Wiadomości
Virgin Media wydaje ostrzeżenie związane z routerem Wi-Fi – zignorowanie go może spowodować problemy z Internetem
Virgin Media wysłało swoim klientom e-mail z ostrzeżeniem i wskazówkami dotyczącymi routera Wi-Fi.
Virgin Media wysłało swoim klientom e-mail z ostrzeżeniem i wskazówkami dotyczącymi routera Wi-Fi.
Jeśli od jakiegoś czasu nie sprawdzałeś swojego routera, teraz jest dobry moment, aby poświęcić mu trochę miłości i uwagi.
Firma Virgin Media właśnie wysłała swoim klientom kilka bardzo przydatnych porad, a ich zignorowanie może pozbawić cennego połączenia internetowego.
Prawdopodobnie najważniejszą wskazówką jest sprawdzenie pozycji Hub Virgin Media który, który odpowiada za dostarczanie Internetu do wszystkich urządzeń w domu.
Wraz z nadejściem lata i rosnącymi temperaturami, ważne jest, aby upewnić się, że router nie jest narażony na bezpośrednie działanie promieni słonecznych i nie jest umieszczony na bardzo gorącym parapecie okiennym.
Podobnie jak większość gadżetów, takich jak telefony i laptopy, routery naprawdę nie lubią ciepła, a jeśli zrobią się zbyt gorące, mogą się wyłączyć.
To sprawi, że nie będziesz mieć dostępu do szerokopasmowego Internetu, dopóki wszystko nie ostygnie.
„Zawsze trzymaj router w chłodnym miejscu i z dala od światła słonecznego, aby zapobiec przegrzaniu” – wyjaśnił Virgin w wiadomości dla użytkowników.
To nie jedyna wskazówka dostawcy usług internetowych (ISP), który doradza również klientom umieszczenie routera w centralnym miejscu i jak najwyżej w swoich domach.
Daje to sygnałowi najlepszą szansę na rozprzestrzenienie się w całym domu.
Kolejną dobrą radą jest wyczyszczenie ustawień Wi-Fi i sprawdzenie, czy nie ma żadnych urządzeń, których nie należy podłączać, takich jak laptop sąsiada lub stare gadżety, których już nie używasz.
Virgin oferuje swoją aplikację Connect, która pomaga w tym zadaniu, dzięki czemu możesz dokładnie zobaczyć, co się dzieje – możesz nawet wstrzymać dostęp smartfonów i tabletów do sieci, jeśli nie chcesz, aby Twoje dzieci używały Internetu późno w nocy.
Firma zaleca też zresetowanie routera. Wyłączenie routera na 10 sekund może rozwiązać wiele problemów i warto to robić przynajmniej raz na kilka miesięcy.
Dobrym pomysłem jest sprawdzenie sprzętu pod kątem wadliwych lub uszkodzonych kabli, które mogą powodować problemy z siecią i spowolnić prędkość Internetu.
Zobacz też:
Warto zauważyć, że ponowne uruchomienie Huba może zająć od pięciu do 10 minut.
Będziesz wiedział, że połączenie zostało przywrócone i działa, gdy zaświeci się białe światło z przodu routera.
Ostatnia aktualizacja: czwartek, 08 czerwca 2023 07:59
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
| Czytaj poprzedni artykuł: Przerażające video pokazujące chłopca w dmuchanej kuli porwanego przez wiatr | Czytaj następny artykuł: Wysokie podatki zniechęcają mieszkańców Wielkiej Brytanii do pracy |
Gorące Tematy

Bank Anglii podejmie trudną decyzję. Wpłynie na finanse milionów mieszka…

Bezpośrednie pociągi z Wielkiej Brytanii do Niemiec coraz bliżej. W 5 go…

Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany finansowe w 2026 roku. 10 dat, …

Rodziny w Wielkiej Brytanii dostają bony 70 GBP do supermarketów. Pomoc …

Jakie są realne dochody w Wielkiej Brytanii? Najnowsze dane zaskakują

Żyć gdziekolwiek, byle nie w Wielkiej Brytanii. Cicha emigracja brytyjsk…

Ryanair wprowadza ważną zmianę na wszystkich lotach. Dwa przedmioty pole…


