Wiadomości
Brytyjskie firmy regularnie zawyżają rachunki
Około 70 proc. mieszkańców Wielkiej Brytanii przynajmniej raz otrzymało zawyżony rachunek za telefon, Internet lub gaz. Według raportu opracowanego przez uSwitch.com prawie jedna trzecia klientów otrzymała zły rachunek więcej niż jeden raz

Według raportu opracowanego przez uSwitch.com prawie jedna trzecia klientów otrzymała zły rachunek więcej niż jeden raz, a co dziesiąta osoba została oszukana na 400 funtów. Błędy w rozliczeniach, jakie popełniły firmy energetyczne, telekomunikacyjne I inne, w sumie wyniosły około 6,7 miliardów funtów. 95 procent konsumentów, którzy zauważyli błędy, musiało średnio czekać około 53 dni na rozpatrzenie reklamacji i zwrot nadpłaty. Dodatkowo stracili po około 8 godzin i 23 funty na rozmowy telefoniczne lub korespondencję, aby wyjaśnić pomyłkę.
Najwięcej błędów na rachunkach - 42 procent, dotyczyło opłat, które nigdy nie powinny się na nim znaleźć. Następnie, 32 procent za naliczanie złych stawek oraz 25 procent za nieuwzględniania specjalnej oferty lub zniżki.
piątek, 21 czerwca 2013 13:13
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Bank Anglii wprowadza największe zmiany od 50 lat. Banknoty £5, £10, £20…
Miliony mieszkańców Wielkiej Brytanii tracą ponad 500 GBP na swoich kont…
Brytyjski supermarket, który chciał pokonać Aldi, teraz najdroższy. Podw…
Wielka Brytania obniża rachunki za energię — 129 GBP mniej dla milionów …
Supermarket Aldi pilnie wycofuje popularny produkt. Klienci ostrzeżeni p…
Ryanair odwołuje 170 lotów. Linia lotnicza wydaje ostrzeżenie dla pasaże…
Wielka Brytania przygotowuje się na „mega falę upałów” w lipcu