Wiadomości
Virgin Media wydało oświadczenie w sprawie odszkodowania 9,33 GBP za brak Internetu
W związku z tym, że wczoraj tysiące użytkowników Virgin Media miało problemy z działaniem Internetu, firma dziś wydała oświadczenie dotyczące rekompensaty.
Jak się okazało dziesiątki tysięcy klientów Virgin Media, których wczoraj dotknęła awaria łącza szerokopasmowego, nie otrzymają odszkodowania.
Virgin Media jest firmą zarejestrowaną w systemie automatycznych odszkodowań Ofcom, w ramach którego gospodarstwa domowe mają prawo do 9,33 GBP za każdy dzień zakłócenia ich usług.
Jednak, aby otrzymać odszkodowanie, awaria musi trwać co najmniej dwa dni.
Tysiące użytkowników Virgin Media w Wielkiej Brytanii zgłosiło wczoraj rano, że nie mogą uzyskać dostępu do Internetu.
Downdetector, który śledzi strony internetowe, wykazał, że ponad 54 000 osób zgłosiło, że ich Internet szerokopasmowy nie działa, a problemy zaczęły się po raz pierwszy około 2 w nocy.
Virgin Media przyznało, że wystąpiły problemy z jego systemami i powiedziało, że pracuje nad jak najszybszym naprawieniem wszystkiego.
Rzecznik Virgin napisał wczoraj „Zdajemy sobie sprawę z problemu, który wpływa na usługi szerokopasmowe dla klientów Virgin Media, a także naszych centrów kontaktowych”.
„Nasze zespoły pracują obecnie nad zidentyfikowaniem i rozwiązaniem problemu tak szybko, jak to możliwe, i przepraszamy tych klientów, których to dotyczy”.
Oficjalna strona internetowa Virgin Media również nie działała, ale później powróciła w znacznie zmniejszonej formie.
Chociaż w dzień usługa została przywrócona, po godzinie 16:00 znowu zaczęły się problemy.
Dziś jednak gigant telekomunikacyjny poinformował, że od wczorajszego wieczora jego usługi „były stabilne i działały jak zwykle”.
Oznacza to, że firma nie będzie musiała wypłacać odszkodowania za awarię.
Problemy z dostępem do Internetu pojawiły się, po tym, jak Virgin media skontaktował się z klientami, aby poinformować ich o podwyżce cen średnio o 13,8%.
Virgin Media, które teraz połączyło się z O2, ma około 5,8 miliona domowych użytkowników Internetu szerokopasmowego w całej Wielkiej Brytanii.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Czytaj poprzedni artykuł: Najdroższe i najtańsze nadmorskie miejscowości pod względem ceny domów w UK | Czytaj następny artykuł: Gdzie można poświecić pokarmy w Birmingham i okolicach? |
Gorące Tematy
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany dla pracowników
Ostrzeżenie dla podróżnych Ryanair i easyJet — te trzy rzeczy w bagażu p…
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany dla osób zarabiających powyżej …
HMRC rozpoczyna surowe kontrole podatników w Wielkiej Brytanii — kary na…
Wielka Brytania przygotowuje się na rekordowe upały – temperatura może o…
Poundland zamyka sklepy w Wielkiej Brytanii – sieć tłumaczy decyzję i za…
Sklepy w Wielkiej Brytanii mogą zostać zmuszone do przyjmowania gotówki