Wiadomości
Brytyjskie firmy regularnie zawyżają rachunki
Około 70 proc. mieszkańców Wielkiej Brytanii przynajmniej raz otrzymało zawyżony rachunek za telefon, Internet lub gaz. Według raportu opracowanego przez uSwitch.com prawie jedna trzecia klientów otrzymała zły rachunek więcej niż jeden raz

Według raportu opracowanego przez uSwitch.com prawie jedna trzecia klientów otrzymała zły rachunek więcej niż jeden raz, a co dziesiąta osoba została oszukana na 400 funtów. Błędy w rozliczeniach, jakie popełniły firmy energetyczne, telekomunikacyjne I inne, w sumie wyniosły około 6,7 miliardów funtów. 95 procent konsumentów, którzy zauważyli błędy, musiało średnio czekać około 53 dni na rozpatrzenie reklamacji i zwrot nadpłaty. Dodatkowo stracili po około 8 godzin i 23 funty na rozmowy telefoniczne lub korespondencję, aby wyjaśnić pomyłkę.
Najwięcej błędów na rachunkach - 42 procent, dotyczyło opłat, które nigdy nie powinny się na nim znaleźć. Następnie, 32 procent za naliczanie złych stawek oraz 25 procent za nieuwzględniania specjalnej oferty lub zniżki.
piątek, 21 czerwca 2013 13:13
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Wielka Brytania planuje rewolucję w procesie kupna domów. Zmiany mają sk…
HMRC zaczyna przejmować pieniądze z kont bankowych. Nowe działania fisku…
Trik za 1 GBP pozwala mieszkańcom Wielkiej Brytanii oszczędzić tysiące f…
Ambasada w Wielkiej Brytanii wydaje ważny komunikat dotyczący polskich p…
Wielka Brytania: młodzi pracownicy mają otrzymać 5000 GBP na pierwszy do…
Nowy dodatek 200 GBP dla mieszkańców Wielkiej Brytanii. Sprawdź, kto moż…
Brytyjski bank oferuje nawet 900 GBP za zmianę konta – czas jest ogranic…