Wiadomości
Polka dzwoniła na 999 i obrażała pracowników
Polka dzwoniła na numer 999 i obrażała pracowników NHS. Nazywała ich "angielskimi idiotami" i obarczała winną za śmierci swojego dziecka.
33-letnia Monika Osińska wykonała ponad 100 połączeń telefonicznych w ciągu dwóch tygodni. Obrażała operatorów nazywając ich "angielskimi idiotami", krzyczała przez telefon: "Głupia Angielko, dlaczego umarł mój syn?", do jednej z nich powiedziała "ty głupia angielska suko" – pisze Daily Mail.
Ostatecznie została zablokowana z powodu ogromnej liczby połączeń. Policja wytropiła ją i ostrzegła, ale kobieta nie przestawała dzwonić i stawała się coraz bardziej agresywna. W końcu sprawa trafiła do sądu.
W sądzie okazało się, że Monika Osińska niedawno straciła dziecko, a za jego śmierć obwiniała NHS. Kobieta twierdziła, że była załamana i piła alkohol i nie pamięta by wykonywała połączenia. Całkowity koszt połączeń na 999 obliczono na ponad 400 funtów.
Sąd w Manchesterze skazał Polkę na sześć tygodni pozbawienia wolności w zawieszeniu na rok i zalecono podjęcie programu terapii dla kobiet, które straciły dziecko.
sobota, 21 kwietnia 2018 08:21
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
HMRC wydaje pilne ostrzeżenie dla mieszkańców Wielkiej Brytanii
Duże banki w Wielkiej Brytanii obniżają oprocentowanie kredytów hipotecz…
Bank Anglii planuje obniżki stóp procentowych — co to oznacza dla Twojeg…
Brytyjski bank wprowadza duże zmiany, które dotkną miliony mieszkańców W…
Wielka Brytania dopłaci 3 750 GBP do zakupu elektrycznego samochodu
Wielka Brytania wprowadza nowe zasady dla osób z pre-settled status. Now…
Wielka Brytania stawia na elektryczne samochody — rząd zapowiada obniżki…