Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Tesco wydaje pilne ostrzeżenie dla milionów klientów w Wielkiej Brytanii

Tesco wezwało 20 milionów klientów używających Clubcard do spieniężenia swoich punktów w ciągu najbliższych dwóch tygodni, zanim zostaną one obniżone z trzykrotności do dwukrotności ich wartości.

Popularny program pozwala kupującym zbierać punkty za pieniądze wydawane w Tesco i wymieniać je na bony, które można wykorzystać w sklepie lub na wyjścia do takich miejsc jak Pizza Express, Legoland czy Alton Towers.


Największy supermarket w Wielkiej Brytanii ogłosił w marcu, że od 14 czerwca jego punkty Clubcard będą warte dwa razy więcej, gdy klienci je wykorzystają u jednego z partnerów Tesco Rewards, a nie trzy razy więcej jak to ma miejsce teraz.

Supermarket poinformował, że od 14 czerwca punkty wydane u Partnera Rewards zostaną zmniejszone do dwukrotności ich wartości, ponieważ ogranicza swój program lojalnościowy.

Tego samego dnia klienci otrzymają jeden punkt za każde dwa litry paliwa, zamiast jednego punktu za każde wydane 2 funty.

Nadal jednak jest czas na zrealizowanie kuponów o potrójnej wartości i zwiększenie liczby zwykłych punktów.


Wszystkie kupony rabatowe zamówione przed 13 czerwca będą ważne przez rok według aktualnej stawki, a nie jak zwykle przez sześć miesięcy.

Osoby, które zamówią kupony przed tą datą, będą mogły nimi zapłacić w sklepie stacjonarnym lub internetowym podczas zakupów spożywczych, mogą je też wykorzystać u jednego z partnerów Tesco Rewards na starych zasadach.

Więc jeśli ktoś się zdecyduje wykorzystać swoje kupony w sklepie Tesco lub na paliwo na stacjach Tesco, za każde 150 punktów może otrzymać 1,50 GBP.

Jeśli zdecyduje się wykorzystać je u Partnera Rewards, otrzyma trzykrotnie większą wartość swoich punktów, więc 500 punktów będzie warte 5 GBP w sklepie, ale 15 GBP, jeśli zostanie wydane u Partnera Rewards.

Sklep spożywczy po raz pierwszy wprowadził kartę Clubcard w 1995 roku i szybko odnotował wzrost sprzedaży o 28%.


Dyrektor ds. klientów Tesco, Alessandra Bellini, powiedziała: „Chociaż wprowadzamy zmianę w sposobie, w jaki członkowie mogą wykorzystywać swoje kupony u naszych partnerów Tesco Rewards, chcemy przypomnieć milionom posiadaczy Clubcard, aby do 13 czerwca zamówili swoje kupony o trzykrotnej wartości, aby mogli użyć kodów u partnerów Tesco Rewards i zapewnić sobie i swoim rodzinom zasłużoną rozrywkę”.

„Przedłużyliśmy ważność kodów po stawce x3, więc jeśli zostaną wymienione przed upływem terminu, będą one ważne przez rok zamiast sześciu miesięcy, aby dać klientom jeszcze więcej czasu na cieszenie się nimi” - dodała. 

Klienci jednak wyrazili swoje rozczarowanie zmianą, wskazując, że nastąpiła ona w czasie, gdy kryzys kosztów utrzymania już wywiera presję na budżety domowe.


Jeden z kupujących napisał w mediach społecznościowych: „Karta Clubcard Tesco będzie teraz warta tylko x2 – o rany, dzięki #Tesco – naprawdę dbasz o swoich lojalnych klientów – Może nadszedł czas na robienie zakupów gdzie indziej”.

Drugi użytkownik Clubcard napisał: „Kiedy nasze dzieci były młodsze, zawsze byliśmy wdzięczni za kartę @Tesco Clubcard X4, bardzo pomagała spędzać dni poza domem, używaliśmy naszych kuponów do kupowania karnetów Merlin, co pozwoliło nam zaoszczędzić dużo pieniędzy. Używamy jej teraz dla siebie i X3 jest ok, ale #X2 to zniewaga dla klientów!”

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Średnie raty kredytów hipotecznych w UK wzrosły o 35 funtów miesięcznie
 Czytaj następny artykuł:
Met Office wydaje pilne ostrzeżenie. W Wielką Brytanię uderzy „Bomba pyłkowa”