Wiadomości
Klientka uwięziona w banku przez 90 minut
Zazwyczaj banki zabezpieczają się przed niechcianymi gościami, rzadziej zamykają w swoich oddziałach klientów. Jednak właśnie tak stało się w przypadku klientki NatWest.

Kobieta odwiedziła placówkę banku w Waterloo, w Londynie, wczoraj przed 17.00. W bocznym pomieszczeniu rozmawiała telefonicznie z obsługą banku. Pracownicy NatWest, którzy skończyli pracę zapomnieli o niej i wyszli zamykając ją w środku.
Wściekła klientka opisuje całą sytuację jako „niewyobrażalną” oraz „surrealistyczną”. Kiedy zobaczyła, że jest zamknięta, zadzwoniła na policję, ale od oficera dowiedziała się, że nikt nie będzie miał czasu jej uwolnić przez najbliższe 60 minut. W końcu musiała czekać 90 minut, a jej wybawicielem okazał się dostawca.
Rzeczniczka prasowa banku powiedziała, że firma już przeprosiła kobietę, a trwające dochodzenie ma wyjaśnić, w jaki sposób mogło dojść do takiej sytuacji.
wtorek, 11 lutego 2014 13:14
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Skomentuj używając konta Facebook
Lub zaloguj się aby użyć konta bham.pl
Czytaj poprzedni artykuł: Ostatni odcinek Benefits Street | Czytaj następny artykuł: Policja aresztowała 9 handlarzy narkotyków |
Gorące Tematy
Podróżny niewpuszczony na pokład Ryanair w Wielkiej Brytanii mimo ważneg…
Tysiące Brytyjczyków wypłaca gotówkę z emerytur po zmianie zasad HMRC
Bank Anglii podejmie trudną decyzję. Wpłynie na finanse milionów mieszka…
Temperatura w Wielkiej Brytanii może osiągnąć 45°C. Nowe ostrzeżenie bry…
Wielka Brytania wprowadza nowe zasady dodatków 150 GBP na rachunki za en…
Popularna linia lotnicza ogłasza 4 nowe trasy z Wielkiej Brytanii
Ceny w supermarketach w UK wzrosły nawet o 115%. Czekolada, ser i jogurt…