Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Szef dał 60 pracownikom po 750 funtów na rosnące rachunki

Hojny szef przekazał 60 pracownikom po 750 funtów, aby pomóc im w poradzeniu sobie ze wzrostem rachunków za energię.

James Hipkins, dyrektor zarządzający Emerys Timber and Builders Merchants, która ma składy w Staffordshire i Shropshire, wydał w sumie na ten cel 45 000 funtów.

51-latek powiedział, że wie, że „wszyscy cierpią” i chciał „podzielić się” sukcesem firmy.


Kryzys związany ze wzrostem kosztów życia już uderzył w miliony rodzin w Wielkiej Brytanii, a od kwietnia nadeszła lawina kolejnych podwyżek.

Miliony gospodarstw domowych zobaczyły, że ich rachunki za energię wzrosły podwójnie, co jest związane ze wzrostem progu cen energii.

W przypadku wielu klientów wzrosły również koszty telefonów komórkowych i koszty Internetu.

Tymczasem ceny benzyny są już tak wysokie, że zatankowanie samochodu rodzinnego kosztuje teraz prawie 100 funtów – nawet po tym, jak Rishi Sunak obniżył podatek paliwowy o 5 pensów.

Chociaż rząd podniósł krajową płacę minimalną z 8,91 GBP do 9,50 funta za godzinę, podwyżka niestety może nie być odczuwalna w kieszeniach pracowników z powodu wzrostów kosztów życia.


James Hipkins powiedział The Sun, że premie dla pracowników, aby pomóc im przetrwać rosnące ceny, były warte każdego grosza.

„Kiedy wszyscy się zmagają z trudnościami, pomyśleliśmy, że chcemy podzielić się częścią naszego zysku z personelem” – powiedział.

„Nie spodziewali się tego i byli zachwyceni. Myślę, że okazało się, że to bardzo pomocne, gdy wszystko jest trochę ponure” - dodał.

James Hopkins nie jest jedynym szefem, który wspomaga swoich pracowników w trudnym czasie.

Zobacz też:


Martin Finlayson zapewnił swoim pracownikom 120 funtów miesięcznych podwyżek, aby pomóc im w walce z rosnącymi rachunkami.

„Zasiłek na walkę z rosnącymi kosztami utrzymania” zwiększy pensje jego pracowników, niezależnie od ich stanowiska w firmie Lothian Building Supplies.

49-letni szef powiedział, że wie, że to nie rozwiąże wszystkich problemów finansowych w tych trudnych czasach, ale ma nadzieję, że dodatkowa gotówka zmniejszy ciężar.


„Bez naszego personelu jesteśmy niczym” – napisał na LinkedIn - „Rachunki za paliwo i energię sięgają sufitu, każdemu jest ciężko”.

„Dlatego teraz wprowadzamy dodatek pokrywający koszty utrzymania w wysokości 120 funtów miesięcznie dla wszystkich pracowników, niezależnie od stanowiska, ponieważ wszyscy jesteśmy częścią tego samego zespołu”.

„To nie naprawi wszystkiego złego na świecie, ale miejmy nadzieję, że chociaż trochę złagodzi presję na personel i ich rodziny”.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
17-latek postrzelony w parku Cradley Heath. Policja szuka sprawcy ataku
 Czytaj następny artykuł:
Sunak zleca śledztwo w sprawie ujawnienia informacji, że jego żona nie płaci podatków w UK