Wiadomości
5 milionów skarg na firmy energetyczne
Sześć największych firm energetycznych po raz pierwszy ujawniło ile skarg otrzymuje rocznie. W zeszłym roku klienci poskarżyli się łącznie 5,5 miliona razy.

Oznacza to, że dziennie średnio 15 tysięcy osób skarży się na British Gas, EDF, E.On, Npower, ScottishPower i SSE. Najczęściej krytykowane są pomyłki w rachunkach, płatności, wyłączenia prądu oraz kiepska jakość usług.
Organizacja Which? zajmująca się sprawami konsumenta, rozpoczęła kampanię, która ma zmusić największych dostawców energii do naprawy „zepsutego rynku” i do zaprzestania nadużywania zaufania klientów i niesprawiedliwych podwyżek cen. Dyrektor wykonawczy organizacji, Richard Lloyd, uważa, że miliony konsumentów są niezadowolone z usług jakie otrzymują, a dostawcy powinni dostosować ceny energii do wymagań rynkowych. Energy UK uważa jednak, że kiedy obsługuje się 27 milionów klientów, to czasem coś może pójść nie tak.
Najwięcej skarg otrzymało Npower – 1.383.650. Na drugim miejscu znalazło się EDF z 1.240.055 z zażaleniami, na trzecim British Gas (1.235.550), następnie E.On – 929.230. Najmniej skarżą się klienci
SSE (482.582), a listę zamyka Scottish Power z wynikiem 308.648.
piątek, 14 lutego 2014 08:24
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Gorące Tematy
Tysiące kierowców w regionie Midlands ukaranych na autostradzie M6 mimo …
Wielka Brytania: HMRC zacznie pobierać pieniądze bezpośrednio z kont ban…
Wielka Brytania odsyła 16 migrantów do Francji. To największy lot w rama…
Wielka Brytania przygotowuje się na wichury do 120 km/h i ulewne deszcze…
Czy wiesz, co kryje się pod Twoją podłogą? W wielu brytyjskich domach sp…
Podwyżka płacy minimalnej może pogłębić bezrobocie wśród młodych w Wielk…
Aldi planuje wielką ekspansję w Wielkiej Brytanii. Powstaną nowe sklepy …