Zaloguj się Załóż konto

Sainsbury's ogłasza poważną zmianę cen żywności, aby pokonać Aldi

Sainsbury's ogłosiło poważną zmianę cen żywności, aby uczynić ją bardziej przystępną cenowo dla klientów.

Sainsbury's ogłosiło poważną zmianę cen żywności, aby uczynić ją bardziej przystępną cenowo dla klientów.

Jeden z większych supermarketów w Wielkiej Brytanii poinformował, że planuje obniżyć cenę 310 artykułów, aby być bardziej konkurencyjnym.


Sainsbury's chcąc konkurować z głównymi sklepami spożywczymi w Wielkiej Brytanii już w grudniu prowadził kampanię Aldi Price Match, jednak teraz zwiększył ilość przecen z 233 do 310.

Wśród produktów z obniżonymi cenami znajdują się między innymi kawy, produkty spożywcze marki własnej, warzywa i owoce.

Dodano również dziesięć pieluch własnej marki, które są porównywalne cenowo z asortymentem Aldi Mamia.

Rzeczniczka Sainsbury's powiedziała, że obniżki były wynikiem ogłoszenia przez supermarket „największej w historii kampanii Aldi Price Match”, które miało miejsce 30 grudnia.


Powiedziała, że ​​najnowsza oferta zawiera o 25% więcej produktów niż w jesiennym cyklu kampanii, w tym 150 nowych produktów.

Według rzeczniczki 10% sprzedaży Sainsbury pod względem wielkości jest teraz dopasowane cenowo do Aldi, zawiera to połowę z jego 50 najczęściej sprzedawanych produktów.

Jednak według firmy konsultingowej IPLC niektóre produkty, które były wcześniej tańsze i porównywalne z cenami w Aldi podrożały.

Przykładowo Ryż do mikrofalówki własnej marki wypadł z kampanii Aldi Price Match i jego cena wzrosła w Sainsbury's z 35 pensów do 50 pensów za opakowanie 250 g, podczas gdy cena w Aldi pozostaje niższa.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Tysiące osób w UK może się ubiegać nawet o 300 GBP dodatku. Zostało niewiele czasu
 Czytaj następny artykuł:
Błyskawiczna wyprzedaż biletów kolejowych w UK. Ceny już od 50 pensów