrzegła, ale kobieta nie przestawała dzwonić i stawała się coraz bardziej agresywna. W końcu sprawa trafiła do sądu.
W sądzie okazało się, że Monika Osińska niedawno straciła dziecko, a za jego śmierć obwiniała NHS. Kobieta twierdziła, że była załamana i piła alkohol i nie pamięta by wykonywała połączenia. Całkowity koszt połączeń na 999 obliczono na ponad 400 funtów.
Sąd w Manchesterze skazał Polkę na sześć tygodni pozbawienia wolności w zawieszeniu na rok i zalecono podjęcie programu terapii dla kobiet, które straciły dziecko.
sobota, 21 kwietnia 2018 08:21
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
HMRC wydaje pilne ostrzeżenie dla pracowników w Wielkiej Brytanii
Rodziny w Wielkiej Brytanii mogą zyskać nawet 28 000 GBP rocznie. Oto os…
Dramatyczna sytuacja na pokładzie Ryanair. Samolot musiał wrócić do Wiel…
Wielka Brytania oferuje darmowe urządzenia do oszczędzania energii dla o…
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany w zasadach emerytalnych. Nawet …
Ceny energii w Wielkiej Brytanii wzrosną w październiku. Rachunki za gaz…
Ceny w supermarketach w Wielkiej Brytanii rosną najszybciej od ponad rok…