Wiadomości
EE i Virgin Media ukarane grzywną w łącznej wysokości 13,3 mln funtów za nadmierne obciążanie klientów
Organ państwowy kontrolujący i nadzorujący rynek mediów i telekomunikacji - Ofcom powiedział, że około 400 000 klientów EE, którzy wcześniej zakończyli swoje kontrakty, otrzymało zbyt wysokie rachunki, w sumie klienci zapłacili o 4, 3 miliona funtów za dużo.
Około 82 000 klientów Virgin Media zostało obciążonych zbyt wysokimi rachunkami i w sumie zapłacili prawie 2, 8 miliona funtów za dużo.
"EE i Virgin Media złamały nasze zasady, nadmiernie obciążając ludzi, którzy wcześniej zakończyli swoje kontrakty”- powiedział Gaucho Rasmussen, dyrektor ds. dochodzeń i egzekwowania prawa w Ofcom.
EE została ukarana grzywną w wysokości 6, 3 mln funtów po tym, jak Ofcom stwierdził, że w ciągu sześciu lat firma nie określiła opłat, jakie musiałby uiścić jej klient, gdyby przedwcześnie rozwiązał swój kontrakt.
Grzywna dla Virgin Media wyniosła 7 mln funtów, jak poinformował Ofcom firma musi zapłacić dodatkową kwotę 25 000 funtów za dostarczenie niepełnych informacji do regulatora.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Czytaj poprzedni artykuł: Donald Tusk: Jesteśmy przygotowani na to, że do Brexitu nie dojdzie | Czytaj następny artykuł: Morawiecki: Najważniejsze dla nas są prawa Polaków w Wielkiej Brytanii |
Gorące Tematy
HMRC wydaje pilne ostrzeżenie dla mieszkańców Wielkiej Brytanii
Ostrzeżenie dla Pasażerów Ryanair, easyJet i British Airways: Zakazane T…
Wzrost oprocentowania kredytów hipotecznych w Wielkiej Brytanii — co to …
Primark wprowadza duże zmiany we wszystkich sklepach w Wielkiej Brytanii
Te linie lotnicze są często dużo tańsze niż Ryanair i Wizz Air – sprawd…