Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Aldi wprowadza ogromną zmianę. Klienci będą bardzo niezadowoleni

ALDI zamierza zakończyć swoją działalność online, rezygnując z dostaw produktów zamawianych z jego strony internetowej w Wielkiej Brytanii.

Oznacza to, że klienci nie będą już mogli kupować tanich skrzynek z winem ani zamawiać produktów Specialbuy z dostawą do domu.


Jak poinformowało The Sun, sprzedawca detaliczny rozpocznie likwidację wszystkich swoich operacji online jeszcze w tym roku.

Aldi sprowadził sprzedaż online ponad osiem lat w 2015 roku, a sprzedaż skrzynek z winem miałabyś sposobem na przyciągnięcie większej liczby klientów.

W 2015 roku Aldi uruchomił dostawę win i napojów spirytusowych do domu, która rozrosła się, oferując kupującym wiele niespożywczych zakupów specjalnych online.

Kupujący często ustawiali się w kolejce online, aby złapać okazje Specialbuy, w tym podgrzewaną suszarkę do ubrań i popularne zabawki Kevina Marchewki.


Niedawny ogromny wzrost sprzedaży sprawił jednak, że dyskont zdecydował, że nie potrzebuje już ponosić kosztów ani rozpraszać uwagi w biznesie internetowym.

Zamiast tego sieć supermarketów planuje skupić się na docelowym 1000 sklepów w całym kraju. Obecnie posiada 950 oddziałów.

Supermarket Aldi odmówił komentarza, czy nastąpi utrata miejsc pracy w wyniku zamknięcia działalności online, ale poinformował, że ma nadzieję, że wszyscy pracownicy, których to dotyczy, będą mogli skorzystać z innych możliwości w rozwijającym się supermarkecie.

Rzecznik Aldi powiedział: „Pracujemy z naszymi kolegami, aby zrozumieć wpływ tej zmiany na naszych ludzi. Będzie to wymagało zbadania różnych opcji dla naszych pracowników z Aldi”.


Na razie nie jest jasne, kiedy supermarket na dobre wyłączy możliwość składania zamówień online.

Sklep zamierza jednak wycofać dostawy wina i napojów spirytusowych jeszcze w tym miesiącu, a na jego stronie internetowej jest już dostępna ograniczona liczba tych produktów.

Internetowa sprzedaż artykułów spożywczych w Wielkiej Brytanii rozkwitła podczas lockdownów spowodowanych pandemią, a rynek internetowy podwoił swoją wielkość do 14,5%.

Zobacz też:


Jednak, gdy kupujący wracają do sklepów, udział w rynku internetowym spadł do 11,6 procent, według branżowych danych Kantar.

W zeszłym tygodniu Aldi poinformował o swoich najlepszych w historii świętach Bożego Narodzenia z 26-procentowym wzrostem sprzedaży w grudniu.

Z powodu rosnących kosztów życia dyskont zdobył klientów od wszystkich swoich rywali, wyprzedzając Morrisona i stając się czwartym co do wielkości sprzedaży supermarketem w Wielkiej Brytanii.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Bank Anglii ostrzega, że ​​wysoka inflacja może trwać dłużej niż oczekiwano
 Czytaj następny artykuł:
W przyszłym miesiącu poważne zmiany w brytyjskich wnioskach paszportowych