Zaloguj się Załóż konto

Najlepsi i najgorsi operatorzy telefonii komórkowej w 2023 r. w Wielkiej Brytanii. Zobacz pełne zestawienie

Najlepsi i najgorsi operatorzy telefonii komórkowej w 2023 r. w Wielkiej Brytanii. Zobacz pełne zestawienie Najlepsi i najgorsi operatorzy telefonii komórkowej w Wielkiej Brytanii pod względem stosunku jakości do ceny zostali wyłonieni w rankingu przygotowanym przez Which?.

Najlepsi i najgorsi operatorzy telefonii komórkowej w Wielkiej Brytanii pod względem stosunku jakości do ceny zostali wyłonieni w rankingu przygotowanym przez Which?.

Grupa konsumencka przeprowadziła ankietę wśród 3400 klientów telefonii komórkowej, aby poznać ich opinie na temat 18 dostawców.


Dzieje się to w momencie, gdy niektórzy z największych brytyjskich dostawców podnieśli ceny nawet o 17% w połowie kontraktu na początku tego miesiąca, przynosząc gospodarstwom domowym nowe zmartwienia związane z rachunkami.

Klientów zapytano, jak oceniają swoje firmy pod względem satysfakcji i prawdopodobieństwa polecenia.

Każdemu z nich nadano następnie ogólną uśrednioną ocenę klienta.

Wyniki pokazały, że „wielka czwórka” dostawców – O2, EE Vodafone i Three – została pokonana przez „sieci wirtualne”, takie jak GiffGaff, iD Mobile i Smarty.

Według Which? klienci mogą uzyskać lepszą cenę i dobrą obsługę w mniejszych sieciach.


Na szczycie znalazła się firma Tesco Mobile, która uzyskała wynik zadowolenia klientów na poziomie 80% – uzyskując najwyższy wynik we wszystkich kategoriach.

Giffgaff i Smarty zajęły piąte miejsce pod względem stosunku jakości do ceny z wynikiem 75%.

Podczas gdy Three uzyskało najniższy wynik z „wielkiej czwórki”, z oceną klientów na poziomie 66%.

Klienci tej sieci byli najbardziej narażeni na problemy, w tym słaby sygnał telefoniczny, przerwy w sieci i problemy z rozwiązywaniem problemów.

Vodafone wypadł nieco lepiej z wynikiem na poziomie 68%, otrzymując dobre oceny za niezawodność sieci i prędkość Internetu.

Niestety klienci jej sieci słabo ocenili obsługę klienta i promocje, pomimo że sieć oferuje korzyści, takie jak upominki i tanie bilety do kina.

Zarówno O2, jak i EE uzyskały po 69% i uzyskały „przeciętne” wyniki we wszystkich dziedzinach, ale Which? zauważył, że O2 dokonało najwyższej podwyżki cen w połowie umowy, bo aż o 17,3% w przypadku rachunków niektórych klientów.

Asda Mobile i Lycamobile zajęły ostatnie miejsce w tabeli, zajmując łącznie 17. miejsce z wynikiem 56%.

Obaj dostawcy wypadli słabo w zakresie obsługi klienta, niezawodności sieci i prędkości pobierania.

Oto pełna lista i ranking operatorów telefonii komórkowej:

  • 1 Tesco Mobile
  • 2 Lebara
  • 3 Voxi
  • 4 Plusnet Mobile
  • 5 = Giffgaff
  • 5 = Smarty
  • 7 Utility Warehouse

  • 8 iD Mobile
  • 9 Sky Mobile
  • 10 = EE
  • 10 = O2
  • 12 Vodafone
  • 13 = BT Mobile
  • 13 = Talkmobile
  • 13 = Virgin Mobile

Zobacz też:

  • 16 Three
  • 17 = Asda Mobile
  • 17 = Lycamobile
-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Pilne: Ryanair anuluje 220 lotów w weekend i Bank Holiday
 Czytaj następny artykuł:
Mężczyzna oskarżony o morderstwo po śmiertelnym dźgnięciu nożem w Birmingham