Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Aldi wprowadza nową kartę Superfan z możliwością wygrania 5 000 GBP na zakupy

Aldi, znana sieć supermarketów, właśnie wprowadziła nową, ekskluzywną kartę lojalnościową – Superfan Card, oferującą zwycięzcy możliwość wydania aż 5 000 GBP na zakupy w sklepach Aldi.

To wyjątkowa szansa dla największych fanów tego budżetowego sklepu, który zasłynął niskimi cenami i szeroką gamą produktów.


Czym jest karta Superfan?

Superfan Card to unikalna karta lojalnościowa, która po raz pierwszy pojawiła się w ofercie Aldi.

Jest to karta, która zapewni jednej osobie w Wielkiej Brytanii możliwość wydania 5 000 GBP na zakupy w sieci.

Konkurs ten skierowany jest do najbardziej zagorzałych fanów marki, którzy muszą przekonać jury, dlaczego zasługują na wygraną.

Wystarczy napisać krótkie uzasadnienie (maksymalnie 250 słów), w którym uczestnicy wyjaśnią, dlaczego są największymi fanami Aldi.


Jest to wyjątkowa nagroda, podobna do prestiżowej „Czarnej Karty” oferowanej przez Nando's, którą bardzo rzadko można zoabaczyć na żywo.

Karta Superfan jest jedyną tego typu kartą w Wielkiej Brytanii.

Jak wziąć udział w konkursie?

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wysłać zgłoszenie na adres aldicompetitions@citypress.co.uk, podając swoje imię, wiek oraz miejsce zamieszkania.

W zgłoszeniu należy napisać, dlaczego to właśnie Ty zasługujesz na wygraną i posiadanie tej wyjątkowej karty.

Konkurs jest otwarty tylko dla osób powyżej 18 roku życia, a aplikacje nie mogą przekraczać 250 słów.


Termin nadsyłania zgłoszeń to 31 października, a zwycięzca zostanie poinformowany do 30 listopada 2024 roku.

Według danych opublikowanych przez Office for National Statistics średnie wydatki gospodarstw domowych w Wielkiej Brytanii na artykuły spożywcze wynoszą około 4 124 GBP rocznie.

Dzięki wygranej w konkursie zwycięzca będzie mógł pokryć te wydatki, a nawet zostanie mu dodatkowa kwota na zakupy w sekcji „Specialbuys” – znanej z różnorodnych produktów, takich jak frytkownice, leżaki czy nawet dmuchane kajaki.

Richard Thornton, dyrektor ds. komunikacji w Aldi, powiedział: „Wiemy, jak bardzo nasi klienci są pasjonatami marki Aldi i chcieliśmy w wyjątkowy sposób nagrodzić naszego największego fana. Nie możemy się doczekać, by zobaczyć kreatywność i entuzjazm w zgłoszeniach. To jedyna taka okazja, i jesteśmy zachwyceni, że możemy ją wprowadzić”.


Karta Superfan to nie jedyny powód do radości dla klientów Aldi. Niedawne badanie przeprowadzone przez Which? wykazało, że fasolka baked beans marki Bramwells sprzedawane w Aldi za 41 pensów za puszkę zostały uznane za najlepsze w kraju, pokonując popularne marki, takie jak Heinz i Branston.

Wynik ten został osiągnięty dzięki świetnej ocenie smaku, tekstury, aromatu i wyglądu. Produkty marki Bramwells zyskały również rekomendację „Best Buy” oraz „Great Value”.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Wielka Brytania w kryzysie: coraz więcej mieszkańców ma problemy ze spłatą kredytów hipotecznych i kart kredytowych
 Czytaj następny artykuł:
Atak kwasem w szkole w Londynie: 14-letnia dziewczynka z poważnymi obrażeniami