Zaloguj się Załóż konto

Brudne chusteczki, włosy i resztki jedzenia w samolotach EasyJet. Linie lotnicze zaostrzyły warunki sanitarne z powodu koronawirusa

Niezadowoleni pasażerowie easyJet udostępnili zdjęcia brudnych wnętrz samolotów.

Niezadowoleni pasażerowie easyJet udostępnili zdjęcia brudnych wnętrz samolotów.

Mimo że linie lotnicze zaostrzyły warunki sanitarne z powodu pandemii koronawirusa, czystość w samolotach pozostawia wiele do życzenia.

Personel pokładowy zapewniał przed wejściem na pokład, że przeprowadzono głębokie czyszczenie, ale podróżni znajdują na pokładach brudne chusteczki, włosy i okruchy rozrzucone na siedzeniach i podłodze.


Rodzina, która leciała w poniedziałek z lotniska Catania Fontanarossa we Włoszech do Bristolu postanowiła zrobić zdjęcia i podzielić się nimi w mediach społecznościowych.

Zdjęcia udostępniono na Twiterze z komentarzem „easyJet, czy mógłbyś wyjaśnić, co macie na myśli mówiąc, że samolot został wyczyszczony specjalnymi antybakteryjnymi środkami czyszczącymi?".

Zdjęcia przedstawiają brudne poplamione rozkładane stoliki, które nie wydalają jakby były czyszczone. Na podłogach jest pełno okruchów i leża brudne chusteczki higieniczne.

Inny użytkownik Twittera zwrócił uwagę ten sam problem podczas swojego lotu z międzynarodowego lotniska w Larnace do Gatwick 16 sierpnia. Zrobił zdjęcie swojego miejsca siedzącego, które było zaśmiecone odpadkami jedzenia, z których część spadła na dywan.


Przepraszając za stan samolotów, a rzecznik easyJet powiedział: „Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych klientów i załogi jest naszym głównym priorytetem.

„Wdrożyliśmy nowe środki bezpieczeństwa w związku z pandemią, w tym obowiązkowe maski na pokładzie oraz ulepszone codzienne czyszczenie i dezynfekcję, które zapewniają ochronę przed koronawirusem przez co najmniej 24 godziny”.

„W rzeczywistości ostatnie ankiety wypełnione przez klientów wykazały, że nasi klienci byli bardzo zadowoleni z czystości samolotów”.

„Załoga porządkuje kabinę przed każdym lotem, a klienci mogą poinformować naszą załogę o wszelkich problemach i jeśli będzie konieczne, załoga przeprowadzi ponowne czyszczenie”.


„Wiemy, że jest to ważne dla naszych klientów, więc przykro nam, że wysokie standardy, do których się przyzwyczaili, nie zostały spełnione w tych przypadkach”.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Przez przypadek otrzymała przelew £90,000. Postanowiła zatrzymać pieniądze
 Czytaj następny artykuł:
Będzie twardy Brexit? Coraz mniej szans na zawarcie porozumienia