Wiadomości
W telewizji rusza kampania antynikotynowa
Brytyjska telewizja rozpoczyna nadawanie serii antyreklam, mających zniechęcać do palenia. W krótkich wideoklipach, a także na plakatach, ukazano palących zaciągających się papierosem, na którym pojawia się nowotworowa narośl.
- Kiedy palisz, chemikalia, które wdychasz, powodują mutacje w twoim ciele, a mutacje to początek raka. Każde 15 wypalonych papierosów wywoła mutację - mówi reklama.
Rak, który toczy tlący się papieros wygląda bardzo realistycznie i rośnie z każdym pociągnięciem. Palący wydaje się oderwany od rzeczywistości, nieświadom tego, co się dzieje. Naczelny lekarz - profesor Sally Davies twierdzi, że większość palaczy nadal nie docenia zagrożenia. Już 8 lat temu w brytyjskiej telewizji pojawiły się podobne antyreklamy - z papierosami, z których wyciekał tłuszcz - taki, jaki odkłada się w tętnicach palaczy.
Opracowała je Brytyjska Fundacja Serca, ale finansował rząd w ramach 3-letniego planu walki z paleniem, na który przeznaczono 7,5 miliona funtów. Obecna kampania kosztuje ponad 2,5 miliona.
Źródło: rynekzdrowia.pl
wtorek, 01 stycznia 2013 21:23
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Skomentuj używając konta Facebook
Lub zaloguj się aby użyć konta bham.pl
Czytaj poprzedni artykuł: W miejscu biblioteki powstanie Paradise Circus | Czytaj następny artykuł: Najwięcej rozbitych rodzin jest w Wielkiej Brytanii |
Gorące Tematy
Podróżny niewpuszczony na pokład Ryanair w Wielkiej Brytanii mimo ważneg…
Tysiące Brytyjczyków wypłaca gotówkę z emerytur po zmianie zasad HMRC
Bank Anglii podejmie trudną decyzję. Wpłynie na finanse milionów mieszka…
Temperatura w Wielkiej Brytanii może osiągnąć 45°C. Nowe ostrzeżenie bry…
Duży dostawca energii w Wielkiej Brytanii wypłaci odszkodowanie tysiącom…
Wielka Brytania wprowadza nowe zasady dodatków 150 GBP na rachunki za en…
Aldi wprowadza gadżet podróżny za jedyne 5,99 GBP. Idealny wybór na waka…