Wiadomości
Reklamy Virgin Media wprowadzały klientów w błąd
Konkurencyjne dla Virgin Media firmy wniosły protest do Advertising Standards Autority (ASA), ponieważ uznały, że reklama o „nielimitowanych” usługach jest niejasna i może być myląca dla klientów.

ASA zgodziła się ze Sky i BT. Sporna reklama na stronie internetowej Virgin głosiła, że firma oferuje nielimitowane ściąganie plików i przeglądanie tylu stron ile się chce bez żadnych dodatkowych opłat ("download and browse as much as you like with no caps and no hidden charges" ).
Właśnie słowa „nie limitowane” i zwrot „no caps” wywołały ostrą reakcję pozostałych firm i uczestników życia publicznego. Według nich, przesył danych nie był nielimitowany, ponieważ po przekroczeniu pewnej ilości, transfer stawał się znacznie wolniejszy, „wolniejszy od przeciętnego”. ASA zakazała Virgin Media używanie reklamy w jej obecnym kształcie.
Oczywiście, Virgin Media nie zgadza się z postanowieniem i tłumaczy, że reklama przeczytana w całości nie jest myląca, a wszystko wynika z kontekstu. To nie zmieniło jednak postawy ASA.
środa, 30 października 2013 08:35
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Skomentuj używając konta Facebook
Lub zaloguj się aby użyć konta bham.pl
Czytaj poprzedni artykuł: Video: Nymag zachęca do odwiedzenia Birmingham zamiast Londynu | Czytaj następny artykuł: Parada świąteczna w Birmingham |
Gorące Tematy
Mało znany benefit w Wielkiej Brytanii. Niektórzy mogą otrzymać nawet 10…
Wielka Brytania: 7 milionów osób zapłaci wyższy podatek dochodowy. Rekor…
Najlepszy dzień na zakupy w Aldi, Lidl, B&M i innych supermarketach – ki…
Wielka Brytania wprowadza nowe przepisy dotyczące benefitów. Kogo obejmą…
Wielka Brytania: populacja Londynu zbliża się do 10 milionów. Imigracja …
MSZ wydaje pilne ostrzeżenie przed podróżami do unijnych krajów
Fala upałów uderza w Wielką Brytanię. Temperatura może przekroczyć 34°C