Wiadomości
5 milionów skarg na firmy energetyczne
Sześć największych firm energetycznych po raz pierwszy ujawniło ile skarg otrzymuje rocznie. W zeszłym roku klienci poskarżyli się łącznie 5,5 miliona razy.

Oznacza to, że dziennie średnio 15 tysięcy osób skarży się na British Gas, EDF, E.On, Npower, ScottishPower i SSE. Najczęściej krytykowane są pomyłki w rachunkach, płatności, wyłączenia prądu oraz kiepska jakość usług.
Organizacja Which? zajmująca się sprawami konsumenta, rozpoczęła kampanię, która ma zmusić największych dostawców energii do naprawy „zepsutego rynku” i do zaprzestania nadużywania zaufania klientów i niesprawiedliwych podwyżek cen. Dyrektor wykonawczy organizacji, Richard Lloyd, uważa, że miliony konsumentów są niezadowolone z usług jakie otrzymują, a dostawcy powinni dostosować ceny energii do wymagań rynkowych. Energy UK uważa jednak, że kiedy obsługuje się 27 milionów klientów, to czasem coś może pójść nie tak.
Najwięcej skarg otrzymało Npower – 1.383.650. Na drugim miejscu znalazło się EDF z 1.240.055 z zażaleniami, na trzecim British Gas (1.235.550), następnie E.On – 929.230. Najmniej skarżą się klienci
SSE (482.582), a listę zamyka Scottish Power z wynikiem 308.648.
piątek, 14 lutego 2014 08:24
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
HMRC ostrzega pracowników w Wielkiej Brytanii. Możesz odzyskać pieniądze…
Miliony mieszkańców Wielkiej Brytanii otrzymają dodatkowe pieniądze prze…
Wielka Brytania. Miliony pracowników mogą stracić na zmianach w ulgach p…
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii masowo wypłacają oszczędności emerytalne w …
Brytyjczycy w szoku po nieudanym teście alarmu narodowego. Tysiące telef…
Największe supermarkety w Wielkiej Brytanii mogą wydłużyć godziny otwarc…
Najlepsze i najgorzej oceniane szpitale NHS w Anglii ujawnione w nowym r…