Wiadomości
Klienci TSB obudzili się z pustymi kontami, bo awaria spowodowała zdublowanie płatności
Niektórzy klienci TSB obudzili się dziś z pustymi kontami lub z debetami, bo awaria w banku doprowadziła do zdublowania płatności.
Klienci obawiali się, że padli ofiarą oszustwa po tym, jak dziś rano zauważyli, że z ich kont wypłynęło dwa razy więcej pieniędzy, niż powinno.
Później bank TSB przeprosił swoich klientów i poinformował, że jest to spowodowane awarią, a także potwierdził, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
„Zdajemy sobie sprawę z pewnych problemów związanych ze zduplikowanymi płatnościami na kontach niektórych klientów”.
„Ciężko pracujemy, aby rozwiązać te problemy i zapewnić klientom zwrot pieniędzy za zduplikowane płatności. Przepraszamy za wszelkie związane z tym niedogodności” – napisał TSB na Twitterze.
Wielu ludzi jednak w komentarzach skarżyło się, że z powodu problemu nie mają pieniędzy na koncie i nie mają za co zrobić niezbędnych zakupów.
Jedna osoba napisała „Z tego powodu na koncie mam 83p, jak mam dzisiaj wyżywić moją rodzinę?”.
Inny mężczyzna napisał, że jego konto zostało całkowicie wyczyszczone i zostało mu tylko 9 funtów na zrobienie tygodniowych zakupów, podczas gdy inny stwierdził, że na jego koncie pozostało tylko 7 pensów.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania: ogromne zmiany na granicach UE – od października utrudn…
Ryanair odwołuje tysiące lotów na kluczowych trasach z Wielkiej Brytanii
B&M sprzedaje zimowy gadżet za 69 pensów - grzeje nawet 10 godzin
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany rozliczeń z HMRC. Co muszą wied…
Aldi zamknie wszystkie sklepy w Wielkiej Brytanii na trzy dni w okresie …
Pilne ostrzeżenie dla mieszkańców Wielkiej Brytanii. Met Office wydało a…
Sześć miesięcy śmieciowego chaosu w Birmingham – dlaczego strajk pracown…